Keresés

Részletes keresés

JéGyé ;-) Creative Commons License 2014.08.30 0 0 82356

BPO-473 ma 30 F3.

 

Garázsba kezd, majd 30-ason kezd a Keletinél.

 

Keleti pályaudvar: 6:29, 8:11, 9:56, 11:56

Újpest-központ (Káposztásmegyer, Mogyoródi-patak felé): 6:54, 8:37, 10:22, 12:22

Káposztásmegyer, Mogyoródi-patak: 7:20, 9:05, 11:05, 13:05

 

Keletiből 13:48-kor megy garázsba.

 

13-39 Creative Commons License 2014.08.30 0 0 82355

Augusztus 31-vel törlik őket az állományból, lekerül róluk a rendszám, onnantól kezdve nem mehetnek ki az utcára. Kivéve persze, ha visszaveszik őket az állományba, de az egy hosszú procedúra, és a tendencia sem afelé mutat. :) :/

Előzmény: Törzs utas (82354)
Törzs utas Creative Commons License 2014.08.30 0 0 82354

01-41 a 133-as törzs kocsija volt a Helénkével, és a KPX-922-vel. :( jó kocsi volt szerettem. A 18-12-t a 233E-n szerettem nagyon. :( hétvégén kint lesznek még ezek? esetleg még szept 1 és 5 között?

Előzmény: daveszka (82309)
Törzs utas Creative Commons License 2014.08.30 0 0 82353

A VH-knál csak az idegesít, hogy a csuklónál rálátok az úttestre.

Előzmény: gorex (82334)
nemeza Creative Commons License 2014.08.30 0 0 82352

széép

Nekiment a csuklós busz a tűzcsapnak

A Népszínház utcában leállt a forgalom. Tovább »

forrás: Index.hu

Villámhetes Creative Commons License 2014.08.30 0 0 82351

Azért gyorsan hozzáteszem,a Korompai utcánál nem kellet megállnom egyik menetben sem. 

Előzmény: Villámhetes (82350)
Villámhetes Creative Commons License 2014.08.30 0 0 82350

Hegytető utcai megálló elött 48-ról lassítottam..megy a kicsike!:)

 

A temetőnél nincs semmi probléma,de máshol se.

Előzmény: nemeza (82346)
ckg471 Creative Commons License 2014.08.30 0 0 82349

Akkor épp nem jöttek szembe. :)

Előzmény: nemeza (82348)
nemeza Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82348

Találkozás a temetőnél pl?

Előzmény: ckg471 (82347)
ckg471 Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82347

Semennyire, 415-ösével megegyező menetdinamikával lehet vele haladni végig.

Előzmény: nemeza (82346)
nemeza Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82346

Mennyire volt karcsú a hegyen?

Előzmény: Villámhetes (82251)
Trinitatis Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82345

Emberek, előkészíteni a zsebkendőket! :)

 

Ha igaz, amit a szomszéd topicban írtak, akkor eredményt hirdettek a dízel midis tederen. A Karsan nyert. Szóval mindannyiunk nagy bánatára hamarosan búcsúzhatunk az Ikarus 405-ösöktől. Engem még az sem lepne meg, ha 1 db-ot se tennének félre belőlük nosztalgiacélokra. :)

 

Hozzászólás linkje:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=131515837&t=9214814

BPO-216 Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82344

Ez lesz az;) https://www.youtube.com/watch?v=kMvRIliCIKI

Előzmény: Arriva 1668 (82341)
18-09 Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82343

A 220kw-os motor van bennük.

Előzmény: Arriva 1668 (82341)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82342

Az MCA-VH közül 2-4 db -ot most éppen 182/184 es vonalakra helyeztek át,vajon mely vonalon lesznek Dél-pest teljes gázosítása után?

 

Nem tudom miért de lassan VH fan leszek,imádni való buszok ezek számomra,nem kis élmény volt Genovába pár hete magas padlós (már ez is ritkaság,észak-olasz városban magas padlós busz) szóló VH buszon utazni,ránézésre olyan 15-20 évesek lehetek.

Arriva 1668 Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82341

Műszaki paramétereik (váltó+motor) ismerhetőek?

Előzmény: Trinitatis (82339)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82340

Eddig 15 évig voltak velünk, és még van 4-5 évük a felújítottaknak.

IK-180 és IK-556-os buszok 16 éven át színesítették a fővárosi autóbuszhálózatot, (1964-1980) úgyhogy amit írtál, nem állja meg a helyét.

Előzmény: masstransit (82307)
Trinitatis Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82339

Január 1-jével fel fognak szabadulni Bécsben a Dr. Richard által Ottakringben üzemeletett kétajtós, kiváló állapotú Citarók. Óbudára kitűnőek lennének.

 

http://www.regionalbahn.hu/2014/08/wili-ottakring-busnetz.html

KápCity Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82338
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82337

Köszönjük meg a 53, 128 és hasonló vonalaknak.

Előzmény: FKU-911 (82336)
FKU-911 Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82336

Az MFW-k lassan jobban szét vannak hullva, mint a zöldkapaszkodós csuklós társaik. :(

Előzmény: Dr.V.ker. (82254)
FKU-911 Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82335

862 mintha mostanság lenne szemlés.

Előzmény: Törzs utas (82207)
gorex Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82334

Ez nagyon szépen megfogalmazott gondolat volt. :)

VH vitához: Az MCA-k tűzoltásra lettek beszerezve, és jelenlege sehogy se illeszkednek a budapesti viszonyokhoz (például hiányolom a külső ajtónyitót.)
Ezek esetében ráadásul a klasszikus fényezés még "nagypapásabbá" teszi, az amúgy se szép buszokat (remélem egy felújítás /és átfestés/ is utoléri majd őket),
amúgy nagyon jól el lett találva mely vonalakra ideálisak, szóval olyan nagy gond talán nincs ezzel. Hosszú távon az üzemeltetésük ugyankkor nem biztos, hgoy megéri, mivel a 13 db az meglehetősen alacsony szám egy adott típusból.

A LOV rendszámú kocsikról pedig csak jót tudok mondani, eltekintve a dupla üléssorokról, amik bizonyos vonalak esetén nagyon zsúfoltság érzetet keltenek, PL:23,
ezt az new300-as kocsiknál ha jól látszott a publikált képeken, lényegesen jobb üléselrendezéssel alkották meg :).
A LOV-ok esetén további előny, az egyszerű húzócsuklós szerkezet és az amúgy erős motor (érzésre erősebb, mint a 2004 és 2006 között beszerzett volvóké) :)
Friss nyálkás havon utaztam ilyenen hajtott kerék felett ülve és messze ez volt a legstabilabban közlekedő kocsi az akkori AP-k közül :)

HA jól értettem visszaolvasva a hosszú távú terv 100 + 49 IK2xx megtartása (gondolom csuklós+szóló), hát nem repesek az örömtől ennek a hírnek hallatán, de valószínűleg üzemeltetési/gazdaságossági szempontból lehet jó megoldás.
(Az mondjuk érdekelne, hogy miért akarnának megtartani bármennyit is belőlük?)

Előzmény: BU 20-26 (82331)
Arriva 1668 Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82333

Azért egy ap-ssel is tudna szenvedni, ha már 5 cm van a peron és a busz között...

Előzmény: BU 20-26 (82331)
Arriva 1668 Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82332

Mármint azt tanúsítom hogy nem vagy elvakult 200-as fan. :D

De hagyjuk abba mielőtt a többiek berágnak ránk, topikrombolásért. :D

Előzmény: Törölt nick (82330)
BU 20-26 Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82331

Bár én az elvakultabb 200-as fanok közé tartozom, mégsem tudok egyetérteni. Sajnos a szomorú igazság az, hogy NyEu tíz év körüli levedlett fosai igenis magasabb komfortfokozatot kínálnak a mai utazóközönségnek, mint a 200asok. A felújítottak hiába tisztábbak, rendezettebbek, sajnos nagyon sok idős ember már csak nehezen tudja megmászni a lépcsőket, nekik jelentenek ezek elsődleges könnyebbséget, nem pedig a kerekesszékeseknek, akikkel elenyésző arányban találkoztam eddig buszon. Függetlenül attól, hogy a 200-as egy kiforrott, jó konstrukció, eljárt felettük az idő, ezt sajnos be kell látnunk. Aki meg annyira beleszerelmesedett, és megteheti, simán vehet még a BKV-tól, ha megint lesznek megvételre felkínált darabok :)

Előzmény: BPO-216 (82322)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82330

vagyok természetesen

Előzmény: Arriva 1668 (82329)
Arriva 1668 Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82329

Én is tanúsítom hogy nem vagy az. :D

Előzmény: Törölt nick (82328)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82328

Minden tiszteletem a tiéd, amennyit te teszel a buszágazatért... de ezek a VH-kat én nem érzem fejlődésnek. Még a gázost sem igazán. És nem, nem vagy elvakult IK200 rajongó.

Előzmény: Törölt nick (82182)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.29 0 0 82327

A VH mint mérce? Az elég nagy baj...  még a Volvokra azt mondom, oké. Mit tud? Alacsonypadlós. És itt be is zárult a kör...

Előzmény: Törölt nick (82182)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!