Keresés

Részletes keresés

A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.11.08 0 5 166247

Igen, az arrivásokat azt tudtam, köszönöm mindkettőtöknek, a BKV érdekelt.

Amúgy vajon mennyi a végsebessége ezeknek a buszoknak, hiszen az új Conectók is keréken jöttek, meg az eladott C2-esek is pályáztak Németországba. Ezeket az utakat is 70-nel tették meg, vagy tudna többet is a gép?

Előzmény: torqmatic (166245)
torqmatic Creative Commons License 2024.11.08 0 0 166246

Köszi, akkor nagyjából egységes, csak Kelenföld lóg ki a sorból (gondolom a műszaki hibák tekintetében is, csak pont a másik irányba)...

Előzmény: szintetikusdizelolaj (166224)
torqmatic Creative Commons License 2024.11.08 0 3 166245

Változó, olyannal is találkoztam már, ami 55-nél tilt, de olyannal is, ami sehol.

Egyébként a 100E-n és az M0-n közlekedő buszok az arrivánál is 70-nél tiltanak.

Előzmény: A210 820 08 21 (166241)
Villámhetes Creative Commons License 2024.11.08 0 3 166244

Nem,62-re van korlátozva.

Előzmény: A210 820 08 21 (166241)
Portwest Creative Commons License 2024.11.08 -6 0 166243

Elég szomorú, hogy egyes járművezetők ezt "bevállalják".

Előzmény: 08-73 (166237)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.11.08 0 4 166242

Sokkal alacsonyabb a kelenföldi keringési sebesség (hegy, vàr, belvàos) számos üzemszervezési, jàrműgazdálkodási beavatkozás kell(ene) rendszeresen, isten igazából nagyon sok mindent nem lehet tenni.

Előzmény: BP-1 (166233)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.11.08 0 2 166241

A BKV-nál is limitált a buszok végsebessége? A tied legalább tudott 70-nel menni a gyorsforgalmin?

Előzmény: Villámhetes (166239)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2024.11.08 -1 0 166240

Vagy mint a csuklós a Thománból.

Előzmény: HBweb hu (166238)
Villámhetes Creative Commons License 2024.11.07 0 22 166239

:))

HBweb hu Creative Commons License 2024.11.07 0 4 166238

Annyira van csak "tiltva", mint C68E a 16-osról, vagy Volvo a svábhegyi járatokról. Nem tilos, de nem illik. 

Előzmény: 08-73 (166237)
08-73 Creative Commons License 2024.11.07 0 0 166237

"251-ről pont le van tiltva az M108d"

 

Ehhez képest ma is volt rajta az egyik NTP.

Előzmény: Portwest (166213)
08-73 Creative Commons License 2024.11.07 0 1 166236

Az már így is népszerű...

Előzmény: morgó mh. (166232)
08-73 Creative Commons License 2024.11.07 -2 3 166235

"De epeszű ember nem ,,kiskanállal eszi a bablevest", 400-500 fős órás utasforgalmat nem midibusszal visz el."

 

Nem véletlenül jegyzem a legforgalmasabb budapesti buszvonalak között a 16-os családot.

Amúgy a 116 meg tudom, szerződéses, de biztos, hogy akkora szükség van rá? Akkor már inkább a 116 jelzés helyett a menetrendben jelölt menetek menjenek a piacig.  Cél ugyebár a viszonylatjelzések csökkentése.

Előzmény: zsig (166231)
08-73 Creative Commons License 2024.11.07 0 0 166234

Azt már valóban ideje lenne, egy szólósítás/maximidi esetén teljesen okafogyottá válik.

Előzmény: morgó mh. (166232)
BP-1 Creative Commons License 2024.11.07 -1 0 166233

Milyen érdekes, hogy a Kelenföldi 165 állományiból 401 0406km a futásteljesítmény, míg Trolinál ezek a számok 72 és 563 294.

morgó mh. Creative Commons License 2024.11.07 -2 2 166232

(A 216-os nevű szánalom talán legalább felszámolható. Főleg, ha nagyobb busszal a 16-216 közös követés ritkul, nem kell annyira félni, hogy túl népszerű lesz a metrópótló 16)

Előzmény: zsig (166231)
zsig Creative Commons License 2024.11.07 -1 4 166231

Akkor is kell 16A, kb 50%-kal erősebb a Moszkva téri oldal. De epeszű ember nem ,,kiskanállal eszi a bablevest", 400-500 fős órás utasforgalmat nem midibusszal visz el. A jármű műszaki rész ugyanennyire releváns az üzemeltetőnek.

Előzmény: 08-73 (166229)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.11.07 0 4 166230

Milyen groteszk, hogy a "versenytárs" nagyjából ilyen idős korban és ennyi futott kilométerrel cseréli az autóbuszait vadonatújakra a fővárostól kapott km-költségtérítésből úgy, hogy még természetesen haszna is van a tulajdonosoknak.

Persze tudom, ők hitelképesek...

Előzmény: szintetikusdizelolaj (166224)
08-73 Creative Commons License 2024.11.07 -1 0 166229

Magyarán mehessenek a maximidik/szólók a Várban? :) És akkor talán a 16-os önmagában is elég lenne.

Előzmény: szintetikusdizelolaj (166227)
zsig Creative Commons License 2024.11.07 -1 1 166228

#ennyi

 

Előzmény: szintetikusdizelolaj (166227)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.11.07 0 9 166227

meg egy kicsit csiszolni a súlykorláton.

rajt vagyunk.

Előzmény: zsig (166226)
zsig Creative Commons License 2024.11.07 -1 5 166226

Itt a remek alkalom feljutni értelmes busszal a várba. Csak el kell hitetni, hogy ez a midibusz, a többi vacak (Karsan és társai) csak érzékcsalódás. 

Előzmény: 18-09 (166210)
nemeza Creative Commons License 2024.11.07 0 0 166225

Köszönjük!

Előzmény: szintetikusdizelolaj (166224)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.11.07 0 15 166224

bz79 Creative Commons License 2024.11.07 0 1 166223

Cinkota adja..majd kapnak c1-et,vagy kisvolvot.Ahogy haladnak a dolgok cinkota lehet rövidesen a szemétlerakat.

Előzmény: trizs77 (166222)
trizs77 Creative Commons License 2024.11.07 0 0 166222

197 nem ?

 

Előzmény: 18-09 (166210)
abauj Creative Commons License 2024.11.07 0 0 166221

Városkapunál, az új treffre való beállásnál sima szólóval tolatni is kell. Solaris megfordul tengelyben, de a kis volvo már nem, vagy csak nagyon neccesen. Szóval ha jut, akkor oda is tökéletes lehet. 

Előzmény: BP-1 (166220)
BP-1 Creative Commons License 2024.11.07 0 2 166220

121?

Előzmény: 18-09 (166210)
fberci Creative Commons License 2024.11.07 0 1 166219

Nyilván úgy gondoltam, hogy Kelenföld kap helyette valami mást. Azt már talán kár is említeni, hogy csuklóst, mert abból arányaiban kevés van itt.

Előzmény: Portwest (166218)
Portwest Creative Commons License 2024.11.07 -1 2 166218

Logikus az lenne, ha teljesítménycsökkenés nélkül lenne megoldva a kocsielosztás, és oda kerülnének, ahol tényleg égető a probléma.

Előzmény: fberci (166217)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!