A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
NKA-345 (MB Citaro) harmadik ajtaján kiragasztott nyomtatott A/4-es papír hirdeti nemes egyszerűséggel: ROSSZ! Nem vitt utasokat, de így is érdekes megoldás javítás helyett.
A Volvonal pl. hatalmas, de allitolag a tobbinel is hasonlo.
Aztán mi az a hatalmas különbség és mi között? Mert hogy a Budapesten előforduló összes Volvo Wroclawban készült, de ezeket egyébként nem is gyártották máshol. (Szőrszálhasogatók kedvéért: a szólókból gyártottak néhány tucatot Finnországban is a helyi piacra még az első 2-3 évben, amíg be nem zárták a gyárat.)
10 évente veszünk 150 csuklóst (pont a Volvok előtt 10 évvel jöttek a 435-ösök) közte meg minden le van sz@rva... Ahelyett hogy vennénk minden évben 30-at.
Az a legnagyobb baj, hogy ez a 150 csuklós akkor is kellene, ha nem lenne metrópótlás. Egyszerűen a 2004-5-6-os évjáratú kocsikról le kellene venni a terhet. Közlekedhetnek utána, csak érjük már el azt, hogy ne ezekkel akarják a 24-26 órás számokat kiadni. Kár volt az éjszakai járatokba is ennyire beerőltetni az alacsonypadlósokat, ha egyszerűen nincs utánpótlás és ez ugyanúgy szervezői hiba (is).
Jobb lett volna úgy fogalmaznia a szerzőnek, hogy a részvételi szándékukat a következő cégek jelezték?
Vagy cáfolat? Akkor miért?
Még a látszatát is el kell kerülni, hogy egyszer, látszólagos versenyhelyzetben megméretteti magát a BKV? És ezt nyugodtan értheted a BKK-ra nehatív felhanggal, ahogy a BKV-ra is, ahogy jól esik.
Egyébként a nyertest, azt egy ideje sejtjük, de hát ez tiszta verseny, hogyne, miért is ne az lenne.