Keresés

Részletes keresés

kz54 Creative Commons License 2016.08.04 0 0 106210

Az ott graffiti a háttérben? :(

norbee601 Creative Commons License 2016.08.04 -1 1 106209

Ahhoz képest sikerült venni helyette még drágábban használhatatlant.

Előzmény: kristoof (106208)
kristoof Creative Commons License 2016.08.04 0 0 106208

Tök mindegy. Baromi drága mindenhogy. :-)

Előzmény: AegonT (106207)
AegonT Creative Commons License 2016.08.04 0 0 106207

Nem 81, nem is 86 hanem 86,2164 millió lett volna egy S91. Forintban megadott össz ár/kocsik darabszáma nnem egy lehetetlen művelet. 

Előzmény: kristoof (106195)
D Carlos Creative Commons License 2016.08.04 0 0 106206

Köszi.

Előzmény: BP-1 (106203)
kristoof Creative Commons License 2016.08.04 -5 9 106205

Ezért volt olyan jó ötlete a BKK-nak a nyitott vezetőtér! Azt az idiótát dolgoztatnám a 99-esen mindennap, aki ezt kitalálta. 

Előzmény: gorcher (106201)
Lucky76 Creative Commons License 2016.08.04 0 2 106204

Én ehhez nem értek, de nem vagyok biztos benne, hogy hosszútávon szerencsés - a végleteket kerüljük el, igen, de - akár dolgozói, akár utasoldalon a "megszoksz vagy megszöksz" elvet alkalmazni.

 

Nem akarok ebbe belemenni, felesleges, no meg az én oldalon némi tudás- és tapasztalatbéli hiányosság is fennáll, mindenesetre akkor lesz érdemes úgymond "pálcát törni" a BKV és az üzemeltetés felett, amikor azonos feltételekkel és vadonatúj járműparkot fog üzemeltetni - akkor majd nem áll fönn a "szarból várat építés" esete. 

 

Addig is minden lépésnek örülünk, ami előre történik.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (106198)
BP-1 Creative Commons License 2016.08.04 0 0 106203

Igen.

Előzmény: D Carlos (106202)
D Carlos Creative Commons License 2016.08.04 0 0 106202

Köszi.

24-esnél mind a kettő a Keletinél?

Előzmény: BP-1 (106200)
gorcher Creative Commons License 2016.08.04 0 4 106201

Persze hogy nem a legnagyobb gond ez a légrugó téma, vagy az ajtófék kikapcsolása. Sőt, az még jót is tesz a menetdinamikának.

Viszont a zárt fülkékhez ugye visszatértek?

Emiatt kérdezem: http://www.origo.hu/itthon/20160804-atlagosan-ketnaponta-eri-tamadas-a-tomegkozlekedesi-dolgozokat-budapesten.html

Tudom az ellenőrök elleni támadásra van kihegyezve a cikk, de azért a június végéig tartó időszakban csak 4 sofőrt megtámadtak és ebben a köpdösések meg egyéb "enyhébb" dolgok benne sincsenek.

Előzmény: Törölt nick (106198)
BP-1 Creative Commons License 2016.08.04 0 0 106200

Az 1-es Kápon, a 24-es Keletinél.

Előzmény: D Carlos (106185)
HBweb hu Creative Commons License 2016.08.04 -1 3 106199
Maximálisan egyetértek. A régivágású (önnönmaguk szolgálati hatalmát túldimenzionáló) kiskirályok pedig csak kihalnak előbb-utóbb. Remélhetőleg írmag és újratermelődés nélkül.
Előzmény: Törölt nick (106198)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.04 -8 13 106198

Ja mégegy.

A cserekocsis sztori.

Én megállnám, hogy ne szóljak hozzá, de tudom, hogy elég sok üzemi kollegám olvassa amit írok (ilyen a modern világ).

Szóval tessék nyomni tovább ha rendes fék meg kormány van a buszon.

Lehet itt okoskodni, meg szépelegni, hogy hű meg ha optimumpont a keménység meg a puhaság között, meg forgalombiztonság.

Én inkább leírom olyan egyszerűn mintsem, hogy mellébeszéljek. A mínuszokat örömmel várom.

Soha többé 2007-2012.

Törölt nick Creative Commons License 2016.08.04 -1 4 106197

Alapvetően eetértek, személyeskedésbe nem kezdenék.

Különös tekintettel arra, hogy az ügy e tekintben nem vagy főképp nem az említett úron múlik.

Előzmény: trizs77 (106196)
trizs77 Creative Commons License 2016.08.04 0 0 106196

Egyetértek.

 

Nagyon tisztelem amit Adamis úr tett/tesz az S91 sikeréért.

De.

 

Ne szülessen már úgy S91-t pártoló cikk szaksajtóban, hogy bemártjuk a konkurenciát, ráadásul alaptalanul, hogy szebb színben tűnjön fel a mi szívünk csücske.

 

A cikkszerző amúgy se korrektségéről, alaposságáról híresült el eddig.

Írhatna a Blikk-be. Ott elmegy az ilyen magyarkodás.

 

Az S 91 egy valószínűleg jól sikerült műszaki termék.

De.

A világ tele van a kiskanáltól, az autóbuszon át, a rendkívül jó repülőgépekig olyan termékekkel, melyek minőségét az adott szakma nem kérdőjelezi meg, de kereskedelmi bukás lett létrehozásuk, gyártásuk.

 

Legyen az S91 városi midi autóbusz bármilyen jó műszakilag, igen elkötelezett magyar barátnak kell lennem egy (mondjuk) portugál városi közlekedési társaság műszaki vezetőjeként, hogy saját autóbusz üzletági főnökömet arról győzködjem, hogy a 10 év alatt kb. 10 példányban gyártott buszból, vegyünk egy tucatot.

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (106194)
kristoof Creative Commons License 2016.08.04 0 0 106195

Mondjuk a 81 millió is baromi sok.

Előzmény: MCA-001 (106190)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.04 -1 20 106194

Szívem lelkem az S91-esé, nálam többet nem sok vevő szenvedett azért, hogy bizonyíthassanak.

De.

Ma reggel a Karsanokból 14 utcán volt, 1 tartalék, 1 kocsi javít.

Erre azt mondani, hogy komoly gondok vannak, nem lehet.

Avval együtt, hogy apróbb gondok vannak.

És bár a török helyzet bizonytalan globálisan, a Karsannak sok emberét ismertem meg igazgatótól beosztottig: azt tudnotok kell, hogy ilyen pozitív, vevőorientált magatartást kevés más helyen találtam. Ők elhiszik, hogy nekik bizonítani kell ha el akarnak valamit adni.

Isten ments ha áthallás van a magyar buszgyártással, ahol sokan még abból az "alapértékből" táplálkoznak, hogy magyar (alkatrész is van benne :-).

És itt a végén ismét teszem hozzá, hogy nem csak az S91 hanem a magyar buszgyártás mellett is elkötelezett vagyok, de nem szabad a hibákat, gondokat eltagadni, mert n+1 egyedszer felbukunk, mint ahogy az az elmúlt évtizdekben történt.

 

Előzmény: trizs77 (106192)
trizs77 Creative Commons License 2016.08.04 0 3 106193

A cikk szerző nemzeti érzelmei dícséretre méltóak.

 

Az viszont baj, hogy ezeket az érzelmeit,  egy autókkal foglalkozó blog, haszongépjármű cikkeit íróként fejti ki.

Amikor oda cikket ír - hitelessége miatt - levethetné arra az időre a pirosfehérzöld pántlikás kalapját.

 

 

Előzmény: MCA-001 (106190)
trizs77 Creative Commons License 2016.08.04 0 3 106192

Karsan buszai ugyan még egy évig garanciásak,  viszont már eddig is több meghibásodásról lehet hallani esetükben.

 

------------------

 

Minden 16 db-os szériánál autóbusznál több meghibásodás történik egy év alatt.

 

Ehhez nem kell semmit hallani.

Elég tudni.

A szakmát.

 

Előzmény: MCA-001 (106190)
MCA-001 Creative Commons License 2016.08.03 -1 0 106190

Milyen műszaki problémák vannak a Karsan midikkel?

 

Anno viszont a sajtóban tévesen jelent meg a busz ára, ugyanis nem 86, hanem 81 millió forintra jött ki egy S91-es az uniós forrásokból finanszírozott BKV tenderen. A többletköltségek nélkül a midibusz 60 millió forint körüli összegbe került volna darabonként a BKV-nak. Az olcsóbb ajánlatot tevő Karsan buszai ugyan még egy évig garanciásak,  viszont már eddig is több meghibásodásról lehet hallani esetükben.

http://www.vezess.hu/haszongepjarmu/2016/08/03/szemet-vetettek-a-nemetek-a-magyar-midibuszra/

exvérmezö15 Creative Commons License 2016.08.03 0 0 106189

Régen rossz, ha balesetveszélyt jelentő műszaki hibával még puncsolni kell egy talán cseréért...

 

Azért nem így működik a csere fogalma,mert ha kér 90%ba kivisz a műszak a kocsit, 5% ban be hozza kocsit járművezető 5%majd kap egyet ha lesz kocsi és ebbe bele tartóznak az időszak is amikor egyik műszak már nem visz a másik még nem visz kocsit ki...(Ja más ágazat)

 

Előzmény: g86 (106186)
BPO-105 Creative Commons License 2016.08.03 0 4 106188

Az üzembeli munkások klasszikus félfeudális rendszere régen rossz.

Előzmény: HBweb hu (106187)
HBweb hu Creative Commons License 2016.08.03 -1 1 106187

A klasszikus BKV régen rossz.

Előzmény: g86 (106186)
g86 Creative Commons License 2016.08.03 0 4 106186

Régen rossz, ha balesetveszélyt jelentő műszaki hibával még puncsolni kell egy talán cseréért...

Előzmény: zsig (106184)
D Carlos Creative Commons License 2016.08.03 0 0 106185

30-ason a két Cinkotás forgalminál Kápon vagy a Keletinél van a váltás?

zsig Creative Commons License 2016.08.03 0 0 106184

Ha szépen kér kocsicserét, akkor általában azért kap, bár általában nem azonnal, legalábbis nekem, mint másodállásúnak ez a tapasztalatom. 

Előzmény: g86 (106169)
gorcher Creative Commons License 2016.08.03 0 12 106183

Sokat robbansz le csuklós viszonylaton és mondjuk délutános vagy: először reggeles leszel, aztán szóló vonalra kerülsz és a fekete listára is. Ha elbocsátás jön, "nyertél"...

 

Egyébként nem egyszer utazni olyan autón, ahol a légrugó kifejezetten kemény és a legkisebb úthibán is akkorát koppan a jármű, hogy leszakad az ember veséje. Rákóczi úton ez külön élmény Astoria - Blaha között.

Előzmény: HBweb hu (106182)
HBweb hu Creative Commons License 2016.08.03 0 8 106182
Ha fel kéne sorolni 2-3 dolgot, amely összeköti a BKV történelmét és jövőjét, akkor az egyik egész biztosan az effajta munkahelyi terror.
Előzmény: g86 (106169)
kristoof Creative Commons License 2016.08.03 0 1 106181

Az a felirat a címerrel együtt logó. :-)

Előzmény: autro (106166)
g86 Creative Commons License 2016.08.03 0 1 106180

Olvasd tovább, leírtam. Megteheti, de jobban jár, ha nem teszi. 

Előzmény: Zahnrad (106178)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!