Keresés

Részletes keresés

kz54 Creative Commons License 2016.09.05 0 1 106780

Tegnap a 112-re, ma pedig a 212-re adott ki ismét ap forgalmira (NTM) helyett egész napra 260-ast Kőbánya. Milyen ok áll a háttérben, sok a hiba a Modulokkal?

Humarci Creative Commons License 2016.09.05 0 2 106779

vt fix km-re szerződik, ha hétvégén több vt van kinn akkor hétköznap beugrós számmal lehet visszaszedni a +km-t...

 

ha a bkv-s ap-ket közben meg csúcsrajáratom és jól megkötbérezem, az külön haszon

a bkk így még kevesebbet fizet majd a bkv-nak

Előzmény: gorcher (106669)
trizs77 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 106778

Nem tudom.

Ehhez a nálam jobban hozzá értőket kérdezd.

 

 

Előzmény: zsig (106775)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2016.09.05 -1 0 106777

Az biztos, hogy a VTA-nál az első adandó alkalommal cserélik a kocsit, de addig megy tovább.

Előzmény: Karón Varjú (106776)
Karón Varjú Creative Commons License 2016.09.05 0 0 106776

Visszaolvastam vagy 3 hetet, de nem találtam meg, hogy hol van leírva, hogy miért nem állhat ki a forgalomból egy sofőr klímahibával. Tudnád linkelni vagy idézni? Nem kötözködni akarok, hanem tényleg érdekel. Az is, hogy ha így van, akkor ez hivatalos utasítás-e, és ha igen, BKV-specifikus-e.

Előzmény: flugosmotoros90 (106704)
zsig Creative Commons License 2016.09.05 0 0 106775

Miért ilyen alacsony az Ik415 kiadás? Az utolsó kocsik 1994-ben érkeztek, ekkortól 175 db volt az állomány, ehhez a 127 db-os kiadás nagyon gyér. Vagy ekkor volt a Lada-lámpás széria felújításon?

Előzmény: trizs77 (106729)
trizs77 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 106774

Vettem.

Előzmény: Charleston (106765)
zsig Creative Commons License 2016.09.05 0 0 106773

1996-1997 körül - talán csak téli - hétvégénként Ik405-járt a 28-ason és a 128-ason is. Ugyanekkortájt volt, hogy a 191-esen a 26-osról jött 415-ösök jártak (legalábbis a táblázottságból ítélve), és reggel a 26-oson jártak a 191-es 405-ösei.  

Előzmény: Törölt nick (106721)
trizs77 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 106772

Jogos.

Igazad van.

Elírtam.

Előzmény: abauj (106771)
abauj Creative Commons License 2016.09.05 0 0 106771

A Gx 59-42-es kocsi az nem BX volt? Abban az időben nagy rendszámfan voltam, csak ezért kérdezem. De már rég volt így akár Gx is lehetett. :)

Előzmény: trizs77 (106770)
trizs77 Creative Commons License 2016.09.05 0 1 106770

Az eredeti 10-esen nem volt midi.

 

----------------

 

Pedig volt.

 

A legvégén, szombaton-vasárnap járt rajta Ik-405.

valahol még egy fotóm is van róla.

 

Nem sokat, talán pár hónapot de járt.

 

Az eredeti 10-sen, hétvégente hárman jártunk, három Récseis Ik-280-nal. A garázs legjobb járata volt forgalmi besegítőknek. Nem is nagyon került oda hétvégére forg.besegítő, csak a csókosok.

(mint én is)

 

Például 1991. augusztus 9-én, csütörtökön a Gx 59-42-es kocsival, kezd Móriczon 13,41-kor, végez Rácseiben 23,48-kor.

10 óra 7 perces számban.

 

Ez ugyan egy csütörtöki nap, de augusztusban amikor üres volt a Budafoki út. Egy dologra kellett vigyázni, ilyenkor túl jól fogyasztottunk ezért minden trükköt be kellett vetni, hogy a kocsi többet fogyasszon.

 

Visszatérve a hétvégére.

A három csuklóssal úgy jártunk 10-10 órákat, hogy az egész műszakban nem volt olyan menetünk amikor 10 főnél több utas lett volna a buszon.

Sőőőt.

Akkoriban nem volt ritka, hogy egy Móricz-Építész utca-Móricz teljes kanyart, utas nélkül jártunk le a csuklóssal.

Akkoriban is voltak buszfanok, ki is jártak hozzánk, beszélgetni, csodálkozni.

 

Én már elkerültem a vonalról, amikor nagyon helyesen valaki úgy döntött, hogy szombat-vasárnap elég oda az Ik-405 is.

Előzmény: Charleston (106762)
MUT 781 Creative Commons License 2016.09.05 -1 0 106769

Az FJX-189 bilikékülni van az Mátyásföldön?

Charleston Creative Commons License 2016.09.04 0 0 106768

Yes.

Előzmény: Törölt nick (106766)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.04 -1 0 106767

Nyújtod az újjadat de már kell neki az egész karod.........................:-)))

Az egész, mindkettő :D

Előzmény: trizs77 (106748)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.04 -1 0 106766

153, 128 gondolom Kelenföld.

Előzmény: Charleston (106764)
Charleston Creative Commons License 2016.09.04 0 0 106765

Hétvégén volt a 128-as midi.

Előzmény: trizs77 (106720)
Charleston Creative Commons License 2016.09.04 0 0 106764

Így van, a piros 153-ason is jártak midik hétvégén.

Előzmény: trizs77 (106751)
Charleston Creative Commons License 2016.09.04 0 0 106763

Igen, Cinkota.

 

Előzmény: Törölt nick (106756)
Charleston Creative Commons License 2016.09.04 0 0 106762

Az eredeti 10-esen nem volt midi.

Előzmény: Törölt nick (106760)
attah Creative Commons License 2016.09.04 0 1 106761

Egy időben a 17-es és a 185-ös is midivel ment hétvégén,még az Újhegy-busz előtt.

Előzmény: trizs77 (106750)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.04 -1 0 106760

A 10-es nekem is eszembe jutott, de kellően bizonytalan vagyok benne. Egy másik 10-esen viszont biztosan járt, ugye emlékszünk, hogy a várbuszból elsőként 10-est csináltak, 110-es ment ekkor a piacig.

Előzmény: norbee601 (106759)
norbee601 Creative Commons License 2016.09.04 -1 0 106759
Meg a 10-esen is rémlik 405 a vége fele (de ugye ezek a vonalak már nem sokáig léteztek mikor a 405 megjelent.

De ez lehet közös kocsi is a 83-assal.
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.04 -1 0 106758

405-össel búcsúzott a vonal, minden bizonnyal Kelenföld adta.

Előzmény: norbee601 (106757)
norbee601 Creative Commons License 2016.09.04 -1 0 106757
A régi 83-as is 405 volt a vége felé.
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.04 -1 0 106756

17, 185 nekem új, vajon Cinkota adta? Dél-Pesten ekkor nem volt 405-ös.

Előzmény: toto92 (106753)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.04 -1 0 106755

39-est utólag kiderült, adta Mező és Kelenföld is, Óbuda mellett.

Előzmény: FKU-911 (106752)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.04 0 2 106754

Az eredeti 150-es (Savoyai Jenő tér-Arany János utcai lakótelep) hosszú ideig volt 405-ös. Micsoda szám volt, mikor 415-ös jött helyette egyszer-egyszer (gondolom nem sikerült mindig kiadni a midit, pedig akkor még egészen újak voltak).

A csatolmány talán érdekes lehet valakinek. Nekem helyiként az. :-)

 

Előzmény: toto92 (106753)
toto92 Creative Commons License 2016.09.04 0 0 106753

http://villamosok.hu/esem/abusz01.html

 

Eszerint hétvégente volt a 17-es is 405-össel kiadva. Plusz a 150, 185, valamint az 50-es és 141-es is.

Előzmény: trizs77 (106750)
FKU-911 Creative Commons License 2016.09.04 0 0 106752

39-es Óbuda volt, általában 07-94 és 07-97

Előzmény: Törölt nick (106718)
trizs77 Creative Commons License 2016.09.04 0 0 106751

A BKV kiadványokból felsorolt vonalakon felül, számtalan vonalon járt Ikarus-405 menetrend szerint is, és pótlásként is.

 

Az általam most bemásolt két BKV listában például nem szerepel a 153gy,  pedig vasárnaponként évekig Ik-405 adta.

De vasárnap volt Ik-405 a 141gy is, mely örök vita volt, hogy járjon egyáltalán hétvégén vagy ne járjon? Azután hol járatták hétvégén is hol nem.

 

Más garázsok kisebb forgalmú vonalain, hétvégente egyáltalán nem volt ritka, hogy megjelent 1-1 Ik-405, úgy, hogy a kocsikiadási jegyzék szerint oda nem is volt tervezve.

 

Mivel a 90+2 db Ik-405 igen hamar fogyatkozott, sok lett a műszaki okokból leállított kocsi, ezért ez a trend hamar megfordult, és egyre többször adtak ki Ik260 és Ik-415 kocsit oda is, ahová eredetileg Ik-405 volt tervezve.

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!