A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Ezzel egyetértek, de szerintem ne csináljunk már bazári majmot ezekből kocsikból, pláne úgy hogy megint kezd teljes összevisszaság lenni az egységes megjelenés tekintetében. Ez a kocsi úgy lenne tökéletes, ha nem lenne rajta semmi! (Egyébként nem is a Budapest matrica az igazi bajom, hanem a lila BKK logó, valami undorító, ahogy az kinéz szegény buszon. Ráadásul még lila is.)
Nem ezzel van a baj, hanem az egységesség teljes hiányával. Ez a vonat már elment, a BKK nem vállalta fel, hogy vannak öregebb kocsik, és ezekre számítani kell még egy darabig - felesleges is volt egységesség címén felrúgni a régi színtervet.
Most aztán már, hogy a kék-szürke autókon van -e matrica, és az régi avagy új, és...ez már lényegtelen. Eggyel több vagy kevesebb "tarkasági elem"...
Na az szuper! Bár próbálom magam elé képzelni a VT-s ConectoG-k megoldását, de nem megy (H.A. tudja mennyire lokálpatrióta vagyok, ha érted, hogy értem:)
HB úr: ami már megtörtént az megtörtént, engedd el (már ez nem parancs mielőtt még azt hinnéd, mert látom paprikás hangulatodban vagy, amúgy valahol mindkét tábornak igaza lehet, úgyis hogy többen ismerjük a vasszigort az ilyesmi infók körül, még ha sokszor felesleges is szerintem).
Mikor állnak vajon forgalomba kb. ezek a sza... akarom mondani csodás használt autók, hiszen a már meglévő 25 is a legcsodásabb utazási és üzemeltetési élményt nyújtja és már nem bírok aludni a maradék négy nélkül :)
Ha 26 éve több tucatnyi, gáncsoló, titkolózó valódi régivágású barnaköpenyes élőhalott, valamint valamint időnként igen erőszakos közlekdési dolgozó nem tudta elvenni a hobbim iránt a lelkesedésemet, akkor 2016-ban 10-15 névtelen és arctalan mínuszoló, vagy 3-4 folyamatosan fikázó kissrác sem fogja.
Legfeljebb ismét nehezebb lesz az infók beszerzése, de nem esek kétségbe, van már benne rutinom. A jóembereimet pedig továbbra sem szeretném kellemetlen helyzetbe hozni.
A naprakész statisztika szerint a napi súlyozott átlag a HBweben 7213 belépés. Az a vicces, hogy ez a szám jó eséllyel a fikázókat is magába foglalja (másfél év minimuma 3608, maximuma 16511).
Ha tényleg kényes az ügy, akkor inkább ne publikáld a honlapodra pár napig. A web világában olyan, hogy "nem titkos, közölheted, de még ne nagyon" kategória nem létezik, ami kikerül, az kikerül. Nehogy már az olvasód legyen a hülye, amiért nézi a weboldaladat...
És mindettől függetlenül tiszteljük a munkásságodat, nem elvenni akarjuk a kedvedet ezzel.
Ezt a kategóriát sikerült megérteni, vagy... ááá, hagyjuk...
Az, hogy Csőrikének a néhány agysejtjéig nem jut el, az nem meglepő, ismerjük a közösségi közlekedés mindn terén végzett ámokfutásait. De hogy Neked se...?
(és csodálkoztok, hogy a szakma krémje már alig írogat ide)
Ellenben a kérdésedre válaszolva: ismered a nosztalgia 284-es rendszám-mizériájának teljes sztoriját? Illetve egy jármű forgalomba helyezésének és rendszámozásának egyre rögösebb útját? Valószínűleg nem. Ha ismernéd, nem értetlenkednél.
Ha valamit nem akarsz a nagyérdemű orrára kötni, akkor nem rakod ki. Ha meg valaki van olyan szemfüles hogy észreveszi a nyilvános oldalon, akkor ne kérd számon. Nem tudom mondjuk mi olyan szupertitkos információ a BKV-nak 3 betű meg 3 szám kombón.
Ez olyan igazad is van meg nem is, de mivel publikáltad innentől se nem bizalmas, se nem "később közöld" stb..., másrészt a rádbízott bizalmas dolgot hamar leközölted, szóval így inkább nincs igazad.:D
Tudod, a publikálásnak is vannak fokozatai. Ha lenne weboldalad és titkos/ bizalmas/ félbizalmas/ nem titkos, de csak később közöld/ nem titkos, közölheted, de még ne nagyon/ publikus információkat valaha is bíztak volna rád, megértenéd.
(A lista alján található négy rendszámot lehet, hogy még nem kellett volna megfórumoznod, Csőrike – nem véletlenül nem tesz ki a kirakatba /fórumba, fb-oldalra/ az embör minden /később természetesen/ publikus infót, hanem csak csendben bebiggyeszti az állománytáblába. Ahogy ezt a kimásolt oldal készítőle és egy másik is tette)