Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.09 -1 2 106865

:D :D :D

Előzmény: Irisbus (106864)
Irisbus Creative Commons License 2016.09.09 0 11 106864

Nekem már összeállt a fejemben a szlogen.

 

,,Keressük az ország 200 legjobb buszvezetőjét!" 

Előzmény: Törölt nick (106863)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.09 -1 2 106863

Ez amit írsz, ez nem BKV csak a BKV-ra jellemző, hanem egy országos jelenség. A BKV-nál még mindig van annyi járművezető, akikkel meg lehet csinálni ezt a pótlást. De honnan akasztana le ennyi embert egy újonnan belépő? Főleg metrópótlásra... ami a legszarabb járművezetői feladat.

Előzmény: daveszka (106862)
daveszka Creative Commons License 2016.09.09 -5 1 106862

Ember van? Ez egész biztos?
Elég sok garázsból vándorolnak el mostanság az emberek, és jóval kevesebb jön, mint amennyi megy.

Előzmény: Törölt nick (106851)
zoli07 Creative Commons License 2016.09.08 0 0 106861

Nálam a fekete dobozban tárolt topikok mind eltüntek

 

Előzmény: 430 322 (106857)
Joe0401 Creative Commons License 2016.09.08 0 0 106860

Nálam is ezt van.... :S

Előzmény: 430 322 (106857)
BX 59-76 Creative Commons License 2016.09.08 0 2 106859

Akkor legalább érthető a Honfoglaló játék minőségi színvonala. 

Élő közvetítések alapján lettek feltöltve a kérdések a Honfoglaló Magyaroktól. 😃

 

Előzmény: John Howard (106858)
John Howard Creative Commons License 2016.09.08 0 4 106858

Nálam is. Van olyan topik, aminek -1 az évszáma...

Előzmény: 430 322 (106857)
430 322 Creative Commons License 2016.09.08 0 2 106857

Csak nálam rakoncátlankodik a fórum, vagy másnál is? :/

 

attah Creative Commons License 2016.09.08 0 0 106856

BPI-544 le van állítva selejtezésre, az említett topikon hiányzik a felsorolásból.

Előzmény: BX 59-76 (106854)
430 322 Creative Commons License 2016.09.08 0 1 106855

Nem csak le van állítva, selejt is. Az a kocsi elkerülte a figyelmem.

Előzmény: BX 59-76 (106854)
BX 59-76 Creative Commons License 2016.09.08 0 0 106854

Ha a Kiliánban még mindíg ott van a selejtsor ahol régen volt, akkor a 14-esben van leállítva. 

http://online.winmenetrend.hu/futar/history/vehicles/BPI544

Előzmény: Viko88 (106853)
Viko88 Creative Commons License 2016.09.08 0 0 106853

A 15-44-es kocsi most végül le lett állítva vagy sem? HB szerint igen, a BKV selejtezés topic szerint nem! Üdv!

430 322 Creative Commons License 2016.09.08 0 1 106852

Megtudja valaki mondani, hogy 1996-ban, az akkor még BU 87-40 (később 05-60) milyen esemény érte?

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.08 -1 18 106851

Pénz jelentős részben megvan, ember van.

És itt hagyom abba, csak a korrektség kedvéért írtam.

Előzmény: Törölt nick (106834)
ujfigura Creative Commons License 2016.09.07 -1 17 106850

Nekem inkább a hülyékkel sakkozni c. eset jutott eszembe a vergődésedről, nem a nagy filozófiai merengés, hogy a BKV miért alkalmas vagy nem a metrópótlásra. Persze, ezt sem értheted meg, mert ha megértenéd, az egész hülyeség el sem kezdődött volna.

Előzmény: Törölt nick (106844)
Zahnrad Creative Commons License 2016.09.07 0 4 106849

http://vs.hu/kozelet/osszes/penteken-dont-a-bkv-az-obudai-buszgarazs-sorsarol-0907?utm_source=hrkrs&utm_medium=rss&utm_campaign=main

 

Nem belemenve az alábbi vitába, de a hiányzó telephelyre lehet csak meglesz a válasz. Azok a fránya véletlenek?

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 0 10 106848

Én is azt írtam le részben, mint Grimbusz. 

 

"Akkor miért is kellene automatikusan kikiáltani a pótlók királyává?"

 

Egyetlen egy indokkal is meg érthetnéd: A BKV fele annyiért megcsinálja a pótlást, mintha kiszerveznék. A kiszervezés többletét az állam állja, amit az emberek adóiból szed ki. Saját érdeked is az, hogy a legolcsóbb, hosszú távon kifizetődő, és legegyszerűbb verzió legyen, ami az ha a BKV bonyolítja le a metrópótlást. 

Előzmény: Törölt nick (106845)
Irisbus Creative Commons License 2016.09.07 -3 8 106847

Elolvastam a #106843-at, és számomra egyértelmű a BKV előnye.

Előzmény: Törölt nick (106846)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -11 3 106846

Kérlek, olvasd el amit Grimbusznak írtam a vélemény kifejtéséről.

 

Nem a BKV ellen vagyok, hanem az automatikusan elfogadandó kinyilatkoztatások ellen. Egyáltalán nem egyértelmű a BKV előnye mással szemben. 

Előzmény: trizs77 (106841)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -10 2 106845

Nem tudom, hogy miért folytál bele, de egyrészt, köszönöm: a szükséges szakmai alázattal együtt megvan a topik látogatásához elengedhetetlen minimális szakmai tudásom és tapasztalatom. Kijártam az isit, operátorral és megrendelővel is volt már dolgom. :-)

 

 

Nem tudom milyen sűrűn utazol VB-s, vagy VT-Arrivás járműveken, de ha utazol észre veheted, hogy ott is piszkosak a pár éves buszok, és náluk is meglátszik a takarítás hiánya. 

A mondandómat támasztod alá: Ott is piszkosak. Tehát a BKV és a többi operátor nem válik el egymástól érdemiekben. Akkor miért is kellene automatikusan kikiáltani a pótlók királyává? (Grimbusz végre leírta, nekem az elegendő volt. Kérlek, ne vedd a fáradtságot)

Előzmény: Törölt nick (106842)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -19 1 106844

Látod? Végre leírtad a véleményedet.

 

Eddig mindent elsöprő arroganciával hangoztattál valamit és mikor rákérdeztem a háttérre, lekezelő beszólogatásokat kaptam csak, ahelyett, hogy ezt a pár sort bepötyögted volna.

Nem a BKV-val volt gondom, hanem azzal, hogy automatikusan el kellett volna fogadni amit írsz, mert csak. Legközelebb az érzelmi túlcsordulás helyett a szakmailag releváns véleményed próbáld leírni, ahelyett hogy érzelmi alapon hergeled a topikot olvasókat.

 

Szakmai fórum, szakmai vita. A seggem. 

 

Most pedig, hogy végre mindketten leírtuk az érveket az on-topik témában, ha gondolod lezárhatjuk ezt a beszélgetést.

Előzmény: Törölt nick (106843)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -1 16 106843

Próbáltam lezárni, de csak belerángatsz... Már eleve a felvetésed hülyeség.

Melyik az a cég, aki a saját dolgozóit irányította a Volánbuszhoz, mert nem volt járművezetője? Gyorsan felejtesz...
Melyik az a cég, aki már rendelkezik metrópótlásra félretett állománnyal? Ha beüt a szar, biztos jó lesz az is...
Melyik az a cég, aki rendelkezik infrastruktúrával?
Melyik az a cég, akinek a legnagyobb a járművezetői létszáma még mindig? (Nem mindegy, hogy a nem létező állományból kell kigazdálkodni 100 járművezetőt, vagy mondjuk 2000-ből kell 100-at kigazdálkodni túlórával, szabadságok átütemezésével, vagy a forgalmi számok megvariálásával)


Tkp. itt a BB, amiről szó volt, mindent a BKV-tól akar bérelni, csak akkor mi szükség rá? És mitől alkalmasabb a BB, mint a BKV?

Előzmény: Törölt nick (106840)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -2 6 106842

"Momentán ott tartunk, hogy a BKV-nak és a többi lehetőségnek ugyanannyira nincs busza, pénze és embere."

 

Te nem vagy tisztában alapvető dolgokban e téren. A szolgáltatás megrendelés azt jelenti, hogy a főváros+állam hallom pénzt fizet (dupláját fizeti, mintha a BKV végezné a metrópótlást), hogy egy adott szolgáltató lebonyolítsa a metrópótlást. A szolgáltató különféle banki hiteleken keresztül szerzi meg az új buszokat. Ez a metrópótlás több milliárdos tétel, és nagyon nem mindegy, hogy a BKV csinálja meg, vagy dupla annyiért szolgáltatást rendelünk meg.

 

"Nem tudom, hogy a BKV milyen tapasztalattal válik ki a többi cég közül, mert még ha nyernek is: a forgalmat nem ők szervezik, a járműveket nem ők veszik. "

 

 

Ráadásul a másik probléma ez, hogy a VT-Arriván, és a VB-n kívül olyan cégek jelentkeztek, amelyeknek nincs tapasztalatuk a budapesti tömegközlekedésben, illetve nincs egy sofőrjük se, és telephelyük sincs. A BKV sokkal nagyobb tapasztalattal rendelkezik, mivel eddig az összes metrópótlást ők bonyolították le. Egy új cég aki nem volt jelen eddig a budapesti tömegközlekedésben érthető, hogy hátrányosabb egy metrópótlásnál. 

 

"Ezért vannak táblák a kijelzős buszokban, ezért nem kapcsolják be a klímát, ezért áll bokáig a por az utastérben, ezért van hasig kigombolt ingben a buszvezető."

 

Nem tudom milyen sűrűn utazol VB-s, vagy VT-Arrivás járműveken, de ha utazol észre veheted, hogy ott is piszkosak a pár éves buszok, és náluk is meglátszik a takarítás hiánya. Illetve nem egyszer ültem úgy VB-s Volvokon, vagy VT-s Merciken, Manokon, hogy a belső kijelző egyáltalán nem működik, és stb. Ez a két szolgáltató csak látszatra nyújt jobb szolgáltatást, mint a BKV. Nyilván pár éves kocsikkal könnyű jobban szolgáltatni, illetve ha a VT megkapná a 10-12 éves Volvokat biztos vagyok benne, hogy ők se tudnák jobban kiadni, illetve karbantartani. A BKV-s járművekben ugyanúgy megy a klíma, de nyilván érthető, hogy egy egy éves Conectoba jobb a klíma, mint egy 10-12 éves Volvóban, vagy egy használt Merciben. Amióta Vitézyt elzavarták, és a BKV is hozzájut vadonatúj buszokhoz látszik a színvonal emelkedés. Ezért is szükséges, hogy a BKV kapja a metrópótlást, mivel 150 vadonatúj busszal tudná fiatalítani a járműparkját, amivel a színvonalát nagyban növelné. Az elmúlt időszakban figyelem a BKV-s kocsik tisztaságát, és én javulást vélek felfedezni az elmúlt időszakban. 

Előzmény: Törölt nick (106837)
trizs77 Creative Commons License 2016.09.07 0 11 106841

Momentán ott tartunk, hogy a BKV-nak és a többi lehetőségnek ugyanannyira nincs busza, pénze és embere.

 

 

-----------------------

 

Ha egyszer megtiltod a BKV-nak, akkor nem is lesz.

 

A 100 méteres síkfutáshoz odaállíthatlak Téged, összekötözött lábakkal és amikor nem Te leszel a győztes akkor helyes ha a nagy villanyújságra kiírjuk, hogy :

 

...."....Láttátok a peterurfit ? Az ilyen minek jön ide versenyezni ha még ennyit se tud ?......"

 

A nézők meg majd hurrognak Téged.

Korrekt ?

 

 

Előzmény: Törölt nick (106837)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -13 2 106840

Annyit kérdeztem, hogy a BKV mivel emelkedik ki a többi szolgáltató közül. Csak erre nem válaszolsz. Megspórolhattunk volna pár üzenetváltást.

Előzmény: Törölt nick (106838)
abauj Creative Commons License 2016.09.07 0 0 106839

Sajnálom a garázsbezárást.De ha már ìgy alakul, akkor remèlem hogy vagy 20 FKU Kőbányán landol.Tudom, karbantartás.Szerelők kikèpzèse stb.

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -1 1 106838

Lassan belekeverjük a dátumot is. Nehogy röhögjek egy nagyot és a végül a BKV a BKK által meg nem vásárolt, metrópótlásra félretett buszokkal kezdje a metrópótlást...

Előzmény: Törölt nick (106837)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -23 5 106837

Momentán ott tartunk, hogy a BKV-nak és a többi lehetőségnek ugyanannyira nincs busza, pénze és embere. Illetve, hogy a BKV automatikusan alkalmasabb. Mert hát ez adott.

 

Nem tudom, hogy a BKV milyen tapasztalattal válik ki a többi cég közül, mert még ha nyernek is: a forgalmat nem ők szervezik, a járműveket nem ők veszik. Annyi történik, hogy műszakilag elfogadható állapotban kell tartaniuk sok modern buszt, amivel kapcsolatban eddig nem sok jót produkáltak. Ja persze, azért mert nincsenek kifizetve. Ezért vannak táblák a kijelzős buszokban, ezért nem kapcsolják be a klímát, ezért áll bokáig a por az utastérben, ezért van hasig kigombolt ingben a buszvezető.

 

ÉLJEN A BÉKÁVÉ!!4444

 

Csak mert régóta vannak.

Előzmény: Törölt nick (106836)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 0 15 106836

Huhhh, most mattot kaptam.

Előzmény: Törölt nick (106834)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!