Keresés

Részletes keresés

CLY-802 Creative Commons License 2016.09.11 0 0 106874
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.11 -1 1 106873

Fel tud az menni oda egyáltalán? >:)

Előzmény: Villámhetes (106872)
Villámhetes Creative Commons License 2016.09.10 -1 10 106872

Semmi különös...:)

 

Villámhetes Creative Commons License 2016.09.09 -1 16 106871

Nekem is jutott egy kis csemege:

 

 

:))

Villámhetes Creative Commons License 2016.09.09 -1 10 106870

Kollégám küldött egy régebbi képet:

 

Előzmény: Villámhetes (106869)
Villámhetes Creative Commons License 2016.09.09 -1 13 106869

Mégse éjjel:

 

Előzmény: Villámhetes (106868)
Villámhetes Creative Commons License 2016.09.09 0 5 106868

X-190 @ 279,most.Nemsokára 278.

 

Kép lesz,majd éjjel:)

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.09 0 1 106867

A valós, reális szorzó a forgalmi járműszám és az ahhoz szükséges állományi járművezető között egy a háromhoz.

Ha és amennyiben elogadjuk azt az amúgy helyes alapvetést, hogy a létszám-start aránynak 1:1,5, azaz -vagyis helyesebben forítva- a napi teljesítendő stratok számának a járművezetői szám a másfélszerese kell legyen.

Előzmény: BX 59-76 (106866)
BX 59-76 Creative Commons License 2016.09.09 -1 0 106866

Akarod mondani, hogy a legjobb 600 járművezetőjét. 

Mivel 150 kocsi, naponta két műszak már 300 ember. de mivel max 20-22 napot dolgozhatnak ezt is megszorozzuk kettővel ami ugye 600. És akkor lehet menni szabadnapra, szabadságra, betegállományba és ha nem tetszik, el lehet menni. 😃

Előzmény: Irisbus (106864)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.09 -1 2 106865

:D :D :D

Előzmény: Irisbus (106864)
Irisbus Creative Commons License 2016.09.09 0 11 106864

Nekem már összeállt a fejemben a szlogen.

 

,,Keressük az ország 200 legjobb buszvezetőjét!" 

Előzmény: Törölt nick (106863)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.09 -1 2 106863

Ez amit írsz, ez nem BKV csak a BKV-ra jellemző, hanem egy országos jelenség. A BKV-nál még mindig van annyi járművezető, akikkel meg lehet csinálni ezt a pótlást. De honnan akasztana le ennyi embert egy újonnan belépő? Főleg metrópótlásra... ami a legszarabb járművezetői feladat.

Előzmény: daveszka (106862)
daveszka Creative Commons License 2016.09.09 -5 1 106862

Ember van? Ez egész biztos?
Elég sok garázsból vándorolnak el mostanság az emberek, és jóval kevesebb jön, mint amennyi megy.

Előzmény: Törölt nick (106851)
zoli07 Creative Commons License 2016.09.08 0 0 106861

Nálam a fekete dobozban tárolt topikok mind eltüntek

 

Előzmény: 430 322 (106857)
Joe0401 Creative Commons License 2016.09.08 0 0 106860

Nálam is ezt van.... :S

Előzmény: 430 322 (106857)
BX 59-76 Creative Commons License 2016.09.08 0 2 106859

Akkor legalább érthető a Honfoglaló játék minőségi színvonala. 

Élő közvetítések alapján lettek feltöltve a kérdések a Honfoglaló Magyaroktól. 😃

 

Előzmény: John Howard (106858)
John Howard Creative Commons License 2016.09.08 0 4 106858

Nálam is. Van olyan topik, aminek -1 az évszáma...

Előzmény: 430 322 (106857)
430 322 Creative Commons License 2016.09.08 0 2 106857

Csak nálam rakoncátlankodik a fórum, vagy másnál is? :/

 

attah Creative Commons License 2016.09.08 0 0 106856

BPI-544 le van állítva selejtezésre, az említett topikon hiányzik a felsorolásból.

Előzmény: BX 59-76 (106854)
430 322 Creative Commons License 2016.09.08 0 1 106855

Nem csak le van állítva, selejt is. Az a kocsi elkerülte a figyelmem.

Előzmény: BX 59-76 (106854)
BX 59-76 Creative Commons License 2016.09.08 0 0 106854

Ha a Kiliánban még mindíg ott van a selejtsor ahol régen volt, akkor a 14-esben van leállítva. 

http://online.winmenetrend.hu/futar/history/vehicles/BPI544

Előzmény: Viko88 (106853)
Viko88 Creative Commons License 2016.09.08 0 0 106853

A 15-44-es kocsi most végül le lett állítva vagy sem? HB szerint igen, a BKV selejtezés topic szerint nem! Üdv!

430 322 Creative Commons License 2016.09.08 0 1 106852

Megtudja valaki mondani, hogy 1996-ban, az akkor még BU 87-40 (később 05-60) milyen esemény érte?

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.08 -1 18 106851

Pénz jelentős részben megvan, ember van.

És itt hagyom abba, csak a korrektség kedvéért írtam.

Előzmény: Törölt nick (106834)
ujfigura Creative Commons License 2016.09.07 -1 17 106850

Nekem inkább a hülyékkel sakkozni c. eset jutott eszembe a vergődésedről, nem a nagy filozófiai merengés, hogy a BKV miért alkalmas vagy nem a metrópótlásra. Persze, ezt sem értheted meg, mert ha megértenéd, az egész hülyeség el sem kezdődött volna.

Előzmény: Törölt nick (106844)
Zahnrad Creative Commons License 2016.09.07 0 4 106849

http://vs.hu/kozelet/osszes/penteken-dont-a-bkv-az-obudai-buszgarazs-sorsarol-0907?utm_source=hrkrs&utm_medium=rss&utm_campaign=main

 

Nem belemenve az alábbi vitába, de a hiányzó telephelyre lehet csak meglesz a válasz. Azok a fránya véletlenek?

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 0 10 106848

Én is azt írtam le részben, mint Grimbusz. 

 

"Akkor miért is kellene automatikusan kikiáltani a pótlók királyává?"

 

Egyetlen egy indokkal is meg érthetnéd: A BKV fele annyiért megcsinálja a pótlást, mintha kiszerveznék. A kiszervezés többletét az állam állja, amit az emberek adóiból szed ki. Saját érdeked is az, hogy a legolcsóbb, hosszú távon kifizetődő, és legegyszerűbb verzió legyen, ami az ha a BKV bonyolítja le a metrópótlást. 

Előzmény: Törölt nick (106845)
Irisbus Creative Commons License 2016.09.07 -3 8 106847

Elolvastam a #106843-at, és számomra egyértelmű a BKV előnye.

Előzmény: Törölt nick (106846)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -11 3 106846

Kérlek, olvasd el amit Grimbusznak írtam a vélemény kifejtéséről.

 

Nem a BKV ellen vagyok, hanem az automatikusan elfogadandó kinyilatkoztatások ellen. Egyáltalán nem egyértelmű a BKV előnye mással szemben. 

Előzmény: trizs77 (106841)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -10 2 106845

Nem tudom, hogy miért folytál bele, de egyrészt, köszönöm: a szükséges szakmai alázattal együtt megvan a topik látogatásához elengedhetetlen minimális szakmai tudásom és tapasztalatom. Kijártam az isit, operátorral és megrendelővel is volt már dolgom. :-)

 

 

Nem tudom milyen sűrűn utazol VB-s, vagy VT-Arrivás járműveken, de ha utazol észre veheted, hogy ott is piszkosak a pár éves buszok, és náluk is meglátszik a takarítás hiánya. 

A mondandómat támasztod alá: Ott is piszkosak. Tehát a BKV és a többi operátor nem válik el egymástól érdemiekben. Akkor miért is kellene automatikusan kikiáltani a pótlók királyává? (Grimbusz végre leírta, nekem az elegendő volt. Kérlek, ne vedd a fáradtságot)

Előzmény: Törölt nick (106842)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!