Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 19 órája -5 7 35766

Ez az egész EU soros elnökség egy felfújt média lufi.

 

Úgy múlik el az országokon mint a pattanás.

 

A lakosság 99%-nak életét sehogy se befolyásolja.

 

Pláne nem a városi autóbusz közlekedéseket.

 

tirisztoros szaggató Creative Commons License 19 órája 0 5 35765

Valószínűleg nem az árral volt a gond, mivel ez a kombó most is jóval olcsóbb, mint a 100E, mégis ez utóbbi szinte mindig tele van.

Előzmény: 08-73 (35764)
08-73 Creative Commons License 20 órája -1 0 35764

Nem csoda, a 200E + M3 kombóval feleannyiba SE került a belvárosba bejutás. 

Előzmény: trizs77 (35763)
trizs77 Creative Commons License 22 órája 0 1 35763

kb. 95%-ban üresen is járt..........................:-))

 

Akkoriban olyan helyen dolgoztam, hogy  harmadik emeleti ablakból pont ráláttam a Weekendbus csoki barna Otokarjaira.

 

Ha volt rajta 5 utas, akkor aznap ünnepnap volt.

 

De mivel az állam böcsülettel fizette a 6 hónapot, a 4 db zsír új OTOKAR rendesen végigjárta a programot.

Előzmény: Snake-Mojzi (35761)
08-73 Creative Commons License 30 órája -1 0 35762

Arra, igen. Tök úgy rémlett, hogy ingyenes volt, de akkor nyilván a 100E miatt a kérdés okafogyott. Bár ismerve a minisztériumot, még simán kitalálhat egy Belváros- reptér Volánt az EU elnökség alatt. :D

Előzmény: Snake-Mojzi (35761)
Snake-Mojzi Creative Commons License 30 órája 0 2 35761

Ha a Weekendbus reptéri járatára (REA) gondolsz a 4 db Otokarral, arra 1400 akkori forint volt a jegy.

Előzmény: 08-73 (35759)
hamzsabusz Creative Commons License 1 napja 0 0 35760

Hogy ingyenes? Azon sem lepődnék meg, ha arra hivatkozva megint emelnének a tarifán...

Előzmény: 08-73 (35759)
08-73 Creative Commons License 1 napja -2 0 35759

Valaki nem tudja, hogy- 100E ide, vagy oda- lesz az EU elnökségünk alatt ingyenes járat a reptérről a helyszínekhez, mint ahogy az 2011. első felében is volt, vagy nem lesz?

Hyperfilter Creative Commons License 2 napja -1 0 35758

110/112ről valakinek van már fix infója, végül csuklós lesz, vagy nem?

Farkasvölgyi Creative Commons License 4 napja 0 0 35757

akkor is szoktak jelezni a megállóban, amikor még el sem indulsz az ,,előző" megállóból, vagy elsőajtózásnál, megállsz, kinyitod az elsőajtót és akkor jeleznek hátul, hogy leszállnának, vagy sietésben vagy és megállsz kiegyenlíteni, illetve nem vagy sietésben és beállsz, mert állnak a megállóban és nem is rád vártak, hanem másik viszonylatra, vagy fut vki és integet, hogy ott ne hagyjad

Előzmény: Mr. SziD (35755)
Zugbegleiter Creative Commons License 4 napja -3 1 35756

Ez igaz. De alacsony színvonalú (és trendjében is sajnos romló) működésük mellett is jobb, hogy vannak, mintha nem lennének. (Egyébként mondjon nekem valaki egy közintézményt Magyarországon, ami jól működik.) 

Előzmény: 08-73 (35753)
Mr. SziD Creative Commons License 4 napja 0 0 35755

leszállási szándékot időben jelezzük és nem a megállóban

 

Időben, de nem az előző megállóból éppen elinduláskor, vagy az előző megálló mellett elhaladás közben. Félreérthető.

Előzmény: Farkasvölgyi (35749)
08-73 Creative Commons License 4 napja -1 0 35754

* Nem lenne baj vele

Előzmény: 08-73 (35753)
08-73 Creative Commons License 4 napja -1 3 35753

"nem volt hiba létrehozni, de láthatóan nem megfelelően működik a jelenlegi szervezet."

 

Pontosan. Nem lenne vele és nem fújnának rá jópáran, ha a dilettáns intézkedéseiket korrigálták volna, vagy meg se lépik, és adott dolgokat nem megúszósan/sunyin kezelnének. A másik, hogy a cukiskodó hangvételű kommunikációjuk, valljuk be, irritáló.

Előzmény: Il Leone (35750)
08-73 Creative Commons License 4 napja -1 0 35752

Mondjuk a mínuszolók esetében kíváncsi lennék, mi a gond a betétjárattal, mert láthatóan jelentős túlkapacitás mozog mindkét járaton a XVII-ben. Rákosmentén, Rákosligeten, stb. az utasok egy nem kis része szokott át a vonatra az elmúlt években, így alapvetően befolyásolva az ottani, főleg Örsre közlekedő buszok kihasználtságát.

Előzmény: 08-73 (35739)
08-73 Creative Commons License 4 napja -2 1 35751

176A simán lehetne. A 176E, 276E esetében az E jelzést már nyugodtan el lehetne hagyni, nem sok közük van a gyorsjárati funkcióhoz. 

Előzmény: gorcher (35745)
Il Leone Creative Commons License 4 napja -1 6 35750

Névtelen topiktárs leírásával értek egyet, nem volt hiba létrehozni, de láthatóan nem megfeleően működik a jelenlegi szervezet.

 

Hova tovább a buszüzemeltetési modell nem hozta azt, amivel reklámozva volt, nem álltak sorban a külső operátorok, nem volt igazi verseny és mára a buszüzemnél van egy másik nagy szolgáltató és a monopol helyzetből egy duopol helyzet lett.

A külső operátor kedvezőbb feltételekkel szolgáltat, mint a belső szolgáltató.

A külső szolgáltató ellenőrzésére a BKK már sokkal kevesebb hangsúlyt fektet, hiszen ne bántsák már szegényt, sőt a túlságosan nagy szolgáltatási csomag miatt, amit visz gyakorlatilag zsarolási pozícióba került a külső operátor.

Előzmény: Angyal K. (35747)
Farkasvölgyi Creative Commons License 4 napja 0 9 35749

és mindezt megfordítva és nyilván  régen sem volt minden utasra igaz:

nem beszélünk úgy a sofőrrel, mintha a segggünkből rántottuk volna elő

udvariasan, lehetőleg köszönéssel indítsuk a beszélgetést

a menetrend tájékoztatásul szolgál, nem Szentírás

leszállási szándékot időben jelezzük és nem a megállóban

nem dohányzunk a megállóban

ha már szarunk a dohányzás tilalmára, az utolsó slukkot nem a buszon fújjuk ki

nincs evés-ivás, szemetelés a buszon

a telefonálás magánbeszélgetésnek minősül és nem tartozik országra-világra.kerüljük a kihangosított telefonálást

az alapvető higiéniai elvárásokat betartva utazunk

nem a sofőrt küldjük elol a qrva anyjába, ha a közlekedést szervező cég valamit-bármit-akármit változtat

a műszaki pihenő idején békénhagyjuk a sofőr, hogy nyugodtan egyen-igyon

figyelembe vesszük az M,MM, stb jelöléseket, ha a megállóban várakozunk, ha a buszon uatzunk és át szeretnénk szállni az elöttünk levő járatra

be kell tartani a Kreszt és az utazási feltételeket..

 

 

 

Előzmény: Angyal K. (35747)
torqmatic Creative Commons License 4 napja -1 5 35748

Nyugodj meg, aki olyan, az most is elmegy, pont leszarja, hogy van-e BKK vagy nincs és mennyi kötbért szabnak ki érte, ha esetleg észre is veszik.

Hozzáteszem, elég ritka az a menet, ahol 4-5 perc sietéssel lehet közlekedni, de ahol van is ilyen, ott inkább a menetidő újragondolásával kellene foglalkozni, nem az időkiegyenlítő pontok bámulásával, mert rohadtul nem utasbarát.

Előzmény: Gordon Zsigmond (35742)
Angyal K. Creative Commons License 4 napja -5 15 35747

Közben azóta lett másik szolgáltató is akit a saját konkurenciája nem ellenőrizhet.

A BKK fóbok nyilatkozataiból nekem mindig az jön le, hogy nem jó úgy dolgozni ha ellenőrzi is valaki és nem azt csináljuk amit akarunk és ahogy akarjuk.

(Nyilván régen sem volt mindenkire igaz)

 

Most pedig mind meghalunk mert:

- nem beszélhetünk az utassal úgy mint a kutyával

- udvariasan kell tájékoztatni az utasokat

- be kell tartani a menet időt, nem lehet sietni

- nem dohányozhatunk a megállókban

- munkaruhát kell viselnünk

- a közlekedés szervezésért felelős szervezet beleszól a munkánkba és képes még az indulási időket is átírni.

- ráadásul még nem is műszaki pihenőzhetek ott ahol én akarok, még az is meg van szabva.

- az M, MM, MM+M megállókat rendeltetés szerűen kell használni

- be kell tartani a KRESZ és a szolgálati előírás szabályait

 

Na fene... ki hallott még ilyet?

 

 

Előzmény: Gordon Zsigmond (35746)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 4 napja 0 1 35746

Amíg nem volt BKK, addig kvázi a BKV ellenőrizte saját magát.

A Fővárosi Önkormányzat ellenőrzése a cég felett csak névleges volt.

Előzmény: Angyal K. (35743)
gorcher Creative Commons License 4 napja 0 1 35745

Igen, meg a legegyszerűbb pont lenne a fordításhoz. Ugye most papíron 5 percezés van a közös szakaszon csúcsban. A garázson túl elégnek tűnik a 10 percezés is, szóval ezt kéne felezni a garázsig. Az önálló szakaszon is jobb lenne ez, mint a mostani 5-15 percezés.

Előzmény: 08-73 (35741)
Angyal K. Creative Commons License 5 napja -1 6 35744

Szeptemberben lesz két éve, hogy a BKV-nál dolgozom, kifogtam egy pár státusztörvény miatti tüntetést, egy Augusztus 20 estét, jó pár koncertet, foci meccset a Puskásnál,

egyetlen egyszer sem volt fejetlenség, ment minden az előre kiadott szolgáltatási előírás szerint. Egyébként hozzám nagyjából maximum 5-ször szólt a forgalom irányítás, vagy üzent a Futár kijelzőjén.

 

Hogy a buszokat hogyan indítja egymást követően abban nem mindig a menetrendszerűség játszik közre, egy adott végállomásnak van max. tároló kapacitása, ezt is figyelembe kell venni, egymás hegyin-hátán feltorlódott buszok nem verhetnek el másik vonalat, mert annak járművei nem tudnak időben indulni a feltorlódottak miatt.

Előzmény: bz79 (35734)
Angyal K. Creative Commons License 5 napja -2 3 35743

És ha megszűnik, vagy létre sem hozták volna?

Akkor valószínűleg a Főváros önkormányzatának lenne egy közlekedési osztálya, ugyanezen feladatok ellátására, nagyjából ugyan ekkora létszámmal.

Olyan soha nem lesz, hogy egy szolgáltatót (vagy többet) akinek fizet valaki, azt nem ellenőrzik.

Előzmény: bz79 (35730)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 5 napja -4 4 35742

Lehet, hogy 35-tel megyünk és állunk két percet az időkiegyenlítő ponton, cserébe nem megy el 4-5 perccel előbb a busz.

Ha csak ennyit nyertek az utasok a BKK-val, már megérte.

Előzmény: bz79 (35734)
08-73 Creative Commons License 5 napja -1 0 35741

Igazából pont a garázsra gondoltam, ameddig sanszos, hogy kéne egy csúcsidei betétjárat az Örsről.

Előzmény: Zugbegleiter (35740)
Zugbegleiter Creative Commons License 5 napja -1 0 35740

Mikor melyik. Délután a Jókai, reggel (tanítási időben) a Külker Főiskola, hajnalban az üzemek és a garázs.

Előzmény: 08-73 (35739)
08-73 Creative Commons License 5 napja -3 0 35739

A 176E, 276E esetében melyik megálló a legnagyobb utaslépcső a 16kerben, a 17-hez közel? Mert lehet, el kéne gondolkodni az Örs, és ezen utaslépcső közötti betétjáraton, mivel láthatóan gyér a kihasználtsága mindkettőnek a XVII. kerületi szakaszon.

Előzmény: gorcher (35733)
gallo Creative Commons License 5 napja -8 1 35738

Szánalmas...

Előzmény: bz79 (35734)
gallo Creative Commons License 5 napja -5 2 35737

A Főváros NEM tartozik 50 milliárddal a BKV-nak.

Előzmény: diamond way (35736)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!