A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Igen, az arrivásokat azt tudtam, köszönöm mindkettőtöknek, a BKV érdekelt.
Amúgy vajon mennyi a végsebessége ezeknek a buszoknak, hiszen az új Conectók is keréken jöttek, meg az eladott C2-esek is pályáztak Németországba. Ezeket az utakat is 70-nel tették meg, vagy tudna többet is a gép?
Sokkal alacsonyabb a kelenföldi keringési sebesség (hegy, vàr, belvàos) számos üzemszervezési, jàrműgazdálkodási beavatkozás kell(ene) rendszeresen, isten igazából nagyon sok mindent nem lehet tenni.
"De epeszű ember nem ,,kiskanállal eszi a bablevest", 400-500 fős órás utasforgalmat nem midibusszal visz el."
Nem véletlenül jegyzem a legforgalmasabb budapesti buszvonalak között a 16-os családot.
Amúgy a 116 meg tudom, szerződéses, de biztos, hogy akkora szükség van rá? Akkor már inkább a 116 jelzés helyett a menetrendben jelölt menetek menjenek a piacig. Cél ugyebár a viszonylatjelzések csökkentése.
(A 216-os nevű szánalom talán legalább felszámolható. Főleg, ha nagyobb busszal a 16-216 közös követés ritkul, nem kell annyira félni, hogy túl népszerű lesz a metrópótló 16)
Akkor is kell 16A, kb 50%-kal erősebb a Moszkva téri oldal. De epeszű ember nem ,,kiskanállal eszi a bablevest", 400-500 fős órás utasforgalmat nem midibusszal visz el. A jármű műszaki rész ugyanennyire releváns az üzemeltetőnek.
Milyen groteszk, hogy a "versenytárs" nagyjából ilyen idős korban és ennyi futott kilométerrel cseréli az autóbuszait vadonatújakra a fővárostól kapott km-költségtérítésből úgy, hogy még természetesen haszna is van a tulajdonosoknak.
Városkapunál, az új treffre való beállásnál sima szólóval tolatni is kell. Solaris megfordul tengelyben, de a kis volvo már nem, vagy csak nagyon neccesen. Szóval ha jut, akkor oda is tökéletes lehet.