Keresés

Részletes keresés

ujfigura Creative Commons License 2016.08.21 0 0 106469

Ez melyik app?

Előzmény: Fzolee (106468)
Fzolee Creative Commons License 2016.08.21 0 6 106468

"Egyikben sem volt olyan tömegközlekedési applikáció, mint a BKK-FUTÁR, ami jelez vonalakat, járműveket, rendszámokat, menetrendeket, útvonaltervezőt stb."

 

Előzmény: Törölt nick (106455)
-Smiley- Creative Commons License 2016.08.21 0 0 106467

Majd megkérdezek valami modit hogy lehet visszaállítani az eredetit :D

Előzmény: Törölt nick (106447)
JLA160 Creative Commons License 2016.08.21 -1 6 106466

Mert direkt úgy van beállítva, és inkább mondja el kétszer, mint egyszer se. 

 

:D:D Véletlenül sem szeretnék ebbe az eszmecserébe túlságosan belefolyni, meg a téma sem izgat annyira, de ezen most igazán jót mosolyogtam :D

Előzmény: Törölt nick (106464)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.21 -7 6 106465

Semennyit, de az én mindennapjaimat, és még sokakét megkönnyíti a rendszer. Ezért nem szándékozom negatívan beszélni róla. A többi városhoz viszonyítva, úgy látom, hogy a budapesti rendszer ugyanúgy versenyképes. 

Előzmény: g86 (106463)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.21 -12 5 106464

Az átszállási kapcsolatokat valóban jó lenne ha jelezné, tavaly már elvileg tesztelték nem tudom, hogy hol áll a dolog.

Angol nyelvű bemondás minek (Bécsben, se Berlinben sincs angol nyelvű bemondás)?

Egyik utastájékoztató rendszer sem 100%-ig pontos, de a FUTÁR pontos rendszernek nevezhető. 

 

Hogy lehet, hogy egy terelés szövegét nem lehet normálisan hozzáadni, miért kell megálló előtt és közben is elmondania ugyanazt fél percen belül?

 

Mert direkt úgy van beállítva, és inkább mondja el kétszer, mint egyszer se. 

 

Európa szinten úgy veszem észere, hogy a FUTÁR igenis egy megbízható utastájékoztató rendszernek mondható. Amiket felsoroltál azok nagy része nem a rendszer hibája, hanem a hozzá állás kérdése. Ha lenne erről közvélemény kutatás, kimutatná, hogy az emberek túlnyomó többsége elégedett a rendszerrel. Mondj egy európai nagyvárost ahol az utastájékoztatási rendszer példa lehet a Budapestinek.

Előzmény: toto92 (106462)
g86 Creative Commons License 2016.08.21 0 16 106463

Te mennyit kapsz egy-egy ilyen hozzászólás után? :D Komolyan érdekekne. 

Előzmény: Törölt nick (106450)
toto92 Creative Commons License 2016.08.21 -9 11 106462

Nulla. Tedd le a propagandanayagot, nem érdekel.

 

Egy. Nem mutat mindig pontosat. Jártam már pórul vele párszor...

 

Kettő. A bevezetése óta nincsenek átszállási kapcsolatok. Egy olyan szintű dolgot nem tud a rendszer, amit az ablakba behajított műanyag tábla is csont nélkül megugrott.

 

Három. Angol nyelvű bemondás?

 

Négy. Hogy lehet, hogy egy terelés szövegét nem lehet normálisan hozzáadni, miért kell megálló előtt és közben is elmondania ugyanazt fél percen belül?

 

Öt. Havária esetén sz*rt sem ér. Se utasnak, se diszpécsernek, se senkinek. 

 

Hat. Hogyan engedheti meg egy szoftver, hogy ugyan azzal az azonosítóval két jármű is be legyen jelentkezve egyszerre? Ezért valaki pénzt kapott? Ilyenért bármelyik programozó képzésről hazazavarják az embert...

 

Szóval nem, a futár minden, csak nem a színvonalas utastájékoztatás szinonímája. Inkább egy rakás kihajított pénz meg egy kihagyott ziccer, hogy valami jó legyen.

 

 

Előzmény: Törölt nick (106455)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.21 -12 1 106461

Igen, de ugyanúgy a BKV-s buszos ágazata is fejlődött az évek alatt. Az a Vitézys vezetés hibája, hogy kicsit túl tolta a kiszervezősdit, evvel a BKV-t gyengítve. 

Előzmény: 18-09 (106456)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.21 0 7 106460

VD idejében legalább lehetett arra utaló jeleket látni, hogy a BKV is elindul jó irányba. Azóta kiderült, hogy nem akart csak kénytelen volt.

Előzmény: g86 (106452)
rusenuxu Creative Commons License 2016.08.21 -1 4 106459

Az imént még azt írtad, hogy mindig.

Előzmény: Törölt nick (106458)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.21 -10 3 106458

Napi szinten használom a FUTÁR-t, és az esetek 80-90%-ban pontos. 

Előzmény: rusenuxu (106457)
rusenuxu Creative Commons License 2016.08.21 0 5 106457

Te ezt tényleg komolyan gondolod? Főleg az utolsó mondatot.

Előzmény: Törölt nick (106455)
18-09 Creative Commons License 2016.08.21 0 5 106456

Most a BKV buszos ágazatáról volt szó. Kár az egész fővárosi tömegközlekedést belekavarni. 

Előzmény: Törölt nick (106450)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.21 -11 3 106455

Nevethetsz, de elég sok nagyvárosban voltam Európában. Egyikben sem volt olyan tömegközlekedési applikáció, mint a BKK-FUTÁR, ami jelez vonalakat, járműveket, rendszámokat, menetrendeket, útvonaltervezőt stb. A FUTÁR rendszere jó, és pontos utastájékoztatást biztosít, bárhol megállná a helyét Európában. A FUTÁR mindig pontos információt mutat a járművek aktuális helyzetéről, illetve idejéről. 

Előzmény: toto92 (106451)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.21 0 6 106454

Az általad leírt dolgok többsége a BKK-nak köszönhető. A Vitézy vezette BKK-nak.

A nosztalgiaüzem színvonala pedig persze hogy magas. Azt még nem érte utol a színvonalromlás. Ott van esély, hogy nem is éri.

Előzmény: Törölt nick (106450)
rusenuxu Creative Commons License 2016.08.21 0 10 106453

Azon túl hogy baromi vicces amit írtál, a BKV-nak mi köze van a FUTÁR-hoz?

Előzmény: Törölt nick (106450)
g86 Creative Commons License 2016.08.21 0 6 106452

Jahh... Kicsit sok fikciót és annál kevesebb valóságot írtál most le. Mintha VD idejében bármivel is előrébb tartottunk volna pl. légkondi vagy esztétika terén... Fék meg kormány akkor is volt a buszokon, egyéb meg akkor sem és azóta sem. Árnyalatnyi különbségek lehetnek, de a lényeg változatlan: üzemeltetési kultúrában sehol nem tartunk.

 

Még csak vezetői elvárások sincsenek e téren, eleve az igényszint nincs meg, még a probléma felismeréséig sem jutnak el a feladatért felelősök. Ez van. 

Előzmény: Törölt nick (106448)
toto92 Creative Commons License 2016.08.21 -6 14 106451

Az utastájékoztatás a FUTÁR-ral kijelenthető, hogy nagyon jó, és magas minőségű.

 

MUHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA :DDDDDDDD

 

Ezek után nem vagyok hajlandó komolyan venni a hozzászólásod többi részét.

Előzmény: Törölt nick (106450)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.21 -17 7 106450

"BKV színvonala is lassan újra a régi"

 

Ez így nagyon nem igaz. Az elmúlt években kimutatható, hogy többen veszik igénybe a budapesti tömegközlekedést, mint 5-6 éve. A jegy, és bérletek eladásának száma évről évre nő. Az elmúlt 5 évben meglehet nézni, hány darab alacsony/magaspadlós buszt sikerült felújítani, és rengeteg járműbeszerzés történt az elmúlt években. Az utastájékoztatás a FUTÁR-ral kijelenthető, hogy nagyon jó, és magas minőségű. Az elmúlt években észrevehető, hogy a BKK figyelembe veszi az utasok érdekeit, és ahol, vagy amin tud változtat is. Rengeteg tömegközlekedési nagyprojekt is megvalósult az elmúlt évek alatt. Vagy csak gondoljunk arra, hogy mennyi járatkimaradás volt anno, mára ez a jelenség teljesen elképzelhetetlen. 

Lehet, hogy régen volt, és már nem nagyon emlékszünk, hogy mi történt 2010 előtt, de azt bátran kijelenthető, hogy rengeteget emelkedett a budapesti tömegközlekedés színvonala az elmúlt pár évben.

 

"Ráadásul már azokat az ágazatokat is kezdi érinteni a dolog, amiben valóban nagy fejlődés látszott: a nosztalgiaüzemet"

 

A nosztalgia üzem még mindig magas színvonalú, és valóban sokat fejlődött. Rengeteg nosztalgia járműve van Budapestnek, még a többi nagyvároshoz viszonyítva is. Nagyon népszerű, hogy most már szinte minden kellemesebb tavaszi-nyári-őszi hétvégén van pár nosztalgia vonal menetrendszerűen, amelyet sokan igénybe is vesznek. Attól, mert a 840psz. Ziu eladásra került, ugyanúgy magas színvonalú, és fejlődő a nosztalgia üzem Budapesten. 

Előzmény: Törölt nick (106448)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.21 0 0 106449

ágazatokat ágazatot

Előzmény: Törölt nick (106448)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.21 -6 11 106448

Zahnrad, g86: ha lehetne, ezekre a kommentekre legszívesebben több száz pluszt adnék. Egyre inkább bebizonyosodik, hogy Lacusék és a mögöttük állók (Tarlós is!) semmivel se különbek, mint Aba Botond és társai, csak az elmúlt években a Vitézy-féle BKK által kicsit meg lett szorongatva a nemesebbik testrészük, így kénytelenek voltak egy kicsit változtatni a hozzáálláson. A BKK-t azóta kiherélték, működésképtelen gittegyletté vált, ezzel pedig a BKV színvonala is lassan újra a régi. Ha nincsenek a sokat fikázott kiszervezések, könnyen megvan, hogy összességében színvonal tekintetében már a 2007-2012 közötti szint közelében járnánk lefelé úton.

Ráadásul már azokat az ágazatokat is kezdi érinteni a dolog, amiben valóban nagy fejlődés látszott: a nosztalgiaüzemet. Az OFF 840 psz. ZIU - ugyebár ez volt a kijelölt nosztalgiakocsi a többinél jobb és az eredetihez közelebb álló állapota miatt - eladása csak a kezdet, az az érzésem...

Előzmény: g86 (106446)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.21 0 0 106447

Védesd le a neved :D

Előzmény: -Smiley- (106445)
g86 Creative Commons License 2016.08.21 0 13 106446

Min csodálkozol? Nemrég olvashattuk itt az első számú vezető ars poeticáját: fék meg kormány legyen, minden más hibával menni kell. 

 

Az eredményt minden utazás alkalmával láthatjuk. 

Előzmény: Zahnrad (106443)
-Smiley- Creative Commons License 2016.08.21 0 0 106445

off bocs, hogy belekotyogok, de Ő nem csőrike. Minden h..lyére ne húzzuk már rá Csőrikét, hisz Ő egy egyéniség immáron 16 éve itt :)

Előzmény: HBweb hu (106256)
Lucky76 Creative Commons License 2016.08.21 0 0 106444

NJV-173...klíma nélkül, nyitható ablakokkal - kivételesen nyitva is voltak - egész elviselhető. A Borsó utcán sem gondolkodott annyit. :)

Zahnrad Creative Commons License 2016.08.21 -1 13 106443

Gondoltam idén már nem lesz klímateszt, átlagos nyár, különösebb forróság nélkül, meg különben is, hátha már nem kell.

 

Erre tegnap: LYH-106: csak az egyik oldalon van bukó ablak, a klíma zúg, de hatástalan.

 

LYH-128: kettő egész bukóablak van rajta, a B tengelynél, a klíma zúg, de nem hűt.

 

Látható, hogy nem megy a klímaberendezések üzemeltetése. Hogy miért, azt nem tudom, talán nem űrtechnika, de ha drága, akkor miért nincs normális, nyitható ablak beépítve és a forró levegőt feleslegesen fújó klíma kikapcsolva? Sokszor feltett kérdés, válasz nélkül.

 

Nekem ne mondja senki, hogy drága az ablakkeret, mert hirtelen észreveszek egyéb, erősen feleslegesnek tűnő projekteket.

 

Hogy mitől érdemli ezt a BKV szolgáltatási területével megvert utas, mitől ér klímás és nyitható ablakos járművet a máshol lakó, azt nem tudom, ez a BKK-t minősíti. Ez nem szolgáltatás, ez nulla, ez semmivel nem versenyképes. A BKV buszos ágazatának térvesztése kapcsán nem a szomorú tábort fogom gyarapítani, az biztos.

-Smiley- Creative Commons License 2016.08.21 -1 0 106442

Miért?

Metrópótláskor nem lenne jobb ha lenne tartalék? 

Sok csuklós vonalon azért be lehetne vetni őket ha nagyon kell a csuklós a metrópótláshoz

Előzmény: KápCity (106441)
KápCity Creative Commons License 2016.08.21 0 1 106441

Tegnap vontak ki ~40 db 260-ast.

Előzmény: -Smiley- (106440)
-Smiley- Creative Commons License 2016.08.21 -3 1 106440

Meglepve látom hogy vezetőfülkés klímát kapott néhány 405-ös, illetve számos 260/280-as full felújítást kapott.  Nem úgy volt hogy a 200-as szériát kivonják a forgalomból?

 

Örülök hogy felújítják, az egyik kedvenc típusom volt, bár a ráncajtós feelingesebb lenne :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!