Keresés

Részletes keresés

gumikrumpli74 Creative Commons License 2025.11.08 -2 4 169431

Senki nem tekinti őket Ikarusnak.

Előzmény: LSU 106 (169430)
LSU 106 Creative Commons License 2025.11.08 0 2 169430

Az Ikarus V127-esek (MXJ) és a V187-es (MDD-721) ugyan ARC-nak/Modulonak tekinthetőek, mégis Ikarus embléma van rajtuk, ezek még forgalomban lesznek viszonylag sokáig. Ami teljesen Ikarus (2 412, 3 E91), az még el fog köszönni várhatóan idén

Előzmény: megaliner (169428)
0010011 Creative Commons License 2025.11.08 0 0 169429

Bocs de én arra értettem hogy Salgótarjánban BKV kék festésű 280 As 1995 óta nem volt látható szerintem.

260-as egyébként 1985 körül tóbb került a BKV től tarjáni helyijáratra ,ezek pár év után lettek selejtek

Nemrég pont tárgyalták a nógrádos topicban.

 

Előzmény: riezaK (169427)
megaliner Creative Commons License 2025.11.08 0 0 169428

A BKV-nál melyik busz lesz az utolsó amelyik IKARUS  emblémával lép ki a rendszerből.

 

1949-ben az 5 db Tr5-tel kezdődött az IKARUS korszak a BKV (és jogelődjei) történetében.

2026-ban 77 év után ér véget ?

 

 

riezaK Creative Commons License 2025.11.08 0 0 169427

Ugye a 200.000 is BKV festésű volt de soha nem volt BKV-s és 280.33

Előzmény: 0010011 (169424)
nomic_RS Creative Commons License 2025.11.08 0 1 169426

563, 567 vissza is ment Kőbányára, csak állt mindkettő a sor végén, meg néha benéztek a műhelybe. (térkép szerint már ott vannak, telephelynek még minket ír)

 

 

Előzmény: PKN620 (169378)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2025.11.08 0 0 169425

Sok minden jött kékben a Nógrádhoz, de ez volt az egyetlen, ami nem járt a BKV-nál.

Előzmény: 0010011 (169424)
0010011 Creative Commons License 2025.11.07 0 1 169424

Ja akkor 779:)

Somoskőújfalu felől jött egyébként, rendes meglepődés volt.

OFF BKV kék 280 as 1995 óta nem járhatott Salgótarjánban, néhai CCV-531 ,ami bár elvileg nem volt BKV -s ,de 1988 ban BKV kék festéssel jött tarjánba, és 1995- ig így  is járt.

1985 ös 280.15 volt, ilyen altipus nem.us volt a BKV nak( alapon)

Egyébként 2007-ben lett selejt.

 

 

Előzmény: Tector (169421)
nemeza Creative Commons License 2025.11.06 0 0 169423

Elképzelhető, hogy kellett előtte valami munka még rajta..

Előzmény: Obus (169422)
Obus Creative Commons License 2025.11.06 0 1 169422

Hogyhogy nem házon belül?

Előzmény: szintetikusdizelolaj (169420)
Tector Creative Commons License 2025.11.06 0 3 169421

Majdnem jó, csak 200-at tévedtél, ami a rendszámot illeti. ;) 


 

Előzmény: 0010011 (169418)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2025.11.06 0 1 169420

vizsgáztak

Előzmény: HBweb hu (169417)
torqmatic Creative Commons License 2025.11.06 0 6 169419

Azokra amúgy érdemes lenne vigyázni (a magántulajoknak is), mert az olyan rendszám már nem pótolható.

Előzmény: 08-73 (169416)
0010011 Creative Commons License 2025.11.06 0 0 169418

BPI 979 tavaly októberben Salgótarjánban is megfordult, nagy meglepetésre.

Előzmény: Cole28 (169380)
HBweb hu Creative Commons License 2025.11.05 0 7 169417

Az önjáró szakaszokat is jégmentesíteni kell!

;-)

Előzmény: torqmatic (169410)
08-73 Creative Commons License 2025.11.05 0 2 169416

Ergo búcsúznak a magyar zászlós rendszámok a napi kiadású buszok esetében. (A retro/noszi flottában maradnak).

Előzmény: MCA-001 (169414)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2025.11.05 0 3 169415

Bizony, nincs már átrendszámozott busz napi forgalomban, ahogy BPI sem.

Előzmény: MCA-001 (169414)
MCA-001 Creative Commons License 2025.11.05 0 3 169414

Ma előttem haladt a BPO-236.
Csak most esett le, hogy ezekkel együtt a BPI /BPO rendszám is eltűnik a közforgalomból:(

Előzmény: Dr.V.ker. (169258)
gorcher Creative Commons License 2025.11.05 0 0 169413

Ez egy jó kérdés, mert tegnap reggel 7 óra magasságában jól meglepett az Újszász utcán a Szilas-patak hídjánál, Cinkota felé haladva.

Előzmény: torqmatic (169410)
Angyal Károly Creative Commons License 2025.11.05 -1 1 169412

Nálunk van szabadság, szabadnap igénylési lehetőség.

Egyébként a beosztásba bekerült elvonttal úgy vagyok, hogy:

- hónapokig nem vettem fel a papír alapú beosztásom, csak a JVP-t néztem, így nem tudtam, hogy a beosztásban is van már eleve elvont.

- addig még nincs beosztásom, nem tudom, hogy mikor érek rá és mikor nem, ha megkapom a beosztást akkor tudom meg mikor érek majd rá, tehát mindegy ha van benne elvont. 

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (169411)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2025.11.05 0 0 169411

Aztán időnként valahogy csak beleszokott kerülni a beosztásokba amikor az ember nem érne rá. (Bezzeg ha ráérne akkor még épp meg van tiltva.)

Előzmény: riezaK (169409)
torqmatic Creative Commons License 2025.11.05 0 1 169410

A két törető 260-as vajon mi okból járt a minap Mátyásföldön?

Előzmény: riezaK (169409)
riezaK Creative Commons License 2025.11.05 0 3 169409

Az elvont szabadnap megosztó, van aki szereti és szívesen jön dolgozni. 

 

Kötelezni meg senkit nem köteleznek, lehetőség. 

Előzmény: Angyal Károly (169408)
Angyal Károly Creative Commons License 2025.11.04 0 1 169408

A jelentős kocsikiadás az ideiglenes, metró és villamos pótlásból. 

Az elvont szabadnap megosztó, van aki szereti és szívesen jön dolgozni. 

De a tényektől eltekintve - amiben igazat adok neked -  az ilyen változások mindig kételyeket ébresztenek a kollégákban.

Én ezekről nem szeretnék írni, mert nem tudom ki olvassa és nem tudom kinek értelmezésében öntök még olajat a tűzre, más munkahelyeken az ilyen infóknak, megnyilvánulásoknak szankció is lehet a vége,

mivel 20 évig olyan helyen és olyan munkakörben dolgoztam, hogy nem kelthettem pánikot, így ez belém égett és nem is szeretném tovább firtatni.

Biztos vagyok benne, hogy a hozzászólásom lényege át ment neked is, hisz ha nem így lenne azt a választ sem írtad volna. 

Én értem a lényegét annak amit írtál! :-) 

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (169407)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2025.11.04 0 3 169407

Kőbányán azért az elmúlt hónapokban jelentősen nőtt a kiadás a korábbihoz képest miközben a járművezetői állomány száma nagyjából állandó, úgyhogy valószínűleg senkinek nem fog gondot okozni ha minden nap sikerül pl. így minden számot kiadni (KT-kon rendszerese volt az SZH) meg nem kell havi több elvont szabadnappal dolgozni.

Előzmény: Angyal Károly (169403)
megaliner Creative Commons License 2025.11.04 0 0 169406

Értem.

 

Amikor 1988. március 1-én (tizensok év után) az akkori 158-as átkerült a Récseiből a Mezőbe (a 28-as, 128-as amúgy is Mezős volt) a 158-as kb. 10-15 állandó sofőrje közül vagy 3 vagy 4 inkább átment a Mezőbe a Récsiből.

De maradtak 158-sok.

 

Pedig akkoriban a Mezőnél lejjebb nem igen volt ami hírnevet illeti.

Előzmény: Angyal Károly (169403)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2025.11.04 -3 2 169405

Mész a kocsid után Cinkotára, vagy kilépsz?

Előzmény: megaliner (169402)
abauj Creative Commons License 2025.11.04 0 0 169404

Kb. másfél hete beszélgettem a 121-es megmaradt egyszem kőbányás sofőrjével. ( Nagyon sokszor ő járta a számot, mindenki csípte.) Ő akkor azt mondta, hogy a kétrészes marad Kőbányán, leginkább ő fogja járni. Ezek szerint az sem. 

Előzmény: Angyal Károly (169403)
Angyal Károly Creative Commons License 2025.11.04 -1 5 169403

Van egy járművezetői állomány is akik között az ilyen egyirányú kocsi és vonalmozgások némi kételyt ébresztenek a jövőképükkel kapcsolatban. 

Előzmény: megaliner (169402)
megaliner Creative Commons License 2025.11.04 -2 0 169402

 Ha Kőbánya nem kap a Cinkotára átadott kocsik helyette mást és a kocsikiadás is a kocsik számával együtt csökken akkor "mostohább világ" jön rá, mint Cinkotára.

 

---------------------------------------

 

Ha a munka is kevesebb lesz, meg a buszok száma is akkor az miért mostohább mint ma ?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!