Keresés

Részletes keresés

KápCity Creative Commons License 2014.09.20 0 0 83083

Én azt hallottam, hogy 2016-tól már nem akar ilyeneket Budapest helyi közlekedésében látni. No kíváncsi leszek, mindenesetre elfogultságomból fakadóan is remélem, hogy legalább a ex.gyros flotta túl éli a 435-ösök nagy javát.

Előzmény: trizs77 (83072)
Grikon1985 Creative Commons License 2014.09.20 0 0 83082

Lehet HLF, de az egyikben se motor, se váltó egy ideje. Ezek szerint a megerősített tetős GZF lesz.

Előzmény: ckg471 (83079)
BP-1 Creative Commons License 2014.09.20 0 0 83081

 Nem teljesen értek veled egyet! Az a baj,hogy nálunk az a szokás,hogy az új járműveket halálra hajtjuk. Pár év alatt úgy néznek ki, mint ha tíz évesek lennének. Este és éjjel kimondottan jó az ócska sz@r. (a sok hülye gyerek miatt) Jelenleg nem állunk úgy , hogy a karbantartás megfelelően működjön.(pénz, anyag stb.) Éppen ezért szerintem óvatosan kellene bánni az új dolgokkal.

Előzmény: Grikon1985 (83075)
trizs77 Creative Commons License 2014.09.20 0 0 83080

Én remélem, hogy innentől egyetlen fillért sem költenek a 400-asokra,

Jövőre az újabb használt kocsik forgalomba állásával el is búcsúzunk a 400-asoktól.

Megtörténnek a logikus típusösszevonások, ide értve a Volvókat is.

 

------------------

 

Jó lenne de nem így lesz.

 

Sajnos még költeni kell a 412-re is, a 415-re is és a kevésbé romos (bár eléggé elhasználódott) 435-re is.

 

Jövőre, hogy mind kikerüljön Waberersnek vagy valaki másnak meg kell nyernie egy nagyobb kiszervezési tendert.

 

(tényleg hogyan áll az most ? már alig tudom követni a sok tender között, hogy épp melyiket írják ki újra?  melyiket támadják meg?  melyiket vonják vissza?)

 

A típus összevonásokat viszont lehetne gyorsítani.

 

 

Előzmény: Grikon1985 (83075)
ckg471 Creative Commons License 2014.09.20 0 0 83079

Szétszedett HFY? Csütörtökön még ment mindkettő...

Előzmény: Grikon1985 (83076)
Villámhetes Creative Commons License 2014.09.20 0 0 83078

:))

Előzmény: BPI-779 (83069)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.20 0 0 83077

A tervek szerint a GZF-ből.

Előzmény: Grikon1985 (83076)
Grikon1985 Creative Commons License 2014.09.20 0 0 83076

A tervezett tanuló 263-as GVM melyik kocsiból lesz? A GZF-ből vagy a szétszedett HFY-ból? Köszi!

Grikon1985 Creative Commons License 2014.09.20 0 0 83075

Én remélem, hogy innentől egyetlen fillért sem költenek a 400-asokra, és jövőre az újabb használt kocsik forgalomba állásával el is búcsúzunk a 400-asoktól, és megtörténnek a logikus típusösszevonások, ide értve a Volvókat is.

 

A legolcsóbban 260/280-assal lehet kiadni a csúcsidei sűrítő számokat (ahogy a tervezett metró és villamospótlásokat is), az alacsony padlósok pedig teljes üzemidőben nagyobb időbeli és térbeli akadálymentes lefedettséget tudnak adni (különösen hétvégi és ünnepnapokon).

 

Elég "furán néz ki", mikor az alvállalkozó AP-s kocsija teper már este 6-kor garázsba, a szakadék rossz fűtésű automata ajtó nélküli 415-ösök meg éjfélig rohangálnak és állnak összes nyitott ajtóval télen is a végállomáson.

Előzmény: trizs77 (83072)
trizs77 Creative Commons License 2014.09.20 0 0 83074

miért lenne baj ?

 

Sőőt.

 

Kíváló alkalom az Ik-280 flotta kifuttatására.

 

 

Előzmény: Törölt nick (83073)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.20 0 0 83073

Na, de baj az, ha felújítják a hármast, és emiatt néhány évig még járni fognak a kohószökevények?

Előzmény: trizs77 (83072)
trizs77 Creative Commons License 2014.09.20 0 0 83072

Nálunk itt jár a 08-59.

kiváló állapotban lévő Ik-280.

 

Ha lenne elég pénz (gondolom nincs) biztosan megcsináltatnák hasonló jóra a többi 280/260-t is.

 

Hidd el Lacus pontosan tudja, hogy sokkal több hasznot hoz(na) neki ha megcsináltathatná a még működő 260/280 állományt mint ha a 400-as állományra költ.

 

-----------------

 

Vannak kényszerek.

Egy vezető nem gondolati anachista.

Neki nem a szíve,  hanem az esze után kell vezetni, a számára (mások által) felhúzott korlátok között.

 

Pár hónapon belül belép újabb 25 gyári új csuklós (T-J) ami megint tovább csökkenti a még életben tartandó Ik-280 állományt.

 

A további kiszervezések (ha lesz ??) szintén nem az Ik-260/280 továbbélését.

 

Mondom ezt én, aki meg van győződve arról, hogy üzemeltetési és forgalmi szempontból az Ik-260/280 páros,  a budapesti autóbuszközlekedés 100 éves történelmének aranykorát hozta el s tartotta fenn évtizedekig.

 

----------------------

 

Az ik-280 még meglévő állományból a szükségesnél hosszabb, egyelőre nem tervezett túlélést az biztosíthatja ha T.úr nyer három hét múlva és valóban neki áll a 3-as metro át- illetve újjá építésének, akkor ugyanis metropótlásra 50-100 db csuklós kell még évekig.

 

 

 

 

Előzmény: masstransit (83068)
g86 Creative Commons License 2014.09.20 0 0 83071
Elnézést, amiért kéretlenül válaszolok, de ide tartozik, hogy egy éven belül alsó hangon 250 kocsi lesz rendbetéve, lángvágóval.
Előzmény: masstransit (83068)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.20 0 0 83070

Tehát azt mondod, hogy a 100 éves évfordulóra rendbe rakandó három kocsival ne is foglalkozzanak, amíg az 239db 280-as 244db 260-as, (illetve 156db 435-ös és 75db 415-ös) tiptop állapotba nem kerül. tapzsvihar! 3, azza három buszra simán jut idő-pénz-jómunkásember márciusig, úgy, hogy mellette karbantartást, javítás, "buszgyártást" is tudnak végezni.

Előzmény: masstransit (83068)
BPI-779 Creative Commons License 2014.09.20 0 0 83069

Látod, nem kellek mindenáron én... B-) Más is keveri a lapokat :)

Előzmény: Villámhetes (83067)
masstransit Creative Commons License 2014.09.20 0 0 83068

Kedves Szedlmajer László Úr!

 

Egy kicsit a BKV flotta szocialista időkből ránkmaradt Ikarus 260,280 kocsijait nem lehetne rendbetenni ami végülis fontosabb lenne ?

Nem tudni meddig maradnak velünk még ezek a vasak.

Buszosba elég sokan írkálnak be hibákat, rendellenességeket.

De ha esetleg nem találna ilyet, majd írok egy BKV Ikarus busz kötelező rendbetételi listát.

 

 Vagy ez már nem is feladat, prioritás a vállalatnál annyira reménytelen minden e szemszögből?

 Én ezt nem hinném.

 

 

Villámhetes Creative Commons License 2014.09.20 0 0 83067

Onnan már könnyű volt:)

Előzmény: Fzolee (83066)
Fzolee Creative Commons License 2014.09.20 0 0 83066

Ezekszerint visszataláltál a Market Centráltól... :)

Előzmény: Villámhetes (83065)
Villámhetes Creative Commons License 2014.09.20 0 0 83065

 

Még egy mókás vonal kilőve!:))

HBweb hu Creative Commons License 2014.09.19 0 0 83064

Ma sem adták ki. Nékem is hiányzóm.

:-(

Előzmény: EKW-531 (83060)
ymuh Creative Commons License 2014.09.19 0 0 83063
FKU-924 @ TP70. Korom fekete karterszagú kipufogó füsstel borítja be pillanatnyilag az egész belvárost. Remek látvány fanatikus szemmel, ámbár többi egyéb szempomtból azonnal garázsba való.
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.19 0 0 83062

GT nem szokott sűríteni.

Előzmény: D Carlos (83046)
EKW-531 Creative Commons License 2014.09.19 0 0 83061
bocsánat a rendszámosba akartam, de ha tudtok válaszolni itt is, megköszönném.
Előzmény: EKW-531 (83060)
EKW-531 Creative Commons License 2014.09.19 0 0 83060
Urak! Az MPW-612-ről van valakinek infója?
FKU-911 Creative Commons License 2014.09.19 0 0 83059

Cinkota, napközben nem dolgozik. Eddig is sok kocsi szokott ott állni.

Előzmény: abauj (83058)
abauj Creative Commons License 2014.09.19 0 0 83058

A 19-17 Rákospalota-Újpesten dekkol. (Másik 12 busz társaságában.)Hová valósi az a kocsi?

D Carlos Creative Commons License 2014.09.19 0 0 83057

Ez pedig már egy harmadik sztori.

Előzmény: Humarci (83053)
D Carlos Creative Commons License 2014.09.19 0 0 83056

Amit írsz csere az 2005-ben történt. Én 2000. év második feléről írtam.

Előzmény: Humarci (83051)
18-09 Creative Commons License 2014.09.19 0 0 83055

De az ezüstös sztori 1 évvel későbbi.

Előzmény: Humarci (83053)
Villámhetes Creative Commons License 2014.09.19 0 0 83054

Fogalmam sincs.Több sűrítő is volt,szerintem.

Előzmény: D Carlos (83046)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!