A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
A 26-ost is hozzávehetjük a listához. 2000 környékén volt az az időszak a téli hónapokban, hogy reggel a 26-os 415-öseit a 191-esre pörgették be, míg a 405-ösök a 26-oson voltak reggel. Valamikor délelőtt cserélhettek. Pontosabbat nem tudok, valaki talán jobban emlékszik rá.
28-as: https://flic.kr/p/L4fswz Sajna a 14-12 évekig döglött Fok-Gyemmel járkált, így táblás kép született róla. Volt valahol egy 128-as is nálam, azt hirtelen nem találom.
Vagy itt van ez a eléggé ócska kép, de a lényeg talán látszik rajta: https://flic.kr/p/zyGkjs S már a Újpest, Fóti utas vá-ra frissítve, nem cérnagyárosként. De a kocsi ismerte pl a 43-ast is a többi újpesti midis viszonylat mellett.
Csak egy kérdés: a a 28-128-ason menetrend szerint járt 405-ös?
Egyáltalán nem emlékszem ilyenre, pedig ott nőttem fel.
------------------
Igen.
Volt egy időszak - amikor még 90 db Ik-405 volt - hogy este 21.00 óra után Ik-405 volt a 28-as.
A 158-ról szerelt át.
A 128-ról nem tudom, hogy lett volna valaha is, de mivel Várfokos volt a 16-28-128-158, ezért be-beugrónak biztosan ment a 128-n is ha valamelyik ottani kocsi köhögött.
Csak egy kérdés: a a 28-128-ason menetrend szerint járt 405-ös? Egyáltalán nem emlékszem ilyenre, pedig ott nőttem fel. Egyébként Mező adta jó ideig 415-össel, majd amikor bezárták, átvette Kelenföld.
Köszi az eddigieket, akkor a 405-ös kiadások így néznek ki eddig, ezt még szerintem bőven lehet bővíteni, csak már itt is 20 éves távlatokról beszélünk :)