Keresés

Részletes keresés

adam1400 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 77549

egyébként ezek a buszok (412,415 és 435) tudnak még most is piros színnel írni?

mer látom anno piros volt a keret amikor még volt gyors járat.

Előzmény: BY-75-98 (77548)
BY-75-98 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 77548

...Egészen pontosan amikor Gazdagréten a 8-ason megtörtént a típuscsere azóta törzs 40-es:

 

 

Előzmény: ymuh (77540)
JLA160 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77547

A gyakorlatban is Trolis :)

Előzmény: BPO-804 (77546)
BPO-804 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77546

BPO-442 (62-75 > S 2006) ,  BPO-443 (62-76)  Trolis elméletben

Előzmény: M62-255 (77545)
M62-255 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77545

HA már BY 62-xx sorozat. A 62-75 és a 62-76 sorsa mi lett? Léteznek még ,ha igen milyen számon? Anno a piros 20-ason nyomták..

Előzmény: álmodozó86 (77544)
álmodozó86 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77544

Ez az első selejt a dél-pesti BY 62-esek közül :(. Azok voltak a kedvenceim, főleg amíg nem kaptak egy felújítást sem.

Előzmény: attah (77538)
bpi-211 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77543

Azért a 260-asaink között jó ideje nem a jók között volt, főleg esztétikailag. Kevés 200-ast utálok igazán, de ennek örülök, hogy többet nem kell vele menni (egyedül a hídhangja tetszett). Mondjuk a többieknek is már erősen meg vannak számlálva a napjaik a 40-es családon... :( Apropó: mi lesz velük, miután itt megtörténik a hatalomátvétel? 14-es családra mennek?

Előzmény: ymuh (77540)
Dante001 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77542

Hát akkor ölég nehéz lesz megtalálni a 204-et ;)

Előzmény: FKU-911 (77534)
JLA160 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77541

Pénteken még forgalomban lesznek? Főképp a 12-89 érdekelne, arról semminemű hangfelvételem sincsen...

Előzmény: Törölt nick (77533)
ymuh Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77540
Óóó, jó kis 12-89, törzs piros 40-es kocsi volt, amióta az eszemet tudom... :) A fanatizmus szól belőlem, de szerintem az nem annyira kapitálisan szar kocsi, mint mondjuk egy 10-23...:)
Előzmény: Törölt nick (77533)
lapaj74 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77539

DE régen is volt , de én  is emlékszem rá ,csak már nem voltam annyira gyerek . :)

Előzmény: attah (77538)
attah Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77538
BY 62-28 nagy gyermekkori kedvencem volt törzshelyén a 85-ösön, béke vázmaradványaira.
Előzmény: Törölt nick (77533)
FKU-911 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77537

Örs-észak

Előzmény: Humarci (77536)
Humarci Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77536

17-82 melyik vonalhoz tartozik?

szombaton esetleg kiadható még vilipótlóra pl?

Előzmény: Törölt nick (77533)
FKU-911 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77535

08-72-ből meg ajtós oldalon a kettes ajtónál dől a kék, a fekete, és a fehér füst :(

Előzmény: valya con dios (77522)
FKU-911 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77534

157 ill. bármerre.

Előzmény: Dante001 (77531)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77533

Fotósoknak, érdeklődőknek:

BPI-289, 782 még pár napig fotózható vizsgalejárat előtt, utána Budapesten már utasforgalomban aligha...

 

 

bpo-169 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77532

A felüljárópótló beindításával egyidejűleg a 17gy buszok útvonala a Belváros felé módosult: a Gyömrői út északi pályáján közlekedtek. A 17,80-as autóbuszok továbbra is (1978 novemberéig) mindkét irányban a déli útpályán közlekedtek.

 

A felüljárópótló rövid története (megállókra nem térek ki):

 

1977.05.16. Beindítás - a linkelt FSZU szerinti útvonalon

 

1977.10.03. Közlekedése a déli útpályán végzett munkálatok miatt szünetel. A 17,17gy,80-as autóbuszok ideiglenesen mindkét irányban az északi útpályán közlekednek

 

1977.12.01. Ismét üzembehelyezik változatlan paraméterekkel

 

1977.12.20. A Kőhídról balra kanyarodás helyett a Csévéző utcában kiépített forduló használatával kanyarodnak rá az északi útpályájára.

 

1978.11.23. A Gyömrői út északi és déli útpályája ekkor lesz egyirányú. A 17,80-as is ekkortól használja befelé az északi útpályát. A Felüljárópótló útvonala megváltozik. Gyömrői út északi pályáján a Felsőcsatári útig változatlan, majd tovább az északi útpályán a Hangár utcáig, ott ráfordulás a déli útpályára.

 

1979.09.23 üzemzárással megszűnik. A Szarvas Csárda téren felszabaduló végállomási helyre kihozzák a 82-es járatot.

 

 

Előzmény: Peto (77528)
Dante001 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77531

Hétvégén a kis Solák és az FJX-204 merre lesz megtalálható?

Törölt nick Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77530

Jól sejtem, hogy a mai nap újabb gázbuszok hagyták el a VJSZ-t? 4-5 db-ot láttam a kapunál teljes "harci" díszben kora délután.

P.stephenson Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77529

Így már világos, köszi!

Előzmény: Peto (77528)
Peto Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77528

Az útvonal szerepel a belinkelt íráshoz tartozó FSZU-ban, odafelé a Gyömrői északi, vissza a déli oldalán járt a busz. 25 év távlatából nehéz megmondani, mi volt a beindítást kiváltó ok, valószínűleg helyi, tanácsi nyomásra történt.

Feljegyzéseimben csak rövid utalások vannak az ebben az időszakban történt változásokra az FSZU-k megjelölésével, de sajnos maguk az utasítások már nem állnak rendelkezésemre.

A felüljárópótló busz 77-től járt az északi oldalon, de a 17-es és 80-as autóbusznál csak 2008. novemberi dátummal szerepel az "Útvonal, mh. módosítás - Gyömrői út északi oldal" bejegyzés (a pótlónál erre a dátumra csak annyit írtam föl, hogy "Útvonal módosítás - Gyömrői út", de hogy pontosan mi és hogyan...?). Elképzelhető, hogy jó ideig csak a pótló használta az északi oldalt? Erre pontos választ már nem nagyon kapunk.

Előzmény: P.stephenson (77526)
BPI-553 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77527

Hétköznap éjszakákon 280-as közlekedik ezen az induláson.

Előzmény: Törölt nick (77525)
P.stephenson Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77526

Hát, halljak meg még mindig nem értem, pedig minden nap erre járok. :-)

 

az akkor még hiányzó, később megépült gyalogos felüljárót pótolta

De miért csak a Csévéző útnál lévő aluljáró betömés/felüljáró építéskor közlekedett? Hiszen ez a probléma előtte is fennállt, sőt a kettő hely jó egy kilométerre van egymástól, így közük se volt egymáshoz.

 

A bentről 17-es, piros 17-essel érkező utasok szállhattak át a Kőhídnál, ha a túlsó oldalra akartak eljutni.

De miért nem a Felsőcsatárinál szálltak le és mentek át a gyorsforgalmi felett?

 

Félre ne értsd, nem kötekszem, csak nem értem a helyzetet. Az útvonalat le tudnád írni pontosan?

 

Előzmény: Peto (77521)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.16 0 0 77525

Genfi Volvo: Nem e lehetne megoldani  hogy azt az egy szem kocsit ami olyan 1.30 körül ér be Pestszentimrére  a 950-es vonalon levegyék onnan.

 

Már többször volt vele élményem hogy 15-20 perces késést produkál egy olyan vonalon ahol 30 perc a követés,(volt olyan hogy a 15 perccel mögötte jövő 914-es is leelőzte) nem is értem hogy Budapest legforgalmasabb vonalán ahol már az is öröm ha egyáltalán felfér az ember a buszra mit keres egy Genfi kocsi.

 

 

nemeza Creative Commons License 2014.04.15 0 0 77524

Köszi! :)

Előzmény: Törölt nick (77492)
zoli07 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 77523

Ja.

Előzmény: RózsaszínPárduc (77516)
valya con dios Creative Commons License 2014.04.15 0 0 77522

19-93 utasterébe befúj a kipufogó :-S

Peto Creative Commons License 2014.04.15 0 0 77521

Ez a busz igazából az akkor még hiányzó, később megépült gyalogos felüljárót pótolta, tényleg csak pótcselekvésként, mert alig használták. A bentről 17-es, piros 17-essel érkező utasok szállhattak át a Kőhídnál, ha a túlsó oldalra akartak eljutni.

Amíg a buszok csak az egyik oldalt használták (mert a másik oldal még földút volt!), addig a Gyömrőitől északra lakók simán csak átdobták magukat a korláton és átkeltek a gyorsforgalmin. Volt olyan halálos baleset, hogy este az illető elnézte a megállót, és mikor átvetette magát a korláton, több métert zuhant, mert ott nem szintben volt az úttest, hanem az aluljárós rész volt.

A Kőhídnál a felüljáró építése alatt is volt forgalom, mert nem emlékszem rá, hogy 17-est, 98-ast elterelték volna innen, és ugye valahogy a felüljárópótló is átjutott a kereszteződésen.

Egy érdekesség: a Kőhídnál a Csévézőtől befelé pár méterrel működött a Fekete Gyöngyszem nevű kocsma, ami tudomásom szerint a legendás Vasas focista, Farkas Jancsi gebinje volt.

Előzmény: g86 (77519)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2014.04.15 0 0 77520

Alakul...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!