Keresés

Részletes keresés

autro Creative Commons License 2016.08.12 0 0 106278

A zöld jobb lenne? :)

Előzmény: kristoof (106277)
kristoof Creative Commons License 2016.08.12 -1 5 106277

Ezzel egyetértek, de szerintem ne csináljunk már bazári majmot ezekből kocsikból, pláne úgy hogy megint kezd teljes összevisszaság lenni az egységes megjelenés tekintetében. Ez a kocsi úgy lenne tökéletes, ha nem lenne rajta semmi! (Egyébként nem is a Budapest matrica az igazi bajom, hanem a lila BKK logó, valami undorító, ahogy az kinéz szegény buszon. Ráadásul még lila is.)

Előzmény: Lucky76 (106276)
Lucky76 Creative Commons License 2016.08.12 -1 7 106276

Nem ezzel van a baj, hanem az egységesség teljes hiányával. Ez a vonat már elment, a BKK nem vállalta fel, hogy vannak öregebb kocsik, és ezekre számítani kell még egy darabig - felesleges is volt egységesség címén felrúgni a régi színtervet. 

 

Most aztán már, hogy a kék-szürke autókon van -e matrica, és az régi avagy új, és...ez már lényegtelen. Eggyel több vagy kevesebb "tarkasági elem"...

Előzmény: kristoof (106271)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.12 -7 15 106275

Te is nagyon kellettél ide.

Előzmény: kristoof (106271)
Lucky76 Creative Commons License 2016.08.11 -1 3 106274

Persze, hogy másnapra selejtsorban legyen... Majd a maga idején. Jó lesz az most Cinkotán is. :))

Előzmény: BPO-331 (106273)
BPO-331 Creative Commons License 2016.08.11 -2 0 106273

Szép lett. Akkor ez megy majd vissza Óbudára? Mert korábban ott volt.

Előzmény: gorcher (106269)
kab09 Creative Commons License 2016.08.11 0 2 106272

Mai pótlások:

 

  LOV-878 @ 35

 

  01-65 @ 123

kristoof Creative Commons License 2016.08.11 -22 6 106271

A Budapest és a BKK logó az nagyon kellett rá!

Előzmény: gorcher (106269)
trizs77 Creative Commons License 2016.08.11 0 5 106270

Szép.

Előzmény: gorcher (106269)
gorcher Creative Commons License 2016.08.11 0 25 106269

BPO-051 állt felújítás miatt 2016.03.05. - 2016.08.09. Cinkota művek, Fok-Gyem, belül zöld kapaszkodó, kék ülések, 121/F2.

 

gorcher Creative Commons License 2016.08.10 -1 10 106268

Na az szuper! Bár próbálom magam elé képzelni a VT-s ConectoG-k megoldását, de nem megy (H.A. tudja mennyire lokálpatrióta vagyok, ha érted, hogy értem:)

 

HB úr: ami már megtörtént az megtörtént, engedd el (már ez nem parancs mielőtt még azt hinnéd, mert látom paprikás hangulatodban vagy, amúgy valahol mindkét tábornak igaza lehet, úgyis hogy többen ismerjük a vasszigort az ilyesmi infók körül, még ha sokszor felesleges is szerintem).

Mikor állnak vajon forgalomba kb. ezek a sza... akarom mondani csodás használt autók, hiszen a már meglévő 25 is a legcsodásabb utazási és üzemeltetési élményt nyújtja és már nem bírok aludni a maradék négy nélkül :)

Előzmény: Törölt nick (106253)
HBweb hu Creative Commons License 2016.08.10 -26 6 106267

Ha 26 éve több tucatnyi, gáncsoló, titkolózó valódi régivágású barnaköpenyes élőhalott, valamint valamint időnként igen erőszakos közlekdési dolgozó nem tudta elvenni a hobbim iránt a lelkesedésemet, akkor 2016-ban 10-15 névtelen és arctalan mínuszoló, vagy 3-4 folyamatosan fikázó kissrác sem fogja.

Legfeljebb ismét nehezebb lesz az infók beszerzése, de nem esek kétségbe, van már benne rutinom. A jóembereimet pedig továbbra sem szeretném kellemetlen helyzetbe hozni.

 

A naprakész statisztika szerint a napi súlyozott átlag a HBweben 7213 belépés. Az a vicces, hogy ez a szám jó eséllyel a fikázókat is magába foglalja (másfél év minimuma 3608, maximuma 16511).

 

Előzmény: KEd99 (106266)
KEd99 Creative Commons License 2016.08.10 -1 39 106266

Ha tényleg kényes az ügy, akkor inkább ne publikáld a honlapodra pár napig. A web világában olyan, hogy "nem titkos, közölheted, de még ne nagyon" kategória nem létezik, ami kikerül, az kikerül. Nehogy már az olvasód legyen a hülye, amiért nézi a weboldaladat...

 

És mindettől függetlenül tiszteljük a munkásságodat, nem elvenni akarjuk a kedvedet ezzel.

Előzmény: HBweb hu (106265)
HBweb hu Creative Commons License 2016.08.10 -14 2 106265

Illetve a miskolci példa szemléletesebb, talán itt leesik majd a tantusz:

 

 

Ami pedig a genfi Volvók rendszámtartományának későbbi publikálását illeti:

 

 

Capisce?

 

Előzmény: HBweb hu (106263)
18-09 Creative Commons License 2016.08.10 -3 34 106264

Te ugyanolyan pártkönyves/barna köpenyes vagy, mint akiket folyamatosan ostorozol, csak tagadod. 

Előzmény: HBweb hu (106263)
HBweb hu Creative Commons License 2016.08.10 -25 0 106263

"nem titkos, közölheted, de még ne nagyon"

 

Ezt a kategóriát sikerült megérteni, vagy... ááá, hagyjuk...

Az, hogy Csőrikének a néhány agysejtjéig nem jut el, az nem meglepő, ismerjük a közösségi közlekedés mindn terén végzett ámokfutásait. De hogy Neked se...?

 

(és csodálkoztok, hogy a szakma krémje már alig írogat ide)

 

Ellenben a kérdésedre válaszolva: ismered a nosztalgia 284-es rendszám-mizériájának teljes sztoriját? Illetve egy jármű forgalomba helyezésének és rendszámozásának egyre rögösebb útját? Valószínűleg nem. Ha ismernéd, nem értetlenkednél.

Előzmény: Dante001 (106262)
Dante001 Creative Commons License 2016.08.10 -1 37 106262

Ha valamit nem akarsz a nagyérdemű orrára kötni, akkor nem rakod ki. Ha meg valaki van olyan szemfüles hogy észreveszi a nyilvános oldalon, akkor ne kérd számon. Nem tudom mondjuk mi olyan szupertitkos információ a BKV-nak 3 betű meg 3 szám kombón.

Előzmény: HBweb hu (106260)
Scatty29 Creative Commons License 2016.08.10 -12 27 106261

Ez olyan igazad is van meg nem is, de mivel publikáltad innentől se nem bizalmas, se nem "később közöld" stb..., másrészt a rádbízott bizalmas dolgot hamar leközölted, szóval így inkább nincs igazad.:D

Előzmény: HBweb hu (106260)
HBweb hu Creative Commons License 2016.08.10 -34 2 106260

Nem érted, de ezen nem lepődöm meg.

 

Tudod, a publikálásnak is vannak fokozatai. Ha lenne weboldalad és titkos/ bizalmas/ félbizalmas/ nem titkos, de csak később közöld/ nem titkos, közölheted, de még ne nagyon/ publikus információkat valaha is bíztak volna rád, megértenéd.

Addig nem.

Ahogy az eleddig 5 mínuszoló sem érti.

Előzmény: Scatty29 (106258)
Scatty29 Creative Commons License 2016.08.10 -12 7 106259

Most az éjjel.:)

Scatty29 Creative Commons License 2016.08.10 -11 21 106258

Az oldal publikus...

Előzmény: HBweb hu (106256)
Lucky76 Creative Commons License 2016.08.10 0 0 106257

Most mondjam, hogy nem lepődtem meg?...

Előzmény: D Carlos (106251)
HBweb hu Creative Commons License 2016.08.10 -28 0 106256

(A lista alján található négy rendszámot lehet, hogy még nem kellett volna megfórumoznod, Csőrike – nem véletlenül nem tesz ki a kirakatba /fórumba, fb-oldalra/ az embör minden /később természetesen/ publikus infót, hanem csak csendben bebiggyeszti az állománytáblába. Ahogy ezt a kimásolt oldal készítőle és egy másik is tette)

Előzmény: Scatty29 (106255)
Scatty29 Creative Commons License 2016.08.10 -11 12 106255

HBweb hu Creative Commons License 2016.08.10 -2 0 106254

Nembaj, addig rongyosra fotókázhatjuk az NMP-854-est.

Előzmény: BPO-105 (106252)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.10 0 6 106253

Dolgozunk a vezetőfülke ügyön. Az off VTA csuklós Conectoinak a megoldása irányadó kb.

Előzmény: gorcher (106247)
BPO-105 Creative Commons License 2016.08.10 0 2 106252

Röhej, hogy előbb fog forgalomba állni, mint az NHB-036.

Előzmény: MCA-001 (106238)
D Carlos Creative Commons License 2016.08.09 0 0 106251

Még most is olyan. De szerencsére csak a B tengely csinálja. 

Előzmény: Lucky76 (106213)
kristoof Creative Commons License 2016.08.09 0 0 106250

Lesz kötbér?

Előzmény: Törölt nick (106244)
MCA-001 Creative Commons License 2016.08.09 0 0 106249

Köszi:-)

Számomra már követhetetlen a PKD projekt opciós lehívása :-)

Előzmény: Törölt nick (106242)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!