Keresés

Részletes keresés

Bence Vér Creative Commons License 2016.09.07 -1 0 106817

Még hiba a BPO-301 en hogy az ülésen lévő kapaszkodó fekete volt mezőtúr után :D

IAtilla Creative Commons License 2016.09.07 0 0 106816

Óbuda hétvégi csuklós kiadása nappal lényegében 0, minden Volvo reggel 8-ig bezárólag végez.

Ha hétköznap 26 db-ot adnak ki, hétvégén csak sikerül 18-at. :)

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (106815)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2016.09.07 0 1 106815

Van annyi üzemképes, szabad Volvó óbudán? Ennyire nincs csuklós kiadásuk a hétvégéken. 8O

Előzmény: IAtilla (106813)
08-73 Creative Commons License 2016.09.07 0 0 106814

Ohh, azt hittem, a Volán ad bele Volvokat Óbuda mellett:) Tavaly ősszel úgy volt:)

Előzmény: IAtilla (106813)
IAtilla Creative Commons License 2016.09.07 0 2 106813

Óbuda: 18 db Volvo, Kelenföld: 7 db Volvo

Előzmény: farago.dani17 (106811)
BPO-105 Creative Commons License 2016.09.07 0 1 106812

Olyasmin, ami már régóta érett.

Előzmény: Aron_son (106804)
farago.dani17 Creative Commons License 2016.09.06 0 0 106811

Sziasztok! A hétvégi H5 pótlást lehet tudni kik adják? :)

ujfigura Creative Commons License 2016.09.06 0 4 106810

A ködlámpa nemtom miért gond, az előzményeket ismerve két hetet adok neki.

Előzmény: Törölt nick (106807)
EKW-531 Creative Commons License 2016.09.06 -1 1 106809

Az azonosító sem stimmel és a mezőtúri macskaszem sincs rajta :P

Előzmény: Törölt nick (106807)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2016.09.06 0 0 106808

De sokat mentem ezzel a 104-esen Laci bával.
Telik az idő.

Előzmény: P.stephenson (106801)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.06 -2 1 106807

Basszus, tényleg a ködlámpa és a BKV+ matrica a legnagyobb gond?  :)

Előzmény: P.stephenson (106801)
HBweb hu Creative Commons License 2016.09.06 0 0 106806

Igen, azokat 1999-ben tuningolták fel elég szerényen a hűvösvölgyi decentrum átadásával egyetemben történő pluszosításra.

Előzmény: norbee601 (106805)
norbee601 Creative Commons License 2016.09.06 -1 0 106805

Azok pár évvel előbb lettek átalakítva belül, mint hogy az ezüstöt megkapták :)

Előzmény: btbtbtbt (106803)
Aron_son Creative Commons License 2016.09.06 0 2 106804

MFW-507 milyen beavatkozáson esett át? Ma láttam, hogy "arculatosodott" belül.

btbtbtbt Creative Commons License 2016.09.06 0 3 106803

A hűvösvölgyi kocsikon meg emlékeim szerint a középső ajtóval szemközt volt a plafonra rögzítve a belső utastájékoztató tábla. Igaz, azok 89-es évjáratú kocsik voltak és máshol történt az átalakításuk, mint a BPO-301-nek.

Illetve hatalmas pluszpont járt akkoriban a hátsó, magasba rakott fok-gyem sarkainak szivacsos borítása miatt, korábban a hegyes sarkot sikerült fejjel megtalálnom.

Képről figyeltem csak a BPO-301-et, de remekül mutat, öröm látni!

Előzmény: P.stephenson (106801)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.06 0 0 106802

Köszi

Előzmény: P.stephenson (106801)
P.stephenson Creative Commons License 2016.09.06 0 15 106801

A 2003-es Autómentes Napon sikerült alaposan körbenyalni a frissen elkészült kocsit. Ami elsőre feltűnt, az akkori kocsin nem volt elöl BKV+ matrica és ködlámpa:

Előzmény: Törölt nick (106799)
IAtilla Creative Commons License 2016.09.06 -3 1 106800

Elsőre is pontosan értettem, sőt, azelőtt is tisztában voltam ezzel.

Továbbra is nevetségesnek tartom, hogy szerinted a BKV-nak hátrányos, ha 300 km-t kell teljesítenie egy nap egy járművel.

Előzmény: Humarci (106797)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.06 0 1 106799

Inkább globále az időszak.

Persze ha a konkrét kocsival kapcsolatban szolgálsz érdemi infóval, örömmel várjuk.

Előzmény: P.stephenson (106794)
attah Creative Commons License 2016.09.06 0 2 106798

Utcára már nem biztos, hogy táblákkal fog kimenni. :)

Előzmény: 430 322 (106782)
Humarci Creative Commons License 2016.09.06 -1 3 106797

látom nem sikerült értelmezni eme pár mondatot...

biztos a lila köd miatt :D

 

lassan leírom, hogy te is megértsed!

a vt fix km-re van szerződve

tehát ha hétvégén megy +ban akkor hétköznap azt le kell venni, igaz ez fordított esetben is

Előzmény: IAtilla (106781)
boz-021 Creative Commons License 2016.09.06 0 1 106796

Miért kapna ?

Előzmény: Scatty29 (106795)
Scatty29 Creative Commons License 2016.09.06 -8 0 106795

Uj rendszámot is kap?:)

Előzmény: 1244 (106787)
P.stephenson Creative Commons License 2016.09.06 0 1 106794

Aztat szeretném kérdezni, hogy a BPO-301-es felújításával mi volt a cél? Úgy en bloc az ezüstnyilakat bemutatni, vagy magának a kocsinak az ezüstnyíl korszakát? Mert ha utóbbi, akkor az amúgy tényleg gyönyörű felújításba csúszott pár tényleg apró baki. Má' ha érdekel valakit.

MIHI Creative Commons License 2016.09.06 0 0 106793

A 49-esen nagyon sokszor pótolt régen 405-ös, de beosztva szerintem nem volt rá (lásd pl. http://www.dbhome.dk/aszekacs/49.html)

Egyedül a Moszkva tér felújítása alatt, tavaly májusban volt olyan hétvége amikor 405-ös volt a 149-es. Azóta egyébként pótolt már Karsan is rajta.

 

Előzmény: -Smiley- (106785)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.06 0 0 106792

Minden más stimmel😄

Előzmény: attah (106789)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.06 -1 0 106791

Az Kelenföld volt.

Előzmény: Hernyofan (106788)
attah Creative Commons License 2016.09.06 0 0 106790

KF

Előzmény: Hernyofan (106788)
attah Creative Commons License 2016.09.06 0 2 106789

Vélhetően:

- ha 20 db-ot kellene kiadni a 18 db-ból

- ha ezeket pont nem a troli üzemelteti / tartja karban (rend.tart)

 

Előzmény: megfáradt trolihuszár (106783)
Hernyofan Creative Commons License 2016.09.06 0 1 106788

Volt egy rövid időszak évekkel ezelőtt, amikor Csepelre is eljutottak. A 79-esen jártak, magam is utaztam rajta egyszer. Azt nem tudom, hogy oda ki adhatta ki, de többször is láttam ott 405-öst.

Előzmény: Törölt nick (106710)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!