Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2016.08.30 0 4 106621

teljesen rendben lévő dolog a cserbenhagyásos gázolás?

-------------------

Segítség nyújtás elmulasztása (pongyolán cserbenhagyás) akkor valósulhat meg, ha van tudomása a balesetről.

AegonT Creative Commons License 2016.08.30 -5 0 106620

A biciklis sávja fogyott el, eggyel beljebb sorolt mindenféle elsőbbségadás nélkül.

tehát

teljesen rendben lévő dolog a cserbenhagyásos gázolás. 

Előzmény: hétdiplomás hétnyelvű (106618)
Fradista Utazó Creative Commons License 2016.08.30 0 7 106619

Ezt már párszor kibeszéltük. Nem ez történt, amit írsz.

Előzmény: hétdiplomás hétnyelvű (106618)
hétdiplomás hétnyelvű Creative Commons License 2016.08.30 -5 2 106618
Röhej.

A biciklis sávja fogyott el, eggyel beljebb sorolt mindenféle elsőbbségadás nélkül.
Előzmény: flugosmotoros90 (106617)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2016.08.30 -2 1 106617

Vádat emeltek a bringást elgázoló BKV-sofőr ellen

A súlyos sérüléseket szenvedő kerékpáros szabályosan haladt a Thököly úton, a buszvezető egyszerűen leszorította. Tovább »

forrás: Index.hu



Reméljük a legjobbakat.

Törölt nick Creative Commons License 2016.08.30 0 0 106616

De.

A fentiek szerint tehát a csuklós típusnál a Praga váltósok 2004-ben búcsúztak, de a SZUA hidas verzió már mintegy kilenc évvel azt megelőzően eltűnt a budapesti utcákról.

:)

Előzmény: Grgabácsi (106615)
Grgabácsi Creative Commons License 2016.08.30 0 0 106615

A prágaváltós BX 52-es és 58-as (51-es is volt ilyen?) nem már MVG-híddal közlekedtek? Nekem határozottan ez rémlik. Illetve az is, hogy a BX-ekkel jött be a ma is még ismert jellegzetes B-hídhang. A BU-knál nekem nem rémlett, hogy annyira markáns lett volna az a hang.

Előzmény: Törölt nick (106607)
Humarci Creative Commons License 2016.08.30 0 0 106614

így van hétfőtől.

Előzmény: mylifeBKK (106600)
Humarci Creative Commons License 2016.08.30 0 0 106613

Hát ezt max attah kinézi a naplóból...

Futár nélkül mentek a kocsik rendesen, asszem még pont őt fotóztam M1esen.(De lehet keverem)

Előzmény: KápCity (106593)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.29 -2 1 106612

Ha visszaolvasol egy kicsit, mindent megtudsz.

Előzmény: VB0526 (106611)
VB0526 Creative Commons License 2016.08.29 0 0 106611

Ez a fotó mikor készült? Mert a skyblue Volvo erősen a mai időket idézi... Ez megint valami BKV-s nosztalgiabusz lesz??

Előzmény: Scatty29 (106601)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.29 -2 0 106610

Sajnos a 22-02-nek rosszabb sors jutott, mint a 06-71-nek. 15 évnyi nemtörődés után tavaly bontottál el végleg...

Előzmény: Törölt nick (106607)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.29 -1 0 106609

Nem.

Előzmény: norbee601 (106604)
AegonT Creative Commons License 2016.08.29 0 0 106608

A BPI-130? Az pont megvan. 

Előzmény: norbee601 (106605)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.29 0 7 106607

Ő, ez hogy is?

Cipőt a cipőboltból:

Az Ikarus 260.00-ás és Ikarus 280.00-ás altípusok (ezek voltak a Csehszlovák gyártó termékeivel szerelve) BKV üzemeltetéstől való búcsúztatásával kapcsolatban könnyen eltévedhet az olvasó, érdemes az alapvető információkat rendszerezni a történeti hűség kedvéért:

Az Ikarus 280.00-ás altípus 2004. szeptemberében a délpesti garázsban búcsúzott, a miskolci AKD forgalmi rendszámú kocsikkal szinte egy időben fejezték be pályafutásukat az eredetileg BX 58-as szériába tartozó kocsik (ezeknek a pár évig „viselt” új rendszáma a BPI- 738, -40 és -41 volt). A vájt fülű buszbarát körökben az alábbi alapvető külső - látható vagy hallható ismertető jegyek azonosítják többnyire ezeket a buszokat: az utasajtók kivitele (harmonika azaz négy szárnyú vagy normál kétszárnyú), a vezető és utasteret elválasztó ajtó kivitele, az úgynevezett trilex kerék (ami nem pontos megnevezés, leginkább a SZUA típusú híd külső jegyei különböztek a Rába tengelyvégektől. Az, hogy trilex azaz háromrészes pánttal voltak e szerelve az inkább másodlagos kérdés). Mindezek mellett persze a Praga vagy ZF illetve Voith nyomatékváltók különbözették meg a kocsikat (értelemszerűen az utolsóként jelzett Voith típus csak szériaszerűen csak a szóló buszokba került beszerelésre).

A fentiek szerint tehát a csuklós típusnál a Praga váltósok 2004-ben búcsúztak, de a SZUA hidas verzió már mintegy kilenc évvel azt megelőzően eltűnt a budapesti utcákról. A harmonika ajtósok közül a BPO-479 egészen 2014 őszéig teljesített szolgálatot, de már D10-es motorral, ZF váltóval szerelve (értelmszerűen nem .00 altípusúként hanem .49-ként). Az utolsó „trilexes” 280-as autóbusz már a 90-es évek közepén elkerült Budapest utcáiról (itt az autóbusz mivoltot hangsúlyozni érdemes, az utolsó SZUA hidas 280-as trolibusz majd két évtizeddel élte túl Pesten autóbusz társait).

A 260-as típusnál a Praga váltó 2006 tavaszán búcsúzott a 260.00-ás típussal együtt Dél-Pesten. Az utazóközönségtől és közlekedésbarátoktól a 99-es vonalon köszönt el májusban a két szárnyú ajtós BPO-079 (eredetileg BX 52-91). Azonban az utolsó harmonika ajtós Ikarus 260.00 már a 2000-2001-es tanév végén, az úgynevezett nyári kiiktatás előtt, 2001 június közepén közlekedett utoljára. Ez a BU 22-02, azaz BPO-191 és az azóta a nosztalgia flotta tagjává vált BPO-103 volt.

Előzmény: AegonT (106602)
AegonT Creative Commons License 2016.08.29 0 0 106606

lemaradt a vége: ráncos, trilexes. 

Előzmény: norbee601 (106604)
norbee601 Creative Commons License 2016.08.29 -1 0 106605

Melyik 435-ös lett utána BU 86-67? :D És az megvan még? :)

Előzmény: AegonT (106602)
norbee601 Creative Commons License 2016.08.29 0 0 106604

Nem ő volt az utolsó ráncos.....  

Előzmény: AegonT (106602)
Lucky76 Creative Commons License 2016.08.29 0 0 106603

Gondoltam, hogy nagyon, vagy legalábbis eléggé leharcolt lehet mára, de...ez néhány éve még önerejéből ment...

Előzmény: Scatty29 (106601)
AegonT Creative Commons License 2016.08.29 0 0 106602

280.00, ezredik BKV-s 280-as és utolsó ráncos, 
http://www.old-ikarus.hu/bu-86-67.htm

Előzmény: Scatty29 (106601)
Scatty29 Creative Commons License 2016.08.29 -10 0 106601

Hát ez mi, mit kell róla tudni?

http://fotobus.msk.ru/vehicle/1026694/#n1255377

mylifeBKK Creative Commons License 2016.08.29 -1 0 106600

Én szerintem mától van rajta DélPest mert eddig ezt a négy forgalmit amit most DP csinál eddig Kelenföld adta... És gondolom hogy a 61-es pótlás miatt vette át DP ezt a négy forgalmit...

Előzmény: lapaj74 (106599)
lapaj74 Creative Commons License 2016.08.29 0 1 106599

DÉL-PEST mióta ad 9-be ? 

 

FKU-933 , 943 , 947 , 948 ->9

Macskaszemek Creative Commons License 2016.08.29 0 0 106598

Sziasztok! Nincs valakinek képe vagy videója a felújított BPO-051 belsejéről? :) 

Macskaszemek Creative Commons License 2016.08.29 0 0 106597

De szép lett! :)

Előzmény: gorcher (106269)
Scatty29 Creative Commons License 2016.08.29 -10 1 106596
Dante001 Creative Commons License 2016.08.28 0 2 106595

Nekem tetszik, övvonal ide-oda. Ha a metrós tender el is úszna, a szokásos módon (pkd v bérlés) szépen rá lehetne állni a 127/187 vonalra. Szólóból már egész szép mennyiség van.

Előzmény: Zahnrad (106585)
430 322 Creative Commons License 2016.08.28 0 1 106594

00-05: 2015. 08. 20-a, csütörtök: 107

04-43: 2015. 08. 23-a, vasárnap: 14

11-61: 2015. 08. 28-a, péntek: 61

18-06: 2015. 08. 22-e, szombat: 914A

Előzmény: KápCity (106593)
KápCity Creative Commons License 2016.08.28 0 0 106593

Engem az utolsó olyan nap érdekelne amikor még kiadható volt migráncsra/forgalomba a 0443-mal, 1161-gyel és a 1806-tal együtt :)

Előzmény: JLA160 (106590)
JLA160 Creative Commons License 2016.08.27 0 0 106592

Rendben, köszönöm (nem vételi szándék miatt érdekel - sajnos, csak a gyári tábláját szeretném megkaparintani emlékbe). :)

Előzmény: FKU-911 (106591)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!