A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
A Volvonal pl. hatalmas, de allitolag a tobbinel is hasonlo.
Aztán mi az a hatalmas különbség és mi között? Mert hogy a Budapesten előforduló összes Volvo Wroclawban készült, de ezeket egyébként nem is gyártották máshol. (Szőrszálhasogatók kedvéért: a szólókból gyártottak néhány tucatot Finnországban is a helyi piacra még az első 2-3 évben, amíg be nem zárták a gyárat.)
10 évente veszünk 150 csuklóst (pont a Volvok előtt 10 évvel jöttek a 435-ösök) közte meg minden le van sz@rva... Ahelyett hogy vennénk minden évben 30-at.
Az a legnagyobb baj, hogy ez a 150 csuklós akkor is kellene, ha nem lenne metrópótlás. Egyszerűen a 2004-5-6-os évjáratú kocsikról le kellene venni a terhet. Közlekedhetnek utána, csak érjük már el azt, hogy ne ezekkel akarják a 24-26 órás számokat kiadni. Kár volt az éjszakai járatokba is ennyire beerőltetni az alacsonypadlósokat, ha egyszerűen nincs utánpótlás és ez ugyanúgy szervezői hiba (is).
Jobb lett volna úgy fogalmaznia a szerzőnek, hogy a részvételi szándékukat a következő cégek jelezték?
Vagy cáfolat? Akkor miért?
Még a látszatát is el kell kerülni, hogy egyszer, látszólagos versenyhelyzetben megméretteti magát a BKV? És ezt nyugodtan értheted a BKK-ra nehatív felhanggal, ahogy a BKV-ra is, ahogy jól esik.
Egyébként a nyertest, azt egy ideje sejtjük, de hát ez tiszta verseny, hogyne, miért is ne az lenne.
Az elmúlt pár napban többször sikerült 16 os vonalon a "csodás" török Karsan típus buszon aszalódni egy picit. Ennyire rossz a légkondija?.Azt nem hiszem hogy ma nem volt engedély a használatukra.Ja és ablak nyitás se sikerült annak van valami központi zárja?
...mivel nagyon sok az egyéb tényező, amitől függ, így nincs.
Mindezt nem azért, hogy ellentmondjak, csupán azért, mert ez az elmélet még a nagyobb gyártóknál sem igaz. Innentől kezdve elvárás lehet, de realitása nincs.
Még a végén kiderül, hogy egy furulyát fújunk, csak másképpen hangolunk. Aztán azzal nem kell foglalkozni, "ez az ember mit mond", mert csak elmélete volt, de később belátta, az olcsóbb húsnak hígabb a leve!