Keresés

Részletes keresés

flugosmotoros90 Creative Commons License 2016.09.06 0 0 106808

De sokat mentem ezzel a 104-esen Laci bával.
Telik az idő.

Előzmény: P.stephenson (106801)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.06 -2 1 106807

Basszus, tényleg a ködlámpa és a BKV+ matrica a legnagyobb gond?  :)

Előzmény: P.stephenson (106801)
HBweb hu Creative Commons License 2016.09.06 0 0 106806

Igen, azokat 1999-ben tuningolták fel elég szerényen a hűvösvölgyi decentrum átadásával egyetemben történő pluszosításra.

Előzmény: norbee601 (106805)
norbee601 Creative Commons License 2016.09.06 -1 0 106805

Azok pár évvel előbb lettek átalakítva belül, mint hogy az ezüstöt megkapták :)

Előzmény: btbtbtbt (106803)
Aron_son Creative Commons License 2016.09.06 0 2 106804

MFW-507 milyen beavatkozáson esett át? Ma láttam, hogy "arculatosodott" belül.

btbtbtbt Creative Commons License 2016.09.06 0 3 106803

A hűvösvölgyi kocsikon meg emlékeim szerint a középső ajtóval szemközt volt a plafonra rögzítve a belső utastájékoztató tábla. Igaz, azok 89-es évjáratú kocsik voltak és máshol történt az átalakításuk, mint a BPO-301-nek.

Illetve hatalmas pluszpont járt akkoriban a hátsó, magasba rakott fok-gyem sarkainak szivacsos borítása miatt, korábban a hegyes sarkot sikerült fejjel megtalálnom.

Képről figyeltem csak a BPO-301-et, de remekül mutat, öröm látni!

Előzmény: P.stephenson (106801)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.06 0 0 106802

Köszi

Előzmény: P.stephenson (106801)
P.stephenson Creative Commons License 2016.09.06 0 15 106801

A 2003-es Autómentes Napon sikerült alaposan körbenyalni a frissen elkészült kocsit. Ami elsőre feltűnt, az akkori kocsin nem volt elöl BKV+ matrica és ködlámpa:

Előzmény: Törölt nick (106799)
IAtilla Creative Commons License 2016.09.06 -3 1 106800

Elsőre is pontosan értettem, sőt, azelőtt is tisztában voltam ezzel.

Továbbra is nevetségesnek tartom, hogy szerinted a BKV-nak hátrányos, ha 300 km-t kell teljesítenie egy nap egy járművel.

Előzmény: Humarci (106797)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.06 0 1 106799

Inkább globále az időszak.

Persze ha a konkrét kocsival kapcsolatban szolgálsz érdemi infóval, örömmel várjuk.

Előzmény: P.stephenson (106794)
attah Creative Commons License 2016.09.06 0 2 106798

Utcára már nem biztos, hogy táblákkal fog kimenni. :)

Előzmény: 430 322 (106782)
Humarci Creative Commons License 2016.09.06 -1 3 106797

látom nem sikerült értelmezni eme pár mondatot...

biztos a lila köd miatt :D

 

lassan leírom, hogy te is megértsed!

a vt fix km-re van szerződve

tehát ha hétvégén megy +ban akkor hétköznap azt le kell venni, igaz ez fordított esetben is

Előzmény: IAtilla (106781)
boz-021 Creative Commons License 2016.09.06 0 1 106796

Miért kapna ?

Előzmény: Scatty29 (106795)
Scatty29 Creative Commons License 2016.09.06 -8 0 106795

Uj rendszámot is kap?:)

Előzmény: 1244 (106787)
P.stephenson Creative Commons License 2016.09.06 0 1 106794

Aztat szeretném kérdezni, hogy a BPO-301-es felújításával mi volt a cél? Úgy en bloc az ezüstnyilakat bemutatni, vagy magának a kocsinak az ezüstnyíl korszakát? Mert ha utóbbi, akkor az amúgy tényleg gyönyörű felújításba csúszott pár tényleg apró baki. Má' ha érdekel valakit.

MIHI Creative Commons License 2016.09.06 0 0 106793

A 49-esen nagyon sokszor pótolt régen 405-ös, de beosztva szerintem nem volt rá (lásd pl. http://www.dbhome.dk/aszekacs/49.html)

Egyedül a Moszkva tér felújítása alatt, tavaly májusban volt olyan hétvége amikor 405-ös volt a 149-es. Azóta egyébként pótolt már Karsan is rajta.

 

Előzmény: -Smiley- (106785)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.06 0 0 106792

Minden más stimmel😄

Előzmény: attah (106789)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.06 -1 0 106791

Az Kelenföld volt.

Előzmény: Hernyofan (106788)
attah Creative Commons License 2016.09.06 0 0 106790

KF

Előzmény: Hernyofan (106788)
attah Creative Commons License 2016.09.06 0 2 106789

Vélhetően:

- ha 20 db-ot kellene kiadni a 18 db-ból

- ha ezeket pont nem a troli üzemelteti / tartja karban (rend.tart)

 

Előzmény: megfáradt trolihuszár (106783)
Hernyofan Creative Commons License 2016.09.06 0 1 106788

Volt egy rövid időszak évekkel ezelőtt, amikor Csepelre is eljutottak. A 79-esen jártak, magam is utaztam rajta egyszer. Azt nem tudom, hogy oda ki adhatta ki, de többször is láttam ott 405-öst.

Előzmény: Törölt nick (106710)
1244 Creative Commons License 2016.09.06 0 4 106787
Előzmény: 430 322 (106782)
BX 59-76 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 106786

Fizikailag is ott vannak a buszok? Mert lehet, hogy csak a futár kezelőegységek vándoroltak oda.

Akár K2M Tátrába, akár a Genfi utánrendelés céljából. 

Előzmény: Törölt nick (106784)
-Smiley- Creative Commons License 2016.09.05 0 0 106785

28,128,102,149 és a 83-on utaztam midivel anno

Előzmény: Törölt nick (106766)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.05 0 0 106784

19-65, 11-39, 19-24, 18-49, 19-49 felújítás miatt, vagy miért vannak a VJSZ-nél? 

megfáradt trolihuszár Creative Commons License 2016.09.05 -5 0 106783

Vélhetően, hogy alkalmatlan a telephely a korszerű járművek üzemeltetésére. (Megdőlt ez már az új trolikkal is...) De azért pofátlanság, hogy van olyan új moduló amit kiadtak éjszakába 3 nap, és mindhárom nap meg is döglött... Nem csak a régi kocsik döglenek ám....

 

Előzmény: kz54 (106780)
430 322 Creative Commons License 2016.09.05 0 4 106782

A GNX-339, a mai napon P-03622-es rendszámmal Székesfehérvárról haza tért honába, a Kőbányai garázsba. :)

Ha jól láttam, akkor nem kapott Fok-Gyem kijelzőket, más információval nem tudok szolgálni. :(

IAtilla Creative Commons License 2016.09.05 -4 11 106781

Hm, ez egy teljesen új szempont: a BKV kapott egy egésznapos számot a VT rovására, ezáltal „csúcsra van járatva”.

Máskor mindig azon megy a hiszti, hogy a VT kapja az összes egésznapos számot, és a BKV-nak meg csak a beugrók maradnak.

A lényeg, hogy kritizálni mindig lehet. :)

Előzmény: Humarci (106779)
kz54 Creative Commons License 2016.09.05 0 1 106780

Tegnap a 112-re, ma pedig a 212-re adott ki ismét ap forgalmira (NTM) helyett egész napra 260-ast Kőbánya. Milyen ok áll a háttérben, sok a hiba a Modulokkal?

Humarci Creative Commons License 2016.09.05 0 2 106779

vt fix km-re szerződik, ha hétvégén több vt van kinn akkor hétköznap beugrós számmal lehet visszaszedni a +km-t...

 

ha a bkv-s ap-ket közben meg csúcsrajáratom és jól megkötbérezem, az külön haszon

a bkk így még kevesebbet fizet majd a bkv-nak

Előzmény: gorcher (106669)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!