A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Meglepve látom hogy vezetőfülkés klímát kapott néhány 405-ös, illetve számos 260/280-as full felújítást kapott. Nem úgy volt hogy a 200-as szériát kivonják a forgalomból?
Örülök hogy felújítják, az egyik kedvenc típusom volt, bár a ráncajtós feelingesebb lenne :)
Urak! Az, mitől van, hogy egyes Volvok esetében alapjáraton teljesen rendben viselkedik, míg van amikor iszonyat hangos és úgy rázza a kasztnit, hogy megmaradni is nehézkes hátul. Motortartó bakok kivannak ezeken a kocsikon? Köszi!
Hááát... gatyább állapotban vannak, mint az FJX-ek. Látványra tuti, érzésre gépészetileg is. Én nem hiszem, hogy megérné teljes felújításra küldeni őket.
260-assal viszünk mást, ha kell: hát a kisVolvókra Cinkotán ráférne egy alacsonyabb kiadási ráta, veszett módon hullanak a forgalomban, meg amúgy is rájuk férne egy kis törődés. Talán belőlük futhatna kevesebb.
Hallom az egyik fő kattogás (bérrettegés, ki politikában, ki a maga kis szakmájában csinálja), hogy nem fogunk tudni szóló 260-assal szeptemberben kiállni. Hát de. Lesz egy 105-107 darabos állományunk és max 86-87-es kiadás. Még némi típuscsere is bele fog férni, hogy 260-assal viszünk mást ha kell. Ha nagyon szívtuk volna magunkat még egy 5-8 kocsit kidobhattunk volna, de szándékosan nem tettük, hiszen a valóban legrosszabbak leálltak múlthéten. Ősszel a 15 Conecto tuti jön és a 10+1 PKD is bizonyosan forgaloma áll (mondjuk a PKD-k inkább 415-öst váltanak ki). Úgyhogy évvégén újabb kivonás várható.
Ja és a bér vagy alanyi rettegőknek üzenem, hogy sötétablakos egy darab sem lett leállítva, kivéve a már emlegett 18-44-et ami csak részben sötétablakos és metrópótlásra félreállított státuszú.
Mi lett volna ezzel a 12-05-vel? Kapott volna Classic homlokfalat, vagy csak sima felújítás lett volna és megbontás után rájöttetek, hogy nem érné meg, mint Cinkotán a félrerakott 01-20 esetében is történt?
A típusoknak utánanézek, a 2+2-n túl nem lesz több.
Hallom bizonyos "körökben" megy a kattogás a 12-05-ön. Csak nyugodtan, nem jut a sztorival senki messzire.
Megkeztük rajta a vázjavot, ami használható kiszedjük belőle, a vállakozó nem dolgozott benne így nem is fizettünk érte. A vonatás meg az élőmunka a veszteség, az anyag az minimális volt benne.
Meg tudná valaki pontosan mondani, hogy a BPO-199-be és a BPI-397-be milyen motor (Cummins..) + váltó (Allison..) került beépítésre? Illetve hogy készül-e még ilyen 405.06 (hajtáscsere + vez. fülke klíma), mint e kettő?
Egy kis egyéniség van benne, mint ahogy lesz valószínűleg a 727-ben is. Ő a következő delikvense a cinkotai Volvo felújításoknak (meg majd lesz még egy pár, de egyszerre csak egy készül a garázsban).