Ezeken már elektromos klíma van, nem? Azért merítették le magukat egyből.
Egyébként szerintem a nagy része ennek a dolognak a nyomatékváltón vérzik el, nem igazán való a robot egy városi buszba. Ha sikerülne kitalálni valami automatát bele, lehet sokat dobna rajta. Úgy mondjuk a megtakarítás se lenne akkora valószínűleg.
Az igaz, hogy a hajtásrendszere párhuzamos hibrid rendszerű, de amikor bekapcsoltam a klímát a 378-as kocsin a Széll Kálmán téren, elindultam klímával a Várfok utca megállóból a Vérmező felé, a lámpánál már 20% volt összesen az akksi. Ezután zöldet kaptam elsőként, és nem értem át zöld lámpán, mert nem gyorsult semmit.
Ezért írtam, hogy a klíma nagyjából el is veszi a teljesítmény legnagyobb részét. Ezután kikapcsoltam a hópihét.
Ha a klíma megy, sajnos kevés az 5000 ccm.
Bár a 392 vagy 394 pl a 7-esen full klímával észre se vette az elindulást, stb. Végig 80-90% volt az akksi. És ment mint a barom.
Az 5000ccm-es motor tény és való, hogyhajtja a klímát, csak a kocsiszekrényt nem bírja mellette mozgásra késztetni. Dolgoztam velük pár napot, tapasztalatból írom. A dízelmotor egyébként áramot termel.
Nagyjából annyi, hogy aki az 5, 7 és 9 vonalakra osztotta ki, foggalma nem volt a hibrid hajtásról.
Lámpától megállóig, megállótól lámpáig majd a következő lámpáig mentek. Ezen távolságok között gyakran 100-200m sem volt. Ezalatt az akkumultorok nem töltődtek fel. Ezáltal a Klíma teljesen üzemképtelen volt.
"Információink szerint eldőlt a csuklós hibrid Volvók sorsa: a Volánbusz agglomerációs járataira kerülnek, az onnan felszabaduló dízel 7900A-k pedig "sárga" (helyközi) vonalakra mennek."
Egy buszos oldal információi szerint a Volánbusz agglomerációs vonalaira kerülnek, a dízel 7900A-k pedig besárgulnak. Legalább kicsit enyhül a járműhiány. Korábban amúgy már voltak Volánbuszhoz kerüléses pletykák.
Biztosan ki tudja deríteni a BKV hogy ki van most döntéshozó pozícióban a hibridek kapcsán, ha akarjak ( ill ha a politika akarJa) a Pestre szabaditasukat...