A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
A hűvösvölgyi kocsikon meg emlékeim szerint a középső ajtóval szemközt volt a plafonra rögzítve a belső utastájékoztató tábla. Igaz, azok 89-es évjáratú kocsik voltak és máshol történt az átalakításuk, mint a BPO-301-nek.
Illetve hatalmas pluszpont járt akkoriban a hátsó, magasba rakott fok-gyem sarkainak szivacsos borítása miatt, korábban a hegyes sarkot sikerült fejjel megtalálnom.
Képről figyeltem csak a BPO-301-et, de remekül mutat, öröm látni!
A 2003-es Autómentes Napon sikerült alaposan körbenyalni a frissen elkészült kocsit. Ami elsőre feltűnt, az akkori kocsin nem volt elöl BKV+ matrica és ködlámpa:
Aztat szeretném kérdezni, hogy a BPO-301-es felújításával mi volt a cél? Úgy en bloc az ezüstnyilakat bemutatni, vagy magának a kocsinak az ezüstnyíl korszakát? Mert ha utóbbi, akkor az amúgy tényleg gyönyörű felújításba csúszott pár tényleg apró baki. Má' ha érdekel valakit.
Volt egy rövid időszak évekkel ezelőtt, amikor Csepelre is eljutottak. A 79-esen jártak, magam is utaztam rajta egyszer. Azt nem tudom, hogy oda ki adhatta ki, de többször is láttam ott 405-öst.