Keresés

Részletes keresés

MCA-001 Creative Commons License 2016.08.17 0 0 106387

Azt elmondhatod, hogy mi miatt volt olyan keveset kint az elmúlt időszakban?

Köszönöm:)

Előzmény: Törölt nick (106386)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.17 0 1 106386

Őzet gázolt, nincs műszaki gondja egyéb most.

Előzmény: MIHI (106381)
nemeza Creative Commons License 2016.08.16 0 2 106385

Gondolom nem sűrűn történik ilyen okból baleset a városban.

Előzmény: palcsika73 (106384)
palcsika73 Creative Commons License 2016.08.16 0 1 106384

Őzet gázolt ma délelőtt a határmalom utcánál.

Előzmény: MIHI (106381)
Lucky76 Creative Commons License 2016.08.16 0 0 106383

Hát nicns egy szabvány típus, ami biztosan kommunikál vele?

Esetleg egy drága a projekthez és a papírnak és egy gazdaságos a házi felújításhoz? 

Előzmény: flugosmotoros90 (106382)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2016.08.16 0 2 106382

Újra.
Mi értelme olyan utastájékoztató monitorok beszerelésének (FJX), amik felbontása, mérete nem teszi lehetővé a FUTÁR rendszerrel való kommunikációt és egyes megállónevek értelmezhetetlen módon jelennek meg?
Miért érdemes erre több százezer forintot elkölteni kocsinként?
Azt értem, hogy a nagyméretű nyitott ablak fontos, de ez szerintem nem azt jelenti, hogy a klímának nem kéne üzemképes állapotban lenni.

MIHI Creative Commons License 2016.08.16 0 0 106381

Eddig bírta a 67-est? 

Előzmény: 430 322 (106379)
Lucky76 Creative Commons License 2016.08.16 0 0 106380

MA Futár szerint 95-195. :)

Előzmény: HBweb hu (106378)
430 322 Creative Commons License 2016.08.16 0 1 106379

Jól láttam, hogy az MBK-620 áll a Volvo Hungária Kft; Cinkotai úti telephelyén?

HBweb hu Creative Commons License 2016.08.16 0 0 106378
Szombat óta tagja a Zách utcai klubnak. Tegnap még fotókázni is lehetett - forgalmi kocsiként.
Előzmény: bpo-376 (106370)
1244 Creative Commons License 2016.08.16 0 0 106377
Ma pont vele mentem haza 950-esen. :)

Amúgy balesetes volt még kelenföldi korában, azért kapott "új" homlokfalat. És így már csak neki, meg a 05-83-nak van csíkos eleje..
Előzmény: Bence Vér (106373)
trizs77 Creative Commons License 2016.08.16 0 2 106376

 

 

.........................:-(((

 

 

Előzmény: MCA-001 (106375)
MCA-001 Creative Commons License 2016.08.16 0 2 106375

Egy kis szórakozás:)))

Hajdúböszörményben a traktorhúzó versenyen járt az ex. BU 88-55.

https://youtu.be/Edu39SseNRw

https://youtu.be/V90u3aVJMQA

 

Bence Vér Creative Commons License 2016.08.16 0 1 106374

Szürke ajtókeret + csíkos homlokfal :D

Bence Vér Creative Commons License 2016.08.16 0 5 106373

KápCity Creative Commons License 2016.08.16 0 1 106372

Nem kizárt. NTM435 állományban van, augusztus 13-a üzemkezdet óta :)

Előzmény: bpo-376 (106370)
MIHI Creative Commons License 2016.08.16 0 1 106371

Akkor a 110/45 tegnap Futár hiba?

Előzmény: bpo-376 (106370)
bpo-376 Creative Commons License 2016.08.16 0 0 106370

Kizárt. Még nincs állományban.

 

Max. próbajáratként.

Előzmény: HBweb hu (106357)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.16 -3 1 106369

Ég a turbó, nem nagy vaszisztdasz.

Előzmény: MIHI (106365)
Scatty29 Creative Commons License 2016.08.15 -11 2 106368

Ha nem te photoshopoltad akkor ki?:)

Előzmény: MIHI (106365)
430 322 Creative Commons License 2016.08.15 -1 4 106367

A 12-05 visszatért Székesfehérvárról, selejtezésre vár. :(

01-70 Creative Commons License 2016.08.15 0 0 106366

Köszi az infót!

Előzmény: hol_itt_hol_ott (106364)
MIHI Creative Commons License 2016.08.15 0 16 106365

Én nem vagyok híve az ilyen beírásoknak, hogy XY buszt meg kéne nézni a garázsban, nem is szoktam ilyeneket beírni, de ez azért elég furán mutat. (Nem én photosopoltam)

Előzmény: lapaj74 (106346)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2016.08.15 0 0 106364

2001.10.30.-án jártam ott és akkor az alábbi kocsikat (valamelyiknek csak utánfutóját) láttam és most a fotóimról visszanézve:

 

BX 51-31 utánfutója felújítva, lealapozva, festésre előkészítve

BX 51-32 utánfutója ugyan olyan állapotban, mint BX 51-31

BX 51-59 gépes része roncs állapotban

BX 58-07 roncs állapotban a teljes busz

BX 58-51 a gépes része roncs állapotban

BX 58-84 utánfutója roncs állapotban

BX 58-9x (x=8?) a gépes része roncs állapotban

BU 86-61 roncs állapotban a teljes busz

BU 86-81 roncs állapotban a teljes busz

BU 88-64 roncs állapotban

BU 88-83 roncs állapotban

BU 90-04 roncs állapotban

 

Az alábbi kocsikról csak feljegyzésem van, hogy a Kravtexnél voltak (ezek közül csak egyre emlékszem tisztán, hogy ott volt 2001-ben is még):

 

BX 51-23

BX 51-53 (ez mintha Moszkvába került volna)

BX 58-45

BU 88-79

BU 89-83 (ez tuti ott volt 2001-ben, csak nem fotóztam)

 

Egy kivételével a most általam felsorolt kocsik további sorsa eddig számomra ismeretlen sajnos:(

Előzmény: 01-70 (106336)
g86 Creative Commons License 2016.08.15 0 3 106363

BPI = Ilona

BPO = Olga

:D

Előzmény: Scatty29 (106360)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2016.08.15 0 3 106362

BPO-808

Előzmény: Scatty29 (106360)
BX 59-76 Creative Commons License 2016.08.15 0 1 106361

Ikarus 280.49 ezüstnyíl arculatos volt, Fok-gyem kijelzőkkel, valószínűleg központi tartalék.

Előzmény: Scatty29 (106360)
Scatty29 Creative Commons License 2016.08.15 -10 0 106360

Olga azmi?

Előzmény: g86 (106358)
Humarci Creative Commons License 2016.08.15 0 1 106359

És mi a tapasztalat a két klímás 405-el az új gépészettel? :)

Előzmény: 18-09 (106341)
g86 Creative Commons License 2016.08.15 0 0 106358

Olga-808 @ 99, most. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!