A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Elvileg Kelenföldről a maradék 11 MFW gond nélkül átmehet Cinkotára.
Kérdés: Cinkotára kerül át még valami szóló (pl. délpesti 412), vagy szeptembertől számíthatunk munkanapokon a csuklós 46, 92, 174, 175, 131/231, és társaira?
ez túl sok olyan információt is tartalmaz (pl. rendszám) ami nem érdekel.
Egy egyszerű táblázatocskára vágyom ahol a vízszintes tengelyen a garázsok vannak, a függőlegesen meg a típusok, és alul, meg jobb oldalon van 1-1 összesen rovat.
Ebből amit most ajánlottál és a HBw féléből is összerakható amit kérek pár órácska munkával.
FKU-911-et Dél-Pesti műszaknak nem ártani megnézni , mert úgy kopognak a lengéscsillapítók mindhárom tengelynél , hogy száz méterekről hallatszik és a buszban is elviselhetetlen .
Mi a helyzet a rendelkezésre tartásos Modulo teljesítéssel? Ha jól tudják a kémeim, akkor már a második halasztáson is túl vagytok. Lesz kötbér? Mert, ha igen, akkor abból jöhetne 1-2-3 PKD még. ;-)
1. Igen, voltak viszonylag frissebb vizsgás kocsik köztük amiknek ha a megtett kilométerére visszaosztjuk a vizsgaköltséget, akkor magas kilométerdíj jönne ki. Ez van. Többször jeleztem, ez nem opcionális kivonás volt valami tudtaos előretervezéssel, hanem egy kritikus helyzetre adott reakció. Avval együtt, hogy a 412-esekről, Citarókról alkotott véleményét tiszteletben tartom a kritikusoknak.
2. Az ilyen kivonások mindig felkorbácsolják a vételi szándékokat. Csak ismételten tisztelettel jelzem mindenkinek, hogy jól gondolja meg vesz e buszt, fent tudja e tartani. Szerintem az n+1-dik Ikarus 260-as eltétele öncélú és hosszútávon tuti veszteség. És persze a gyűjtő szenvedélyt a személyes kötödést abszolút megértem, csak sok negatív visszacsatolást, hírt is láttam, így vállalom a rossz szerepet, hogy elvegyem a kedvet. Aki igazán kitartó, az meg úgyis megveszi.