A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Ha nem is szó szerint, de elhangzott itt már, hogy a Volvok nem éppen a leggazdaságosabban üzemeltethető típusok közé tartoznak. Ha kiszolgálják az idejüket (még kb 5-10 év), mennek a levesbe (javítás/felújítás címén csak a legszükségesebbet kapják), helyettük meg jönnek az újabb csuklósok. a 200-as állomány pedig 2-3 éven belül leépül. Senki nem mondta, hogy dobjuk ki a Volvokat a 200asok helyett.
Jah igen újítsunk fel még pár 25 éves Ikarus 200-ast mert az jó. De ki lehet dobni a Volvokat elvégre kiszolgálták az idejüket. A helyükre meg jöhet alvállalkozó. Jah az sem jó mert nincs Ikarus 200-asuk meg akkor megint menne a hiszti a kiszervezés miatt.
8 kocsi volt a franciáknál, a másik négy még forgalomban van, vagy azokat is eladták már? Lehet tudni mekkora volt az árkülönbség ezen kocsi, és a másik három között?
Lehet, de szerintem akkor sem éri meg ezeket a kis izéket egyenként lecsavarozni és összegyűjtögetni pár forintért, ráadásul úgy, hogy ilyenkor elég behatárolható azok köre, akik lopkodják.
Jó esetben jövőre mintegy ~300 szólóbusz érkezik a BKV-hoz, számolva ezt a 75 PKD-t is. Hova kéne még sokkal több ezeknél? (75db Conecto, 75db V127, 75db Volvo 7700, 20db dízelvalami, 12db dízelvalami, és még gondolom lesz ez+az)
Ha már Solaris, a 8.9-es jön/ jöhet majd? (Azért kérdezem, mert ezt is [a most érkezettet] hirdették jó darabig, így van az a lehetőség, hogy ezzel is szemeztek.)
A bérlős tender hogy áll? (köszöni megvan/köhécsel/nem jött be - ha ennyit mondhatsz róla) Ha ott Solák jönnek, meg jön ez a 75 kocsi is, akkor én nagyon örülök. (Nem vagytok nagyon rágyógyulva a 75db-os szériákra? :D )