A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Miért a többi cég (Vt-Arriván kívűl) aki pályázott azoknak mennyi emberük van a metrópótláshoz? Válasz 0.
Ráadásul még telephelyük sincsen. A buszokat a főváros álta volna, nem a BKV feladata lett volna beszerezni önerőből. Még mindig a BKV a legalkalmasabb a metrópótlásra...
Továbbra is érthetetlen, értelmetlen, hogy van egy fővárosi cég, aki rendelkezik azzal a képességgel, hogy megcsinálja a metró pótlást. Ellenben van egy másik cég, aki erre alkalmatlan, gyakorlatilag mindene hiányzik hozzá. Biztos a testvéri szeretet vezérli ezt a céget... Jajjj, persze, biztos olcsóbb... De rég volt, amikor még hittem a mesékben.
Józan paraszti logikával az tűnik legvalószínűbbnek, hogy ez egy olyan együttműködés lehetne, hogy a Budapest Busz megveszi a buszt, majd leszerződik a BKV-val, hogy x forintért cserébe a BKV karbantartja és tárolja a buszokat. Így a BB mentesül a karbantartás, telephelyvásárlás alól, miközben a BKVnak sem kell kirúgni szerelőt (talán sofőrt se, de az nem egyértelmű).
Tényleg igaz, hogy a Budapest Busz Kft. a BKV-val közösen vállalná a pótlást? Mert ha igen, akkor nagyon remélem, hogy ők fognak nyerni.
Ez nem jelentene mást, mint hogy azért vontunk be egy vállalkozót, hogy ne csináljon semmit, miközben elteszi a pénzt. Mégis mi értelme a kiszervezésnek, ha valójában nem szervezünk ki?
"Tudomása szerint a BKK metrópótlási tenderére jelentkező Budapest Busz Kft. megkereste a BKV-t, hogy amennyiben megnyerné, úgy a BKV-val közösen – a vállalat telephelyeivel és munkatársaival – együttműködve végezné. „A 2017. februárban-márciusban kezdődő tervezett metrópótlást várhatóan a BKV fogja elkezdeni, mert más szolgáltató valószínűleg nem fog elegendő autóbusszal rendelkezni” – mondta Gólián."
Tényleg igaz, hogy a Budapest Busz Kft. a BKV-val közösen vállalná a pótlást? Mert ha igen, akkor nagyon remélem, hogy ők fognak nyerni.