A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
A két ITK és a VT mercivel, a többiek MAN-nel. Nem tudom melyik lehet az elektromos ezek közül. (Mondjuk az ITK mostanra már elvileg fossa az elektromos buszokat.)
Persze, az is mindegy, hogy valaki kezdő szakács, vagy tizenikszéve dolgozik a szakmájában. Ha ugyanazt a receptet követi, ugyanolyannak kell lennie a végeredménynek is. Ugye?
Érdekes megközelítés ez a "nem mindegy, hogy hol rakják össze" dolog. Már sok éve megjegyezték, hogy a BKV Volvo 7700A szériája azért nem olyan jó, mert a svédek rakták össze, hanem a nem tudom kik. Nettó baromság, mert van annak az összerakásnak egy folyamata, technológiája, amit bárhol a világon követni kell. Készíthetek én az északi sarkon gulyáslevest, de az nem térhet el a magyar szokásoktól, ha úgy csinálom, ahogy az elő van írva.
Ez miféle szerzet? Úgy tudtam, nincs már régi színű 412-es. Tegnap délután BKV-s matricákkal, egyenruhás vezetővel, 40-es járatszámmal járkált utasokkal a Bartókon délután, az Etele térre ment.
Valami hátulról egyszer-kétszer megcsördült ugyan, de nem volt jellemző.
Amivel én nem tudok megbarátkozni, az csak az, hogy az első tengelynél van egy "váratlan" lejtés a padlóban. Engem picit váratlanul ért amikor hirtelen alacsonyabbra léptem, mint számítottam :)
Ebben igazad van, és már javasoltam én is. Amúgy mind a 4 db Óbudás 280 kint volt ma (11-89, 08-42, 08-59, 08-69) Óbudás vonalakon. Valóban kevés a csuklósa Óbudának, és Kelenföldnek is, ezért sajnos sokszor szólók pótolnak csuklós vonalakon.