A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Jutott eszembe: van valami középtávú terv az összes kis Volvo (kivétel hibridek), csuklós Volvo, és régi Citaro C1, meg a Van Hool New AG300-asok kiváltására idővel?
Nem bántásból,de a 7700a-k hoz képest fényévekkel jobb műszaki színvonalú (é esztétikailag is jobb) járművet ki kellene dobni 3-4 év múlva ( 14-15 évesen) mikor az elsőnek említett lomok 18-19 évesen vígan szaladgálnak (helyesebben húzzák a belüket)?
Gumik, féktárcsák áttekintése, cseréje szükség esetén.
Reviziókhoz közeli kilométerű kocsik reviziójának részleges előzetes elvégzése, (főleg ha pl. kipufogó/tisztító rendszert érintő elem van), hogy ne kelljen röviddel elindulás után megállítani.
Az általános állapotuk jó, szerinte 3-4 évig futtathatók még.
Huszonéve is az volt vasárnaponként mikor még az utas elszállítása volt a főtevékenység nem az önfényezés,most meg eaf agyrém is van,biztos bőven elég a szóló.
Nenenene, van attól hulladékabb is, remélem a C68-asok tűnnek el, mielőtt egy újabb ragasztott futómű adja meg magát, és nem lesz személyi sérülés, a pocsék rendelkezésre állást már nem is ecsetelem.
Délpest mégmesszebb van,hogyhogy nem ők adják?Fényvillamoson spóroltak anno (energiaár-képmutatás),a várost átszelő rezsimenetek nap mint nap meg nem számítanak?
"A BKV rendezvényeihez kapcsolódva májusban retró buszok is közlekednek majd, ezek menetrendje a többi programmal együtt ezen az oldalon megtalálhatók."
Így 8 nappal a kelenföldi nyílt nap előtt: ez melyik lesz?