A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Az emberszámba vétel inkább kultúra kérdése. Az viszont, hogy jön-e a sofőrre a hideg menet közben, esetleg télen az első ajtó nyitva tartásakor, betalál-e a kedves utas, ha éppen a fejébe vette, hogy ő ingyen utazik, beállhat-e jó előre és otthagyhatja-e a buszt a megállóban, hogy az utasok azt a tíz-tizenöt percet ne lábon várják ki, sőt talán még a cuccainak egy részét is a fülkében hagyhatja, már nem éppen az. Gondolom ezekkel te is részben egyetértesz.
Az teljesen más tészta. A két buszos kolléga valahogyan megtalálta egymást. Ritka eset és sajnálatos.
Ez súlyosabb. Személyes véleményem az, hogy valami olyan fal kéne, mint az IK200-asokban. Tolóajtós.
Ha akarja, el tudja magát szeparálni a sofőr, ha akarja nem.
Az elsőajtózásnak/nyitott fülkének azért annyi előnye van, hogy ha állandó helyen jár az ember, emberszámba veszik, ott valaki az ember. Van utaskapcsolat. Én örülök, ha köszönnek, pár kedves kérdést feltesznek. Ez az elsőajtózás óta van és a nyitott fülke miatt (részben, szerintem).
De nem mindenki szereti és e pár pozitívum mellett számtalan hátulütője van a dolognak. Ezeket nem írom le, úgy emlékszem ki lettek már vesézve.
Szóval én a tólóajtós verzó mellett vagyok, ha már lenne valami.
"Nemes szerint az EKSZ többször is jelezte, hogy a biztonságos munkavégzéssel kapcsolatos legnagyobb hibát a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) követte el akkor, amikor minden különösebb hatástanulmány, a körülmények és a hazai utazási kultúra gondos átvizsgálása nélkül a járművezetőkre erőltette a jegyellenőrzési és jegyeladási feladatokat."
Szerintem itt sokkal alapvetőbb problémáról van szó: minden különösebb hatástanulmány, a körülmények és a hazai utazási kultúra gondos átvizsgálása nélkül a járművezetőkre erőltették a félig nyitott fülkéket. Ha zárt fülke lenne, addig dekkolhatna a buszmegállóban, amíg a delikvens fel nem adja és le nem száll, és még csak be se tudna ütni a fülkébe olyan halál könnyen. Ennyi.
Nézd meg hogy a 12-05 mennyi km-t futott az utóbbi időben, arra lehet mondani valóban, hogy az igen!!! (a többi állapotát/eddigi helyzetét nem ismerem)
217E-n Modulo? Ha a menetrend a tavalyi, akkor vagy nagy késések lesznek, vagy érdemes fix kocsit adni rá, es nézni hogy bírja a Gyömrői okozta strapát..
Szerintem egy fix 110/122 112(jav) sokkal jobb állapotban lesz csak az uthibak miatt..
Nem tudom, hogy volt-e róla szó, de a megszűnt Bornemissza téri végállomásról visszakerül az Etele térre a KT szeptember 1-jétől (bár éppen most is ott van, ha minden igaz).
Ezen felül további 12 darab új busszal gyarapodik majd az állomány (108d), a 21-es, 21A, 95-ös, 195-ös, 110-es, 112-es, 130-as, 212-es és 217E viszonylatokon lehet számítani a felbukkanásukra.
Valami miatt ki van emelve, hogy kizárólag akadálymentes buszok közlekednek majd (többek között) a 87-es és a 187-es viszonylatokon, pedig nincs szó szolgáltatóváltásról.