A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Az nem pixelhiba volt, az Ik-400-asokon (412, 415, 435) a keret mindig piros volt, mivel maga a keret (a legszélső 1, némelyiken 2 sor - javítson ki szakértő, ha tévedek) eleve piros volt. Ha nem gyorsjáraton volt, akkor maga a szám nem volt nagyobb, a keret feketén maradt, ezért nem tűnhetett fel. Amióta nincs keret, láttam többször nagyobb számmal kijelzést, ekkor a szám teteje-alja piros volt.
Ilyenek a kijelzők, így lettek kitalálva, nem pixelhiba, de ha félreértettelek, akkor sorry.
Attól tartok, hogy nem kell azt kapargatni, lejön az magától is. Elég rossz minőségűnek tűnnek a mostanság használt matricák, legyen az akár beltéri, akár kültéri.
Hova tűnnek a kisvolvókról a Budapest és/vagy a BKK matricák? Lassan már több olyan van, amelyikről hiányzik legalább az egyik, mint amin rendesen fent vannak. Eddig azt gondoltam, hogy balesetesek voltak az adott kocsik, de semmi nyoma a javításnak. Valaki azzal szórakozik, hogy ezeket kapargatja?
Hálásan köszönöm annak a 140-es sofőrnek, aki itthagyott a Tulipán utcai megállóban, mert Ő úgy döntött, hogy nem áll be az épp a megállóban álló 88-as mögé. De minek is tette volna, hisz fél óra múlva jön a másik.
Azért a 260-asaink között jó ideje nem a jók között volt, főleg esztétikailag. Kevés 200-ast utálok igazán, de ennek örülök, hogy többet nem kell vele menni (egyedül a hídhangja tetszett). Mondjuk a többieknek is már erősen meg vannak számlálva a napjaik a 40-es családon... :( Apropó: mi lesz velük, miután itt megtörténik a hatalomátvétel? 14-es családra mennek?