Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2016.08.15 0 0 106350

Valami hasonló, kicsi, egyszerű, táblázatra vágyom, mint ez a régebbi egy más cégtől :

 

 

 

trizs77 Creative Commons License 2016.08.15 0 0 106349

köszönöm.

 

ez túl sok olyan információt is tartalmaz (pl. rendszám) ami nem érdekel.

 

Egy egyszerű táblázatocskára vágyom ahol a vízszintes tengelyen a garázsok vannak, a függőlegesen meg a típusok, és alul, meg jobb oldalon van 1-1 összesen rovat.

 

Ebből amit most ajánlottál és a HBw féléből is összerakható amit kérek pár órácska munkával.

 

 

Előzmény: Villámhetes (106348)
Villámhetes Creative Commons License 2016.08.15 0 1 106348

http://bpi-779.hungeri.hu/allomany/allomany-rendszam.pdf

 

Júliusi adatok,a szerző majd ha gondolom ráér,frissíti.

 

De HáBé weboldalát is böngészheted.

Előzmény: trizs77 (106347)
trizs77 Creative Commons License 2016.08.15 0 0 106347

Valahol elérhető most, hogy melyik garázsban melyik tipusú autóbuszból mennyi van ?

 

Régebben (több éve) ezt általában közzé tetted fél évente, évente, de már régen nem találok ilyen iciri táblázatot.

 

 

Előzmény: Törölt nick (106345)
lapaj74 Creative Commons License 2016.08.15 0 1 106346

FKU-911-et Dél-Pesti műszaknak nem ártani megnézni , mert úgy kopognak a lengéscsillapítók mindhárom tengelynél , hogy száz méterekről hallatszik és a buszban is elviselhetetlen .

Törölt nick Creative Commons License 2016.08.15 0 1 106345

Azt ugye te is érzed, hogy egy ilyen érzékeny kérdésre nem itt fogok válaszolni, no pláne, hogy ez nem csak a BKV-t érinti.

Egyébként igen, ha valaki nem időben teljesít, akkor szokás normális szerződések alapján kötbért fizetni.

Előzmény: kristoof (106343)
Dante001 Creative Commons License 2016.08.15 0 0 106344

22-ből még 9 nincs állományban HB oldala szerint.

Előzmény: kristoof (106343)
kristoof Creative Commons License 2016.08.15 0 0 106343

Mi a helyzet a rendelkezésre tartásos Modulo teljesítéssel? Ha jól tudják a kémeim, akkor már a második halasztáson is túl vagytok. Lesz kötbér? Mert, ha igen, akkor abból jöhetne 1-2-3 PKD még. ;-)

Előzmény: Törölt nick (106342)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.15 0 0 106342

Alapvetően vegyes.

Mivel túl nincsenek terhelve, mennek.

De egy kistehergépkocsira szerelt francia technikának (mert erről van szó) igencsak megvannak a korlátai.

Előzmény: 18-09 (106341)
18-09 Creative Commons License 2016.08.15 0 0 106341

Lacus, mik a tapasztalatok a Vehixel Cityos minibuszokkal? 

Előzmény: Törölt nick (106339)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.15 0 4 106340

Az előretervezés nem volt tudatos mint egy normál kivonásnál, a legrosszabb 30-40 kocsi kiválasztása teljesen tudatos és szakmailag korrekt volt.

 

És könyörgöm nekem mégegyszer le ne írja senki, hogy selejtezett buszt akar venni használatra mert annak személyesen tiltom meg hogy eladajuk:-)

Állományból kivont. Egy selejtezett buszt magán emrber meg nem vehet jogi, környezetvédelmi okokból.

Előzmény: Törölt nick (106339)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.15 -2 6 106339

Egy-két apró kiegészítés a kivonáshoz:

 

1. Igen, voltak viszonylag frissebb vizsgás kocsik köztük amiknek ha a megtett kilométerére visszaosztjuk a vizsgaköltséget, akkor magas kilométerdíj jönne ki. Ez van. Többször jeleztem, ez nem opcionális kivonás volt valami tudtaos előretervezéssel, hanem egy kritikus helyzetre adott reakció. Avval együtt, hogy a 412-esekről, Citarókról alkotott véleményét tiszteletben tartom a kritikusoknak.

2. Az ilyen kivonások mindig felkorbácsolják a vételi szándékokat. Csak ismételten tisztelettel jelzem mindenkinek, hogy jól gondolja meg vesz e buszt, fent tudja e tartani. Szerintem az n+1-dik Ikarus 260-as eltétele öncélú és hosszútávon tuti veszteség. És persze a gyűjtő szenvedélyt a személyes kötödést abszolút megértem, csak sok negatív visszacsatolást, hírt is láttam, így vállalom a rossz szerepet, hogy elvegyem a kedvet. Aki igazán kitartó, az meg úgyis megveszi.

Humarci Creative Commons License 2016.08.14 0 1 106338

röviden és tömören, mert jöttek a volvok...

óbuda ész nélkül kiszórta a kocsikat, friss vizsgásat is

Előzmény: alexander93 (106329)
gorcher Creative Commons License 2016.08.14 0 2 106337

2016.08.13.

Cinkota --> Délpest: 12-80, 12-99, 16-29

Cinkota --> Óbuda: 00-63, 01-66

Ha jól számolom 40 darab IK260-as maradt Cinkotán

01-70 Creative Commons License 2016.08.14 0 0 106336

Üdv! :) Egy kis érdekesség hátha érdekel valakit.

https://get.google.com/albumarchive/104377184642855522934/album/AF1QipOKDglg01elygLQkqwF8VGkQuYjjqYfW57TyPJV/AF1QipOYT3HvkY3a8IEylHGO6MD1dDbQy3LLie-dpZyr

 

A 90-06 ról kerestem képet, sehol semmi, viszont találtam a 90-04 ről.

Azt írja az oldal a Győri Kravtexhez került annak idején.

Több BKV-s kocsi is oda került. 86-81, 58-07

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex Récseis Creative Commons License 2016.08.14 0 0 106335

BPO-820 - lőgyakorlaton a TEK-nél a Zách utcában:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=118130004&t=9157561

Előzmény: alexander93 (106329)
BPO-105 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 106334

Online járművek.

A 15-19 mellesleg Sziget busz, szóval vagy ott látod, vagy a garázsban.

Előzmény: Scatty29 (106325)
MIHI Creative Commons License 2016.08.13 0 1 106333

Amúgy pont a napokban volt az 5 éves fordulója annak, hogy a szóló Volvo hibrid először a BKV-nál járt:

http://bkv.hu/hu/jarmuveink/jarmutesztek/korabbi_jarmutesztek/volvo_hybrid

Előzmény: MCA-001 (106315)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.13 0 0 106332

12-26 -> magánszemély -> bontó
12-73 -> bontó

Előzmény: alexander93 (106330)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.13 0 0 106331

08-15 -> SzKT -> bontás
08-16 -> magánszemély-> bontás
08-18 -> önkéntes tűzoltóknak játékszer, ebből sem sok maradt
08-19 -> SzKT -> bontás
08-55 - > magánszemély -> ha jól emlékszem bontás

Előzmény: alexander93 (106329)
alexander93 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 106330

Még az alábbi buszok sorsa érdekelne: 11-96, 12-26, 12-34, 12-73, 13-03

Előzmény: alexander93 (106329)
alexander93 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 106329

Hello! Meg tudnátok mondani, hogy az alábbi buszok miért lettek selejtezve valamint selejtezést követően mi lett a sorsuk:

03-42, 03-61, 03-62, 03-66, 03-71, 06-13, 06-19, 06-36, 06-40, 06-42, 06-52, 08-14, 08-15, 08-16, 08-17 (BX 59-54), 08-18, 08-19, 08-20, 08-21, 08-22, 08-23, 08-24, 08-27, 08-29, 08-33, 08-34, 08-35, 08-38, 08-39, 08-55, 08-57, 08-67, 08-70?

Előre is köszönök minden segítséget.

Scatty29 Creative Commons License 2016.08.13 -12 18 106328

Jókor voltam, jó helyen! :D

Lucky76 Creative Commons License 2016.08.13 0 3 106327

Egy halk kérdés: milyen vizsgaszemle az, ami után röviddel selejteznek egy - több - autót?

 

És lefogadom, a 10-20 változatlan állapotban mindennap ki van adva...

Előzmény: gorcher (106324)
08-73 Creative Commons License 2016.08.13 0 4 106326

Fasza lesz, jöhetnek a kényszercsuklósítások :/ Hacsak át nem kerül a maradék MFW is Kelenföldről.

Előzmény: gorcher (106318)
Scatty29 Creative Commons License 2016.08.13 -10 0 106325

260-ból ennyi hiányzik.:

Tudna valaki garázsonkénti elosztást mondani ezekre:

 

Ikarus 260
BPO-149, 175, 180, 302, 321, 323
BPI-205, 206, 281, 519, 527, 541, 544, 561, 629, 633, 635, 648, 663
GXW-442

gorcher Creative Commons License 2016.08.13 0 6 106324

Csak Cinkotát vállalom, úgyis simogatom az állományi táblámat:

 

00-49: 08.06. 992/F1, 08.08. - 08.11. 67/F1 <-- 992/F1

00-52: 08.09. 996/F2, 08.10. 979/F2, 08.11. 277/F6

00-54: nem volt kint az elmúlt egy hétben

00-66: szintén

00-67: 08.10. 980/F1 --> 98/F11 --> 161A/F11

00-68: nem volt kiadva, a viszonylag friss vizsgája pedig meglepetés volt

00-69: nem volt kiadva az elmúlt egy hétben

00-70: 08.09. 996/F4, 08.10. 25/F11, 08.12. 980/F1 --> 98/F11 és 161A-ra már nem

01-33: 08.09. 990/F1, 08.10. járt egy pár helyen, 08.11. - 08.12. 162/F1

01-35: 08.10. 46/F7, 08.12. 979A/F2 --> 277/F6

01-38: 08.09. - 08.10. 996/F1, 08.12. 908/F3

01-54: 08.08. 908/F2 --> 08.09. 96/F1, 08.11. 968/F1

01-76: 08.09. 979/F2 --> 277/F6, 08.11. - 08.12. 174/F3

01-82: nem volt kiadva az elmúlt egy hétben

01-83: dettó

03-11: 08.08. 996/F1, 08.10. 979/F2 --> 277/F6

03-22: 08.08. 908/F4, 08.11. 92/F6, 968/F1, 08.12. 161A/F14

03-69: 08.08. 980/F1 --> 98/F11 --> 161A/F11

06-43: 08.09. 46/F7

12-53: ha minden igaz még júliusban levizsgázott, 08.10. 996/F3 az utolsó és egyetlen napja a héten

12-56: 08.09. 996/F3, 08.10. 979A/F1, 08.11. 46/F7 de 161A-ra már nem szerelt át délután

12-67: 08.07. 996/F1, 08.10. 908/F3, 08.12. 996/F2

15-18: 08.08. - 08.12. 96/F5 és még éjszakában is volt két napot

15-53: 08.09., 908/F1 08.10. 198/F1, 08.11. 980/F11 --> 98/F11

16-21: 08.10. 914A/F1, 08.11. 998/F1

 

Nem egy autó lett kivágva idei vizsgával, közülük számomra a 03-22 a legmeglepőbb, a 00-68-nál meg azon lepődtem meg, hogy kaphatott vizsgát. Látszik, hogy az autók nagy része járt a héten, a fordáját mind végigdolgozta.

 

És ezzel, ha jól számolom Cinkota 260-as állománya 69-ről 44-re apadt.

Előzmény: trizs77 (106322)
MCA-001 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 106323

Első generációs hibrid.

Ilyen.

 

Örömmel olvasnám Szedlmajer Laci kommentjét az elmúlt időszakban vele szerzett tapasztalatait:-)

Köszönöm :-)

Előzmény: Peto (106320)
trizs77 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 106322

Az is érdekes összeállítás lehet, hogy ez selejtezett sorozat (mostani vagy másik) autóbuszai, az utolsó üzem hetüket, mely vonalakon töltötték ?

 

 

Scatty29 Creative Commons License 2016.08.13 -11 8 106321

Ők azok: pár nem volt meg a selejtek közül...

Előzmény: 1244 (106304)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!