A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Az érintett járművezetőknek nem ártana valami leírást adni a klímavezérlőről, hogy be tudják kapcsolni a levegőkeringetést alacsony fokozaton, hogy járjon a levegő. Hasonlóképp a Citarokhoz.
Ha a 3 felújított marad náluk, akkor viszont a maradéknak pedig ki kéne cserélődni, hogy ne maradjon pár darab E2-es Kelenföldön. Azokat jó lenne troliba összevonni.
A múlt héten mentem egy genfivel, szerencsétlen sofőrnek már vörös volt a feje, annyit késett vele. 3 körön át még WC-re se nagyon volt ideje - gondolom a nagyságos BKK által kiszabott kötbér meg végül őrajta köt ki. Pedig mennyire jártatták a szájukat, amikor vették ezeket a gépeket.
Ezekkel a lassúságokkal vagy csinálni kéne valamit, mindig késnek, amikor találkozok velük (ajtó nem csukódik, motor gyenge), vagy legközelebb ezeknek kéne a kukában végezni, akármennyire is szívből Ikarus-ellenes a vezetőség. És nem Volvó-gyűlöletből beszélek, akkor nem mentem volna két kört vele.