Keresés

Részletes keresés

HBweb hu Creative Commons License 2016.08.03 -1 1 106187

A klasszikus BKV régen rossz.

Előzmény: g86 (106186)
g86 Creative Commons License 2016.08.03 0 4 106186

Régen rossz, ha balesetveszélyt jelentő műszaki hibával még puncsolni kell egy talán cseréért...

Előzmény: zsig (106184)
D Carlos Creative Commons License 2016.08.03 0 0 106185

30-ason a két Cinkotás forgalminál Kápon vagy a Keletinél van a váltás?

zsig Creative Commons License 2016.08.03 0 0 106184

Ha szépen kér kocsicserét, akkor általában azért kap, bár általában nem azonnal, legalábbis nekem, mint másodállásúnak ez a tapasztalatom. 

Előzmény: g86 (106169)
gorcher Creative Commons License 2016.08.03 0 12 106183

Sokat robbansz le csuklós viszonylaton és mondjuk délutános vagy: először reggeles leszel, aztán szóló vonalra kerülsz és a fekete listára is. Ha elbocsátás jön, "nyertél"...

 

Egyébként nem egyszer utazni olyan autón, ahol a légrugó kifejezetten kemény és a legkisebb úthibán is akkorát koppan a jármű, hogy leszakad az ember veséje. Rákóczi úton ez külön élmény Astoria - Blaha között.

Előzmény: HBweb hu (106182)
HBweb hu Creative Commons License 2016.08.03 0 8 106182
Ha fel kéne sorolni 2-3 dolgot, amely összeköti a BKV történelmét és jövőjét, akkor az egyik egész biztosan az effajta munkahelyi terror.
Előzmény: g86 (106169)
kristoof Creative Commons License 2016.08.03 0 1 106181

Az a felirat a címerrel együtt logó. :-)

Előzmény: autro (106166)
g86 Creative Commons License 2016.08.03 0 1 106180

Olvasd tovább, leírtam. Megteheti, de jobban jár, ha nem teszi. 

Előzmény: Zahnrad (106178)
kristoof Creative Commons License 2016.08.02 -1 0 106179

"Na ugye!" :-)

Előzmény: MCA-001 (106176)
Zahnrad Creative Commons License 2016.08.02 0 0 106178

Nem jelenthet üzemképtelenséget? Miért is?

Előzmény: g86 (106169)
Zahnrad Creative Commons License 2016.08.02 -1 0 106177

Hibás légrendszerrel továbbhaladni nem szabad. Ez nincs benne a forgalmi utasításban? Ha a légrugós futómű leül vagy pattog, az hibás légrendszer. A fék is ezzel működik, ilyenből baleset lehet.

Előzmény: etomcat (106167)
MCA-001 Creative Commons License 2016.08.02 -2 0 106176

Már ki is zárták a BKV-t a metrópótlós pályázatból.

 

DE:

Ha nyer, a BKV Zrt.-vel együttműködve nyújtana szolgáltatást a 3-as metró pótlására kiírt tenderre jelentkező Budapest-Busz Zrt. Az együttműködés formájára és keretére vonatkozó tárgyalásokat mielőbb el szeretnék kezdeni – olvasható Járku Tamásnak, a Budapest Busz Zrt. ügyvezetőjének a levelében, amelyet Bolla Tibor BKV-vezérigazgatónak címzett.

 

Pályázók:

VB

VT-Arriva

Inter Tan-Ker Zrt 2X

Magyar Villamos Művek Zrt.

 

http://nol.hu/belfold/valaki-jol-jar-de-az-nem-a-fovaros-es-a-bkv-lesz-1626055

norbee601 Creative Commons License 2016.08.02 0 2 106175

Attól hogy kaptak egy skyblue mázat, még egy rakás sz@r mind....  De még így is kellettek, hogy még sz@rabbakat lehessen kidobni...

Előzmény: MCA-001 (106171)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.02 0 0 106174

Lehet, ebben pont van valami, de nem véletlenül tették pihenőre az uriembert. No, mindegy.

Előzmény: g86 (106169)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.02 0 0 106173

Hát nem tudom, erre az egészre én, a köztudottan elfogult MH-fan mondom azt, hogy "lószart, Mama"!

Elég, ha a cikkel kapcsolatban azt mondom, hogy Széles úr a Magyar Hírlap tulajdonosa. Az egyetlen dolog, amit nehezen viselek abban az újságban, az pont ő. :D

 

Az LNG lenne a világmegváltó csoda, amiről éveken át áradozott? Phe....

Előzmény: MCA-001 (106171)
BPO-105 Creative Commons License 2016.08.02 0 4 106172

Nem. Szerintem teljesen egyértelmű mindenkinek, hogy a Budapest-logó az a címeres-feliratos izé, a címer pedig teljesen más, jelen esetben része a logónak.

No de fejezzük is be szerintem, mert a végén egy unatkozó moderátor a topik szétoffolásának minősíti. Amiben persze részben igaza lenne, de mivel elég felemás a tevékenykedésük, ezért jobb a békesség.

Előzmény: autro (106166)
MCA-001 Creative Commons License 2016.08.02 0 0 106171

Komolyan ilyen rossz állapotban vannak a BKV Citaro buszai?

 

De említhetném a BKV által működtetett Mercedes Citaro típusú buszokat, amelyeknél lényeges karosszéria-elemek körülbelül tíz év alatt olyan mértékben elrozsdásodtak, hogy a buszok üzemben tartását veszélyeztetik. Szerencsére az Ikarusnál még rendelkezésre áll az a szakértelem, amellyel ezeket a hibákat ki tudjuk javítani. Viszont meg kell említeni, hogy míg a BKV autóbuszonként kétmillió forintot szánt ezeknek a hibáknak a kijavítására, sajnos a szerelés alatt kiderült: annyira jelentősek ezek a problémák, hogy nem két-, hanem tizenkétmillió forintot kellett az autó­buszok felújítására költeni, amit a BKV szakemberei is elismertek.

http://magyarhirlap.hu/cikk/62343/Jelentosen_emeli_gyartokapacitasat_az_Ikarus

gorcher Creative Commons License 2016.08.02 0 0 106170

Minek a hibájából jön ez elő (csak kíváncsiságból)? Arra gondoltam elsőre, hogy szökik a levegő valahonnan, de ezt gyorsan elhesegettem, mert akkor más is bajosan működne az autón (ajtók pl.).

Valami elektronikai gond lehet ez, vagy a szintező adta meg magát?

Előzmény: g86 (106169)
g86 Creative Commons License 2016.08.02 -5 5 106169

Pedig ebben a kérdésben igaza van a kollégának. A busz ugrálása nyíltan balesetveszélyes (nehezen mozgó utasok pl.), a liftező vezetőülés szintén. Ilyen hibával a sofőr nem jelenthet üzemképtelenséget, ha mégis, és rendszeresen megteszi, számos nem hivatalos, de igen motiváló szankciót húzhat magára. 

Előzmény: Törölt nick (106168)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.02 -1 13 106168

Hát haver neked nem sokat használt a legutóbbi tiltás. Okosabb nem lettél az már látszik.

Előzmény: etomcat (106167)
etomcat Creative Commons License 2016.08.02 -20 4 106167

Panaszolom, hogy a 85-ös járaton közlekedő egyes Volvo 7700 csuklós buszokat furcsa járvány sújtja már több hete. A tünete az, hogy a B tengely felett a kasztni néhány másodpercenként féloldalasan megemelkedik, majd leül, miközben sűrített levegő durrogó elszökése hallatszik és ez ismétlődik a végtelenségig. Emiatt az egész 18 méteres jármű tekereg és vonaglik, ami az utasoknak igen kényelmetlen, főleg álló helyzetben (menet közben a borzasztóan rossz kőbányai utak miatt kevésbé érezni...)

Kérdeztem a sofőröket, hogy miért nem tesznek az utasokért, de szerintük inkább őket sajnáljam, mert a levegő rendszer hibája az üléseiket is érinti, amik szintén fel-le ugrálnak és ők duplán tengeri betegek lesznek tőle műszak végére. Állítólag típus hiba és sokba kerülne megjavítani. Mi lenne, ha valamelyik főnök pár hétig limó helyett busszal járna és abból kifutná a költség?

autro Creative Commons License 2016.08.02 0 0 106166

Az rendben van csak azt hittem, hogy már itt is elkezdik a címert "logó"-nak hívni.

Előzmény: BPO-105 (106165)
BPO-105 Creative Commons License 2016.08.01 0 4 106165

Nem kötözködésből, de az ott a BUDAPEST felirat mellett a leegyszerűsített címer.

Előzmény: autro (106164)
autro Creative Commons License 2016.08.01 0 0 106164

Nem kötözködésből, de a Budapest "logó" azt nem címerek hívják!

Előzmény: BPO-105 (106162)
BPO-105 Creative Commons License 2016.08.01 -1 2 106163

Nem kellene ezt is egységesíteni?

 

A betyárját, dehogynem...

Előzmény: MCA-001 (106159)
BPO-105 Creative Commons License 2016.08.01 -1 4 106162

Remélem még ezt hamarosan fokozzák az új Budapest logókkal is, az a biztos.

 

Ami nem mellesleg rendkívül igénytelen és primitív. Azért külön pénzt kifizetni, hogy új logó címén a város címere mellé odaírják a nevét, majdhogynem egyenlő a hűtlen kezeléssel. Ennél még az elődje is jóval fantáziadúsabb volt.

Előzmény: kristoof (106161)
kristoof Creative Commons License 2016.08.01 -5 6 106161

De legalább, hogy kívülről is jól megkülönböztethetőek legyenek a kocsik, mindegyiken más és más a feketítés. Remélem még ezt hamarosan fokozzák az új Budapest logókkal is, az a biztos. 

Előzmény: BPO-105 (106157)
trizs77 Creative Commons License 2016.08.01 -2 2 106160

És van hivatalos verzió is arra, hogy milyen beltartalommal kell rendelkeznie egy Volvo "felújításának"?

Vagy az egész a felújítással megbízott műhelyen múlik?

 

--------------

 

Van.

 

A megrendelő, a megrendelői szerződésben leírja mit kér.

 

Leírják (együtt) azt is, hogy a vállalkozó milyen vállalkozási szabadsággal rendelkezik a felújítások során?................Általában minimálissal..............Színekben, arculati elemekben,  a felújítás végző nem dönthet, max. javasolhat a megrendelőnek.

 

A vállalkozó tudomásul veszi, hogy a felújítás során csak (előre) minősített anyagokat építhet be.

S így tovább.

 

 

Előzmény: MCA-001 (106159)
MCA-001 Creative Commons License 2016.08.01 0 2 106159

És van hivatalos verzió is arra, hogy milyen beltartalommal kell rendelkeznie egy Volvo "felújításának"?

Vagy az egész a felújítással megbízott műhelyen múlik?

 

Nem kellene ezt is egységesíteni?

 

+ engem az is érdekelne, hogy melyik buszok kaptak gépészeti felújítást is...

Előzmény: BPO-105 (106157)
P.stephenson Creative Commons License 2016.08.01 0 1 106158

Mintha némelyik felújított kocsiban újfajta világítás is lenne, legalábbis kékesebbnek tűnt (LED-es?), mint a régiekben. Úgyhogy meglesz az a 150-féle verzió. :-)))

Előzmény: BPO-105 (106157)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!