Keresés

Részletes keresés

Villámhetes Creative Commons License 2016.08.24 0 0 106545

Na,erre kíváncsi leszek:

 

http://bkk.hu/apps/menetrend/pdf/VP61/20160828/1.pdf

 

A tanszüneti villamos menetrend szerint,168 fh. nem szabvány szerint a 200-258 férőhelyes Caf/Csatolt Tátra helyett.

 

Durva tömegnyomor,lemaradás lesz..

Villámhetes Creative Commons License 2016.08.23 0 1 106544

 a bogár nem 49 km/h-val ereszkedett lefelé,

 

Ott 40 km/óra a megengedett sebesség.

Előzmény: trizs77 (106542)
siófoki35 Creative Commons License 2016.08.23 -1 2 106543

Én úgy szoktam mondani, hogy, mondjuk a Citaró, az kiváló közlekedési eszköz, de a "busz" az az Ikarus 200-asoknál kezdődik. A "buszhangulat" valahogy ott a legjobb :) ;)

Előzmény: BPO-331 (106538)
trizs77 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106542

Hát ha a bogár a jobb oldalával csapódik be egy jobbra ívelő kanyarban,  a felfelé kapaszkodó buszba és a bal oldala sértetlen marad, de a bal oldalon ülő vezetője életveszélyesen megsérül, akkor :

 

 - a bogár nem 49 km/h-val ereszkedett lefelé,

 - a vezető nem volt bekötve,

 - nem megcsúszott a kocsi, hanem 340-350 fokot pördült,

 

a többi fantázia.

Előzmény: 08-73 (106530)
dcs100 Creative Commons License 2016.08.23 -2 3 106541

LYH-105, klíma ma is csak díszként funkcionál....

Törölt nick Creative Commons License 2016.08.23 -1 1 106540

És azt tudod hogyha nyugdíja mész,az 1988-után  bejelentett nettó jövedelmedből fogják számolni,és sajna az üzemanyag megtakarítás, cafétéria, nem lesz benne. Az ebből a szempontból olyan mintha meg se kaptad volna.

Előzmény: g86 (106482)
MIHI Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106539

Bocsánat, valóban (mobilon néztem csak). Akkor a 128/129 is dettó.

Előzmény: Peto (106526)
BPO-331 Creative Commons License 2016.08.23 -2 15 106538

Jó képek!

 

Szubjektív megjegyzés: lehetnek akármilyen csilivili buszok, de azt a feelinget, amit egy IK260-as nyújt a zúgó/búgó hátsó hídjáva, difijével nem adja vissza egy modern busz sem. Meg ott állsz a hátsó ablaknál... Tudom, már-már beteges, de vállalom :D

Ezzel nem azt mondom (mielőtt nekem esnétek), hogy maradjanak örökre, Isten ments (mert eljárt felettük az idő...stb), de értékelem a képet ;)

Uff!

Előzmény: btbtbtbt (106529)
Aron_son Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106537

+ 350

Előzmény: Viko88 (106535)
BX-60-72 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106536

BPI-974@99 12.17-kor indult a Blaháról.

Viko88 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106535

355 és 357-en kívül még melyik a másik három donor?

Előzmény: Törölt nick (106431)
ujfigura Creative Commons License 2016.08.23 0 5 106534

Nincs bennetek semmi romantika basszus:)

Előzmény: rm40 (106531)
btbtbtbt Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106533

Kőbányán elszokott a domboktól:)

Félelmetes belegondolni, hogy hány éve volt már csopvez.járgány Nagykovácsi felé, ezért is eredtem utána...

Előzmény: rm40 (106531)
rm40 Creative Commons License 2016.08.23 -2 0 106532

Jav.:

 

#Lacusléccinézessrá

Előzmény: rm40 (106531)
rm40 Creative Commons License 2016.08.23 -4 1 106531

Már akinek öröm.

Remélem, hogy a #Laculéccinézessrá hashtag* csak véletlenül maradt le...

 

*: bár én inkább egy másik hashtaget tennék...

Előzmény: btbtbtbt (106529)
08-73 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106530
btbtbtbt Creative Commons License 2016.08.23 -1 9 106529

A viszontlátás örömére két kép:

   

 

egy régi ismerős, a BY 76-05 tolja a kormot a Máriaremetei, majd a Hidegkúti úton.

P.stephenson Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106528

Nyilván, de azért érdekes, hogy az egyik azonnal felmondja a szerződést, a másik meg még egy közleményt se ad ki, hogy vizsgálnák a dolgot. Amúgy nemcsak kínai buszos szerződése van velük, hanem a veresegyházi vonal is, ami elvileg nem az év végén jár le.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (106511)
htibor Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106527
Előzmény: Humarci (106520)
Peto Creative Commons License 2016.08.23 0 2 106526

Bocs, rm40 topiktárs a jelenlegi időszakot említette, ez pedig még az iskolaszünet ideje, amikor valóban teljes alacsonypadlót ír a menetrend.

Előzmény: MIHI (106525)
MIHI Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106525

Az a szomorú helyzet, hogy a 149-es menetrendjén vannak nem aláhúzott indulások:

http://bkk.hu/apps/menetrend/pdf/1490/20151213/1.pdf

az valóban igaz, hogy néha ennél is több van, de nem full AP. 

Előzmény: rm40 (106496)
Irisbus Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106524

Off

Kíváncsi leszek, hogy időben tájékoztatják-e a dolgozóikat...

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (106513)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2016.08.22 0 1 106523

A MABI telephelyén áll egy BPI-xxx (valamelyik x=1) 260-as selejtezett kocsi. (Emögött áll az ex BPO-473.)

Véletlenül tudja valaki melyik 260-as az és ezt el is árulná Nekem, akár privátban is?:)

Törölt nick Creative Commons License 2016.08.22 -1 0 106522

gumisok

Előzmény: Törölt nick (106521)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.22 -1 1 106521

Túlzottan le van egyszerűsítve és kb-ésítva. Bemelegítőnek nem rossz, ez ennél sokkal bonyolultabb, összetettebb.

Hiányzik belőle a műszaki, takarító, irodista, vezető állomány bérköltsége, amit szintén a km díj fedez. Az összehasonlítás akkor lenne hiteles, ha benne lenne azok bérköltsége is, amire nem tartanak humánerőforrást, hanem külső partner gumisok sumákolja el az adót, amire viszont a KV-nál saját személyi állomány van, teljes adózással. Szintén jelentősen torzítaná az eredményt, ha ugyanolyan hektikus teljesítménnyel dolgoznának az egyéb operátorok, mint a KV, akinél olykor túlórák, olykor létszámfelesleg növeli az egyébként is magas (teljesen adózott) bérjellegű ráfordításokat.

Ha így nézzük, akkor hirtelen megszaladnak azok a százalékok...

Előzmény: BPO-331 (106519)
Humarci Creative Commons License 2016.08.22 -1 0 106520

És múltkor volt itt km díjak leírva. Tisztán látszott az egyenlőtlenség!

volán csuklós volvoi ~1200FT/km alig van túlfizetve...

és mióta nem képesek rendesen kiadni a 139-est??? kötbérre szarnak, mert úgy van megkötve a szerződés...

(most pár hétig sikerült nekik, de ma megint hiányok voltak)

Előzmény: g86 (106478)
BPO-331 Creative Commons License 2016.08.22 0 0 106519

Köszi, hogy leírtad. Így legalább már tudom miről beszéltél, mert nem tudtam hová tenni azt az önmagában álló 1%-ot.

Előzmény: g86 (106517)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.22 0 0 106518

Már torz az egész, de ne zavarjon.

Előzmény: g86 (106517)
g86 Creative Commons License 2016.08.22 0 1 106517

A teljes vállalkozói díjazásból jelent nagyságrendileg 1%-ot. Egy cég költségei sok kicsi 1-1%-ból állnak össze. 1% költségmegtakarítás egy szint felett (nem a sarki zöldséges szintje) már óriási eredmény. A szóban forgó buszos cégeknél mondjuk százmilliókat jelent évente. Tök érthető, ha minden lehetőséget megragadnak.

 

Ami cégszinten 1%, az a sofőrök személyi jellegű ráfordításait tekintve simán lehet 15-20%.

 

Hogy pontosan mennyi az annyi, az sokban függ attól, hogy mit számolunk bele. Nézzük egy példán, ökölszámként.

 

A vállalkozói díjak ~650 és 850 Ft/km között mozognak, legyen az átlag 800 Ft/kb. Egy átlagos busz egy évben megy 70.000 hasznos km-t. Ennek a díja 56.000.000 Ft.

 

Kell rá kb. 3 teljes munkaidős sofőr. Kapjanak fejenként az elfogadott szinten felül (a rendesen adózó KV-nál is van ugye üzemanyag-megtakarítás) havi 50.000 Ft-ot üzemanyag-megtakarításként, adózatlanul. Annak a közterhei jelentenek még 50.000-et. Három sofőrre évente 1.800.000 Ft. Ez egyenlő 3,21%.

Előzmény: BPO-331 (106516)
BPO-331 Creative Commons License 2016.08.22 0 1 106516

Csak egy dolog jutott eszembe. Ha ez a tétel szerinted 1%-ot jelent, akkor miért nem jelentik be rendesen? 

1 % miatt? 1%-ot jelentene állományszinten, hogy kapsz 100.000 ft megtakarítást vagy tisztességes adózás és járulékok levonása után kapsz nettó 100 ezeret?

 

Az összes kamionos és fuvarozó cég 1 % miatt trükközne? Ezt én erősen kétlem. Nem végeztem könyvelést meg számvitelt, de ha valamit nagyon rosszul látnék, éreznék annál többet írj majd, hogy "alapvető számviteli ismerek hiányával rendelkezem"

 

Ha tömören leírod az is jó, de egy általad szakmailag korrekt számviteles linket lőssz, az is jó.

Mert nem győzött meg a számviteli ismeretek hiánya-érv.

 

Előzmény: g86 (106484)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!