Keresés

Részletes keresés

Dr.V.ker. Creative Commons License 2016.08.24 0 1 106553

Persze, mert ott lesz a 17/56 ugyanúgy, és sokan csak átutazók az Alkotás utcán a Móricz, Allee vagy még délebb felől, ráadásul ezek a Délit is érintik ugye. A Villányira szerintem elég ez a pótló, a többi szakaszon meg besegít a 139 és társai is.

Előzmény: g86 (106549)
W25 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 106552

12-72 és a 18-44-nek is az volt felújítás előtt. 

Előzmény: JLA160 (106551)
JLA160 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 106551

Régebben a léghengerbúrán lévő leszállásjelzőgomb egy fehér gomb volt, külön lámpával (ha jól emlékszem).

A kérdés csak annyi, meddig készültek a kocsik ilyen leszállásjelzővel?

Mert pl. a 00-42-n is volt, de ez egy mezei 1986-os kocsi, más '86-oson nem nagyon láttam. De pl. a 17-12-n is volt (vagy a 17-20-on, keverem a kettőt egy picit). Viszont máson anno nem nagyon láttam.

trizs77 Creative Commons License 2016.08.24 -5 2 106550

Amikor kötöttpályát busszal kell pótolni, az a legtöbb esetben az igazság pillanata is.

 

Ez különösen igaz nagyvasútnál, de igaz városi közlekedésben is.

A kötöttpályások ugyanis valóban tudják, hogy a 200-260 férőhelyes szerelvényeiken mennyien utaznak, és ezért a biztos bukás nélkül rendelnek az adott eszköz pótlására, fele akkora kapacitású buszt, bkv buszt.

 

Ezért elég a csatolt TATRA helyett az Ikarus-260 is, sőt néha, ha egy-két bkk főnök fel merné vállalni, még midi busz is pótolhatna csatolt TATRA-t, vagy ICS-t.

 

Ha elég a szóló busz, akkor a pótlás után miért áll vissza, jár ismét 200-260 férőhely ?

Mert :

 - történelmileg így alakult,

 - így szoktuk meg,

 - csak.

Előzmény: Il Leone (106548)
g86 Creative Commons License 2016.08.24 0 1 106549

Feltéve, hogy ugyanannyi utas lesz. De nyilvánvalóan nem lesz ugyanannyi utas. 

Előzmény: Villámhetes (106545)
Il Leone Creative Commons License 2016.08.24 0 0 106548

Kicsit pontosítsunk:

 

CAF 3/5 befogadóképessége: 200 fő

Csatolt Tátra szerelvény befogadóképessége: 190 fő

Csuklós autóbusz befogadóképessége: 105 fő

 

Az értékek minden esetben 4 fő/m2 állóhellyel számolva.

Előzmény: Villámhetes (106545)
Humarci Creative Commons License 2016.08.24 -1 0 106547

ez egy igazi bkk-s pótlásszervezés...

színes patronra költött pénzt beletehetnék a buszokba :)

Előzmény: Villámhetes (106545)
MIHI Creative Commons License 2016.08.24 0 0 106546

Azt tudjuk hova teszik a 21-eseket? Lent, tanítási időben már eddig se fértek el a bejövő buszok. 

Előzmény: Villámhetes (106545)
Villámhetes Creative Commons License 2016.08.24 0 0 106545

Na,erre kíváncsi leszek:

 

http://bkk.hu/apps/menetrend/pdf/VP61/20160828/1.pdf

 

A tanszüneti villamos menetrend szerint,168 fh. nem szabvány szerint a 200-258 férőhelyes Caf/Csatolt Tátra helyett.

 

Durva tömegnyomor,lemaradás lesz..

Villámhetes Creative Commons License 2016.08.23 0 1 106544

 a bogár nem 49 km/h-val ereszkedett lefelé,

 

Ott 40 km/óra a megengedett sebesség.

Előzmény: trizs77 (106542)
siófoki35 Creative Commons License 2016.08.23 -1 2 106543

Én úgy szoktam mondani, hogy, mondjuk a Citaró, az kiváló közlekedési eszköz, de a "busz" az az Ikarus 200-asoknál kezdődik. A "buszhangulat" valahogy ott a legjobb :) ;)

Előzmény: BPO-331 (106538)
trizs77 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106542

Hát ha a bogár a jobb oldalával csapódik be egy jobbra ívelő kanyarban,  a felfelé kapaszkodó buszba és a bal oldala sértetlen marad, de a bal oldalon ülő vezetője életveszélyesen megsérül, akkor :

 

 - a bogár nem 49 km/h-val ereszkedett lefelé,

 - a vezető nem volt bekötve,

 - nem megcsúszott a kocsi, hanem 340-350 fokot pördült,

 

a többi fantázia.

Előzmény: 08-73 (106530)
dcs100 Creative Commons License 2016.08.23 -2 3 106541

LYH-105, klíma ma is csak díszként funkcionál....

Törölt nick Creative Commons License 2016.08.23 -1 1 106540

És azt tudod hogyha nyugdíja mész,az 1988-után  bejelentett nettó jövedelmedből fogják számolni,és sajna az üzemanyag megtakarítás, cafétéria, nem lesz benne. Az ebből a szempontból olyan mintha meg se kaptad volna.

Előzmény: g86 (106482)
MIHI Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106539

Bocsánat, valóban (mobilon néztem csak). Akkor a 128/129 is dettó.

Előzmény: Peto (106526)
BPO-331 Creative Commons License 2016.08.23 -2 15 106538

Jó képek!

 

Szubjektív megjegyzés: lehetnek akármilyen csilivili buszok, de azt a feelinget, amit egy IK260-as nyújt a zúgó/búgó hátsó hídjáva, difijével nem adja vissza egy modern busz sem. Meg ott állsz a hátsó ablaknál... Tudom, már-már beteges, de vállalom :D

Ezzel nem azt mondom (mielőtt nekem esnétek), hogy maradjanak örökre, Isten ments (mert eljárt felettük az idő...stb), de értékelem a képet ;)

Uff!

Előzmény: btbtbtbt (106529)
Aron_son Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106537

+ 350

Előzmény: Viko88 (106535)
BX-60-72 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106536

BPI-974@99 12.17-kor indult a Blaháról.

Viko88 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106535

355 és 357-en kívül még melyik a másik három donor?

Előzmény: Törölt nick (106431)
ujfigura Creative Commons License 2016.08.23 0 5 106534

Nincs bennetek semmi romantika basszus:)

Előzmény: rm40 (106531)
btbtbtbt Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106533

Kőbányán elszokott a domboktól:)

Félelmetes belegondolni, hogy hány éve volt már csopvez.járgány Nagykovácsi felé, ezért is eredtem utána...

Előzmény: rm40 (106531)
rm40 Creative Commons License 2016.08.23 -2 0 106532

Jav.:

 

#Lacusléccinézessrá

Előzmény: rm40 (106531)
rm40 Creative Commons License 2016.08.23 -4 1 106531

Már akinek öröm.

Remélem, hogy a #Laculéccinézessrá hashtag* csak véletlenül maradt le...

 

*: bár én inkább egy másik hashtaget tennék...

Előzmény: btbtbtbt (106529)
08-73 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106530
btbtbtbt Creative Commons License 2016.08.23 -1 9 106529

A viszontlátás örömére két kép:

   

 

egy régi ismerős, a BY 76-05 tolja a kormot a Máriaremetei, majd a Hidegkúti úton.

P.stephenson Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106528

Nyilván, de azért érdekes, hogy az egyik azonnal felmondja a szerződést, a másik meg még egy közleményt se ad ki, hogy vizsgálnák a dolgot. Amúgy nemcsak kínai buszos szerződése van velük, hanem a veresegyházi vonal is, ami elvileg nem az év végén jár le.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (106511)
htibor Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106527
Előzmény: Humarci (106520)
Peto Creative Commons License 2016.08.23 0 2 106526

Bocs, rm40 topiktárs a jelenlegi időszakot említette, ez pedig még az iskolaszünet ideje, amikor valóban teljes alacsonypadlót ír a menetrend.

Előzmény: MIHI (106525)
MIHI Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106525

Az a szomorú helyzet, hogy a 149-es menetrendjén vannak nem aláhúzott indulások:

http://bkk.hu/apps/menetrend/pdf/1490/20151213/1.pdf

az valóban igaz, hogy néha ennél is több van, de nem full AP. 

Előzmény: rm40 (106496)
Irisbus Creative Commons License 2016.08.23 0 0 106524

Off

Kíváncsi leszek, hogy időben tájékoztatják-e a dolgozóikat...

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (106513)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!