A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Úgy látszik ez a FJX-190 hete. Én kedden a 8E-n találkoztam vele a Márton Áron térnél, elégé meglepődtem. Ma meg megjárta a 99-es, 181-es, és az 54-es vonalát is. :)
Kár, hogy nem figyeltem merre ment, pedig láttam a Baross utcához beállni, csak én másik buszt láttam, és azt láttam később a 148-asról, hogy a Gubacsi felüljáróról (ha ez a neve?) kanyarodik le a Soroksári útra.
Aki rajta volt, az elmondja mi történt? Hibázott a vezető?
OFF Fék-kormány van rajta :D ON Régen elég jól működött az, ha előre tervezett útvonalmódosítás volt. Megkapták az intézkedési tervet (vagy mikor minek nevezték) és abban elég egyértelműen le volt írva. A 231-esen ez nem működik. Ilyet egyszerűen nem láttam még. Túl megy. Ok, megfordul (mindezt biztonságos helyen), elnézést kér, el van nézve, előfordul. Túl megy. Mit neki tábla, ő a lezárt útvonalon megy (úgy 3 tábla tiltja, de ő nagyobbal van...), szlalomozva. Szólsz, leugat, miközben ott van az intézkedési terv odab@szva a műszerfalra. Nem oké, mert akik a Csertő utcán várják a buszt azoknak nem jön. Helyes útvonalon megy, de nem áll meg a kijelölt megállóban. Ez sem túl szép gesztus, az egyébként igen dekoratív 30-as hölgyre nézve. Más akkor is megállna, ha nem kéne :) Van kivétel. Operatívnál ez elmegy, de itt ez gáz. És ez azért furcsa, mert nem alvállalkozós kocsikról beszélünk, hanem a KV-ről, ahol ezek egész egyszerűen nem voltak jellemzők.
Valamelyik LYH-egőnek a 11-esen is tank hangja van, ha az megy át a 39-esre etetni akkor lehet hangos, de amióta világ a világ ott jár a 39-es a Goldmarkban, szóval ez olyan amikor a fogaskerekűre panaszkodnak.
Jobbulást a sérülteknek! :( Az a kereszteződés botrányos, telezöldben van engedélyezve a keresztbe kanyarodás. Őszintén szólva fájó, de meg kéne tiltani a balra keresztben kanyarodást ott, a forgalom meg nem bírja el az emiatti piros többletidőt.
Az 57-257 vonalakon hétköznap 2 magaspadlós és két alacsonypadlós busz jár. Iskolaidőben és azon kívül is. Hogy éppen melyik forgalmi magaspadlós, azt pár havonta megvariálták az utóbbi egy évben.
Volt már az 1-es, 2-es forgalmi magas. Az 1-es, 3-as. A 2-es, 3-as.
Iskolaszünetben jár rajta egy kisbeugró magaspadlós is. Délelőtt és délután.
Hétvégén full ap az egész vonal és akkor belerondít az összeképbe egy Kelenföldes Volvo is.
Iskolaidőben meg Kelenföldes 415-ös is járt a vonalon, 1 állandóan, 1 pedig etetőben, majd átszerelt 29-esbe.
A többi meg szükség törvényt bont-alapon cserélődik :)
Pár napja nézegettem a futárban a kiadott kocsikat , és azt szűrtem le hogy óbuda garázs nagy gondban van a citarók kiadásával , a 11 es vonalon pár napja 5-6 magaspadlós volt kint alacsonypadlós helyett , és volt olyan is ami reggeltől alacsony forgalmin dolgozott , tehát eleve reggel se bírtak kiadni elég citarót .És ez jó sok óbudás vonalat érint ( 11,29,57-257,128,129) . Mi lesz iskolaidőben ha most se megy ? Mondjuk én élvezem ezt :)
Egyébként ez is mutatja, hogy hálózati/menetrendi reform kéne (ha már sajnos szóba került a ritkítás témája a napokban). Pont az ilyen 39, 121 jellegű, nagyon kis forgalmú vonalakat lehetne igényvezérelten járatni csűcsidőn kívül és hétvégén (vagy pedig este és hétvégén leállítani).