Keresés

Részletes keresés

08-73 Creative Commons License 19 órája -1 0 1287

Legalább lenne külön megállóban a 4-6 Buda felé...

Előzmény: 18-09 (1285)
prOBIgy95 Creative Commons License 20 órája 0 0 1286

Ránézésre mindenkinek, és közelebb viszik a Jászai végállomáshoz (a Szemere / Hegedűs Gyula utcáknál lesz a villamosok végállomása)

Előzmény: 08-73 (1283)
18-09 Creative Commons License 21 órája -1 0 1285

Mindenkinek át lesz helyezve, nem csak a 4-6-nak.

Előzmény: 08-73 (1283)
08-73 Creative Commons License 1 napja -1 0 1284

KIeg: a Jászainál.

Előzmény: 08-73 (1283)
08-73 Creative Commons License 1 napja -1 0 1283

https://bkk.hu/bkk-info#!t=bkkinfo&d=byrange&df=&dt=2025-07-31&i=bkkinfo123265

 

Ez nem azt jelenti, hogy a 4-6 pótló külön megállóban fog megállni a többi busztól? Így akkor legalább nem tartaná fel őt az eaf-ező 26 (+a 91-es család).

6243 Creative Commons License 4 napja -1 1 1282

Volt olyan lelkes járművezető, aki még a szabadtéri színpad különjáratán is nekiállt eafozni miközben úgy 1000 ember próbált felszállni hozzá az előadás végén. Aztán felvilágosította a zavarelhárító, hogy ez nem úgy 26-os.

Előzmény: 08-73 (1280)
MOS-240 Creative Commons License 5 napja 0 2 1281

Főleg idén amikor 4-6 pótlás is lesz, igy terhelt lesz a Jászai megálló Buda felé 

Előzmény: 08-73 (1280)
08-73 Creative Commons License 6 napja -1 2 1280

Látom nem tanult a BKK a korábbi évek nyári botrányos tumultusaiból és marad nyáron az eaf a csuklós 26-oson... https://bkk.hu/apps/menetrendek/storage/menetrendek/5564/1008353.pdf

Obus Creative Commons License 2025.06.09 -1 3 1279

Pražská integrovaná dopravaoStpseordnfc0c057f ffcuó8gt1142mf062f7t2mi0t3u.1mttl3t7ci8c9  · Felgyorsítjuk a beszállást, nyílnak az ajtók!Első óta. 2025 augusztusában jelentős változásra számíthatnak a Közép-Cseh régió és Prága utasai a PID-rendszer elővárosi buszvonalának utasai. Közép-Cseh régió mai jóváhagyása alapján összesen 99 nappali és 10 éjszakás kertvárosi vonalon keresztüli belépést engedélyező ajtón keresztül készül. Az újdonság elsősorban azokat a vonalakat érinti, amelyek Prágától a környező önkormányzatokig vezetnek, és a főváros több helyen megállnak.A változást hivatalosan még nem szentelte fel a Kormányzótanács. m. Prága, júniusban kellene megtörténnie.i Mit hoz az újdonság az utazóknak? Gyorsabb és kényelmesebb hozzáférés anélkül, hogy sorban állna a bejárati ajtónál.Bármely ajtón be lehet menni, ha már van érvényes jegyed - akár papíron, akár a PID Lítačka mobilapplikációban. Sofőrtől még vásárolhatsz jegyet - készpénzzel vagy kártyával, de ebben az esetben a bejárati ajtón kell bemenni. Zökkenőmentes működés és lerövidült menetidők, különösen a csúcsidőben vagy a forgalmas buszmegállókban. Az utazási kényelem növelése új utasokat vonzhat a közösségi közlekedésbe, akik számára idegesítő sorok a beszállás előtt, túl hosszú menetidők, vagy egyszerűen csak az, hogy minden alkalommal át kell menniük és kommunikálniuk kell a sofőrrel.Melyik vonalon nyílik ki az összes ajtó? Napi külvárosi vonalak száma 300–429 (a 305, 315, 345, 389., 392, 393., 395, 400–407, 410, 412, 413, 415–417, 420–428. sor kivételével) Meglévő regionális vonalak: 481, 484, 519, 705, 785, 805, 823, 858 Éjszakai forródrót: 951–961Mihez kell ragaszkodni? A hátsó ajtón belépve érvényes jeggyel kell rendelkezni. A bejárati ajtón lépj be jegy nélkül - a jegyet a sofőrnél vásárolhatod meg. A kiválasztott vonalakon magasabb ellenőrzési tevékenysége a jegyek érvényességét ellenőrző, de bírságokat is szabhatnak ki.i Próbaművelet és egyéb lépésekAz új rendszer először 2026 végéig kerül próbaüzemmódba. Ez idő alatt értékelik a hatékonyságát, és dől el, hogy folytatódik-e vagy további vonalakra kiterjesztik-e.

Előzmény: Obus (1278)
Obus Creative Commons License 2025.06.09 0 2 1278
08-73 Creative Commons License 2025.06.09 -1 0 1277

"mindenhol máshol meg a szóló mindig EAF, a csuklós munkanap 20h után és hétvégén EAF. "

 

Nagyforgalmú szólókon ne eaf-ezzünk már hétköznap! A 11/111, 21-es család, 22-es család, 33, 35, 99, 114-es család, 182/184, stb. nem véletlenül nem eaf munkanap (napközben).

 

És a csuklósok esetében is szó se legyen munkanap esti eaf-ről azok esetében, amik nagyforgalmúak és a Belvárost érintik.

Előzmény: Zugbegleiter (1275)
08-73 Creative Commons License 2025.06.09 -1 0 1276

Nem, ami nagyforgalmú- 5, 8E, 9, 16-os család + 216, 80, 133E - és vele a 33 is-, 200E, valamint nyári szünetben a 26 legyenek a teljes vonalon összajtósak! 

 

Ha már ennyire szeret szakaszolni a BKK, akkor viszont a 20E, 30-as család esetében a Keleti -Hősök tere szakasz összajtós kéne legyen mindig, a hétvégi eaf meg az utána lévő megállótól legyen, a 7-es meg a Kosztolányitól kifelé legyen csak htévégi eaf. De a 110/112 esetében is inkább a Sirály utca- Thomán közti szakaszra redukálnám az eaf-et.

Előzmény: Zugbegleiter (1275)
Zugbegleiter Creative Commons License 2025.06.09 -3 0 1275

Ezt is sokkal egyszerűbben meg lehetne oldani. Legyen összajtós a Dráva-Dózsa-Thököly-Fiumei-Haller vonalon belül a pesti oldalon minden, mindig (+ Újpalota), mindenhol máshol meg a szóló mindig EAF, a csuklós munkanap 20h után és hétvégén EAF. 

Előzmény: 08-73 (1274)
08-73 Creative Commons License 2025.06.08 -1 0 1274

https://service-einfoszab.budapest.hu/api/dvd/203572?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR1Y9zf3NHdHvSRn4sCc2diO0B8g68iF3K2z0JD6h1hlVDvVnWXlRfV4VOU_aem_m7y3yBGTrnu6bLkGOTCNog

 

A 8. ponttal, módosító javaslattal- tehát a nagyforgalmú busz és trolivonalak eaf-eltörlésével-, amit megszavazott a bizottság, mi a helyzet? Mikor fogja végre végrehajtani a BKK?

 

Zugbegleiter Creative Commons License 2025.05.22 -2 1 1273

Vonzó járat biztosan nem lesz Kőbányáról a belváros elérésére, amikor vonattal 10 perc Kőalsótól a Nyugatiig, de a 9-es busz is ráver 5-10 percet. Talán az Arénához, meg a Keletihez fogják azért használni páran, akik időre mennek ki. Aki random érkezik a megállóba, tuti, hogy nem fogja kivárni. 

Előzmény: 18-09 (1272)
18-09 Creative Commons License 2025.05.22 -1 0 1272

Az még mindig egy átlagos érték ami fel van tüntetve. 

 

Hétköznap a 7:09-es menetnek pl. Kápolnától Lehelig 45 perc van adva, ebből Keletiben 5 perc időkiegyenltéssel.  

Előzmény: MOS-240 (1271)
MOS-240 Creative Commons License 2025.05.22 0 0 1271

Hát kitették a 73as menetrendjét...

 

Eleve jo naivak, a menetidővel, másrészt Lehel tér, Keleti, Aréna és Puskás (főleg most hétvégén M2 pótlás is van) érdekes lesz az EAF. Meg a Pongrácz út igy is mindig be van dugulva hétköznap, borulni fog a menetrend.

exvérmezö15 Creative Commons License 2025.05.21 -1 2 1270

A 200E-n is lehetne első ajtozással kezdeni valamit, mert ott is van érdekes dologok mennek

 

Előzmény: 08-73 (1267)
laszlo86 Creative Commons License 2025.05.21 0 0 1269

A 83-as elég érdekesre sikerült, pl. a Harminckettesek terén a Népliget felé minden ajtó használható, de az ellenkező irányú megállóban a Fővám tér felé első ajtózás lesz.

Előzmény: 08-73 (1267)
Zugbegleiter Creative Commons License 2025.05.20 -2 2 1268

Ebbe is kéne valami rendszer, logika, értelem. Olyan bonyolult már most is, hogy saját maguk nem tudják, hova milyen napon mi van előírva. Minél bonyolultabb és értelmezhetetlenebb egy szabály, annál inkább ignorálni fogják a járművezetők és az utasok is. Ezek annyira alap dolgok, hogy én szégyellem, hogy ezen a fórumon ezt kell magyarázni egy elvileg haladó nagyvárosban.

Előzmény: 08-73 (1267)
08-73 Creative Commons License 2025.05.20 -1 0 1267

Mindkettőn a teljes vonalon kéne, de nulladik lépésnek jó a 9, 72, 83 Jászai/Nyugati- 32esek szakaszán az eaf megszüntetés.

A 105-ös család esetében minimum a Hősök tere- Clark szakaszon kéne az eaf eltörlést meglépni.

Előzmény: MOS-240 (1266)
MOS-240 Creative Commons License 2025.05.20 0 1 1266

Most csak a 9-es családon sikerült elérni a szakaszos hétvégi EAF-ot vagy a 105/210-esen is el lesz törölve Hősök tere és Deák között?

laszlo86 Creative Commons License 2025.05.08 0 2 1265

Én azt látom leginkább problémának az első ajtós felszállással, hogy azért a ma Budapesten közlekedő buszokat nem kimondottan első ajtós felszálláshoz optimalizált utastérrel rendelték meg, főleg a csuklósokat. Több típusnál is pont az első és második ajtó között szűk a közlekedő rész. Emiatt ha több felszálló van, már lassú a felszállás, hiába készítik elő az emberek a jegyet, bérletet, nehézkes a hátra haladás, óhatatlanul is megütik az elől ülők vállát a felszállók, kabáttal, szatyorral, táskával.

 

Előzmény: Obus (1264)
Obus Creative Commons License 2025.05.08 -2 5 1264

Nem természetes, Bécsben nő, Prága, Varsó évek óta stagnál a tömegközlekedés részaránya. A budapesti érték a BKK tavalyi jelentése szerint három év alatt 47-ről 42%-ra csökkent. Az összes utazás is csökkent amúgy, a közúti forgalom is kisebb, de a legnagyobb esést a tömegközlekedés mutatta.

https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=169564493&t=9157561

 

 

Csodálkozunk, amikor a BKK a jobbnál-jobb ötleteivel üldözi el az utasokat? Lásd pl. az EAF kiterjesztése...

Obus Creative Commons License 2025.05.04 0 3 1263

Mert a nagyeszű BKK-sok szerint az elsőajtós kiírás fontosabb, mint a végállomás!!!

Előzmény: Rago17 (1260)
Obus Creative Commons License 2025.05.04 0 3 1262

Nekem a miskolci megoldás tetszett,egy lámpa a busz elején, és jelzi, hogy csak az első vagy az összes ajtón lehet felszállni. Ha fel van függesztve, vagy valaki nem akar elsőajtózni, akkor így tudná jelezni, hogy ne álljanak ugyanúgy az első ajtónál sorba az utasok!

Előzmény: Tractron (1259)
08-73 Creative Commons License 2025.05.04 -1 0 1261

Szegeden a trolikon biztosan nincs, 2 hónapja voltam és egyértelmű összajtó volt. De akkor ezek szerint Debrecenben és Pécsen is csak papíron van.

Előzmény: 08-73 (1257)
Rago17 Creative Commons License 2025.05.04 -1 1 1260

A BUSE (?) kijelzős VanHoolokat imádom az EAF járatokon, ami nem váltakozik, hanem csak a nagyon lényeges EAF feliratot írja ki, a végállomást még véletlenül sem.

Előzmény: Tractron (1259)
Tractron Creative Commons License 2025.05.04 0 1 1259

Nekem utasként az tetszene, ha nem csak váltogatósan mutatná a busz kijelzője az elsőajtós felszállásra vonatkozó kiírást, hanem lenne valami állandóan látható szimbóluma is a kijelzőn (lehet akármilyen kicsi is, csak ne kelljen másodperceken át bámulni a busz elejét a megállapításhoz), mert már elég követhetetlen tud lenni utas részről is, legalábbis ha olyan helyen utazom, ahol nem szoktam.

Rago17 Creative Commons License 2025.05.04 -1 0 1258

Ott is van, csak nem foglalkoznak vele. A buszvezetők megunták az EAF-ból adódó konfliktusokat és késéseket, ezért magasról szarnak bele. A koszos, büdös, drogos, részeg embert mindenhol sofőrre válogatja, hogy lezavarják-e. Aki leszarja, akkor is le fogja, ha EAF, akkor is ha nem EAF. Valaki ha mozijegyet mutatsz is felenged, más meg még az igazolványszámot is megnézi, hogy stimmel-e.

Előzmény: 08-73 (1257)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!