Keresés

Részletes keresés

MCA-001 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 107703

Vagy felélesztik a KT udvaron álló leállított buszait:)

Előzmény: norbee601 (107699)
KápCity Creative Commons License 2016.10.26 0 0 107702
http://oasz.eu/index.php?page=news&id=20

Akkor decembertől egyelőre marad még minden a régiben? :O
7-es troli Creative Commons License 2016.10.26 0 0 107701

Duplacsuklós vanhool: sztem ezzel a teleszékezett utastérrel nem lenne praktikus metrópótlónak. Ha ezen lehet módosítani, akkor használhatóbb lenne.

Előzmény: norbee601 (107699)
etomcat Creative Commons License 2016.10.26 -3 3 107700

> 1500 euro és 235.000 euro között 162 eladó busz...  Metrót pótolni egyszerhasználatosnak jó az O405GN is... <

 

Nem véletlen adnak gombokért egyes, látszólag szép buszokat. Tudják, hogy szétdurran a tervezett elavulással 10 évre méretezett műanyag cső és a kispriccelő forró hűtőközegtől lemállik az ott ülők lábáról a hús, ahogy megtörtént Bp-en. A bíróság pedig milliókban méri a kártérítést, joggal. Némelyik le is ég.

 

Ha biztonságossá akarod tenni ezeket, miszlikre szét kell szedni, amit kell azt cserélni, de a gyári alkatrészek német járművekhez aranyárban vannak. A végén tízmilliókban lesz a munkabér és az anyag ára és utána meddig fogja bírni a budapesti utakon, max. pár évet?

Előzmény: norbee601 (107697)
norbee601 Creative Commons License 2016.10.26 -3 0 107699
Előzmény: abauj (107694)
etomcat Creative Commons License 2016.10.26 -6 0 107698

> Fogyasztásügyileg azt gondolom, egyedül a 110/112 vonali adatok relevánsak

 

Naponta ott utazóként mondom, hogy már régen trolisítani kellett volna a 8/110/112-t, ha mást nem legalább rész hosszban, ún. "kétéltű" buszokkal. (Az Erzsébet híd budai hídfő és a Czakó sportpálya közötti mászásban rengeteg fogy a dízelből, bőven három számjegyű fogyasztási adatok látszanak a buszok műszerfali képernyőjén végig a felkapaszkodás alatt.) Innentől szerintem értelmetlen arról értekezni, hogy M, V vagy PKD márka pár decivel kevesebbet fogyaszt.

Előzmény: g86 (107674)
norbee601 Creative Commons License 2016.10.26 -7 0 107697
Előzmény: abauj (107694)
gorcher Creative Commons License 2016.10.26 0 0 107696

Jó lenne tudni valamit arról, hogy mennyire vált be a csuklós Modulo és hogy a MABI szállítana-e le összeszerelendő autót a BKV-nak egyáltalán? Talán most megérne ezzel is operálni.

 

És 4 darab szóló Connecto a Pappas-nál.

Előzmény: abauj (107694)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2016.10.26 0 1 107695
abauj Creative Commons License 2016.10.26 0 4 107694

Na most akkor eljött az a pillanat,a mit már sejteni lehetett. Kíváncsi leszek, hogy hozzák össze a megfelelő darabszámú csuklóst a metrópótláshoz. 

Aron_son Creative Commons License 2016.10.26 0 3 107693
Scatty29 Creative Commons License 2016.10.26 -11 0 107692

Rendszám: MCA-001
Gyártmány: VAN HOOL
Típus: A 300
Szin: KÉK
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 Rendszám: NJV-174
Gyártmány: MERCEDES
Típus: 628
Szin: KÉK
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 Rendszám: MMM-137
Gyártmány: MERCEDES
Típus: O.530
Szin: KÉK
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

Előzmény: Viko88 (107690)
Scatty29 Creative Commons License 2016.10.26 -2 3 107691

Viko88 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 107690

MMM-137, NJV-174, MCA-001: ezeket a kocsikat, most már szinte mindennap beírom a winmenetrend keresőjébe, de egyik nap sincsenek kint egy ideje, bpi-779 júniusi listája óta! Valaki valamit tudd e kocsik hollétéről?

IAtilla Creative Commons License 2016.10.26 0 0 107689

Nézd, ha a napi járműkiadás tényleg 52-vel fog megnőni, ahhoz még akkor is kellene jónéhány Citaro, ha Cinkotáról visszajönne minden Volvo.

Előzmény: Red October (107688)
Red October Creative Commons License 2016.10.26 -5 2 107688

Semmi ilyet nem látok hogy lenne bármilyen főlénye is a C1-esnek a PKD-val szemben, sőt.... Remélem nem fog átkerülni egy darab sem Kelenföldre, nem hogy mind. Más sem hiányozna. Üzemeltetői szemmel nézve sem lenne racionális még egy típust bevinni, másrészt Cinkotán vannak Conectok, ott már ismerik a márkát mint Mercedesz.

Előzmény: rm40 (107687)
rm40 Creative Commons License 2016.10.26 -2 1 107687

Ha ennyire egyértelmű a C1-ek fölénye a hegyen, akkor miért nem kerül mind Kelenföldre? Főleg hogy át is vesz hegyi viszonylatokat. Remélem nem azok kárára lesz az átszervezés a XII. kedvéért... Mi lesz a sorsa a bérelt NKA-knak? Utasszemmel azok is teljesen jó kocsik.

Előzmény: Hyperfilter (107681)
trizs77 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 107686

vonalak szerinti fogyasztás - gondolom én - típusonként nem nyilvános adat.

(bár titok nincs benne, de valószínűleg nagy munka lenne gyűjteni)

 

De.

 

Állományi fogyasztási adatok, típusonkénti bontásban sokáig nyilvános adat volt.

Ez változott ?

 

Nem tudom, de úgy gondolom, hogy egyre több dologban köteleznek benneteket - értelmetlen - titkolózásra.

Még közzé teheted , mondjuk egy évre és típusonkénti összes futott km-re számolva, a típusonkénti fogyasztási adatokat ?

 

Vagy ez kellemetlen munkajogi következménnyel járna számodra.

Mert ha igen, akkor ne tedd közzé.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.10.26 0 4 107685

Ma 4 tartalék volt E Modulóból, bár az akksi kérdések megvannak (ahogy az összes e busznál), alapvetően jól muzsikálnak, sokkal inkább -egyébként megugorható- mechanikus, futóműves kérdések vannak most.

 

Az Modulók fogyasztása nem alacsony, igazán korrekt, teljeskörű, azonos vonalon végzett összehasonlításunk nincs, én azt érzem, hogy a ZF-OM kombó jobban optimalizál fogyasztásra mint a Cummins-Allison, de ez csak néhány % eltérés. Egyábként ugyanott vagyunk ahol a Volvókkal anno (bár most nagyobbrészt önhibánkon kívül), egy hat és fél literes motor egy majd 13 méteres kasznihoz -főleg hegyen -kevés akármilyen erős és nyomatékos papíron... Ennek a downsizingnak a buszoknál nincs értelme, még ha az E6-nál bizony értelmben műszaki kényszer is volt a csökkentés az E5 majd két sé fél literrel nagyobb motorjáról. 

Előzmény: kristoof (107669)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.25 0 0 107684

Winmenetrend szerint Újszász utcában van.

Előzmény: Törölt nick (107683)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.25 0 0 107683

Hova került?

Előzmény: Hyperfilter (107682)
Hyperfilter Creative Commons License 2016.10.25 0 1 107682

NMP-854 már nincs KF-en, nem tudom mondta-e már valaki.

Hyperfilter Creative Commons License 2016.10.25 0 6 107681

Óbudával kapcsolatban pár információ:

- KF-en kérdeztek minket, hogy mit szólnánk ahhoz, ha Békáson kéne kezdenünk.

(Mondani sem kell, minden álmunk lenne ott kezdeni.)

- Mi lenne ha PKD helyett C1 lenne a hegyi vonalakon?

(Jó kérdés, 'rengeteget' vezzetük a típust.)

- Megoldható lenne-e, hogy délelőttre más garázsokban állnánk ki.

(Persze, minden vágyunk utazgatni egész nap, vagy a buszban ülni.)

 

Hegyin vonalon jobbak a Mercik, mint a KF-s PKD-k. Kiszámíthatóbbak, és picivel talán jobban is fordulnak. Sajnos a Mercikről nincs konkrét adatom, de megpróbálok szerezni.

Törölt nick Creative Commons License 2016.10.25 -1 0 107680

Amikor az agyon hájpolt hibridben üzemanyag van. Nem, most nem gyulladt ki, nem robbant fel az akksija, nem gurult vissza a mögötte álló autóra, nem makacsolta meg magát. 300 liter üzemanyag.

http://tallinncity.postimees.ee/3885807/fotod-teatri-valjakul-voolas-teele-mitusada-liitrit-kutust?_ga=1.79329108.1355965317.1477410765

Zahnrad Creative Commons License 2016.10.25 0 0 107679

A Voith sem vált olyan bután magas fordulatszámokon, mint az Alison...

Előzmény: Dante001 (107678)
Dante001 Creative Commons License 2016.10.25 0 4 107678

#csakaZF

Előzmény: Zahnrad (107676)
kristoof Creative Commons License 2016.10.25 -2 0 107677

Ez már jó kiindulási alap. Szerinted a fekvemaradás, meghibásodás mennyire gyakori a Modulóknál és a Conectóknál?

Előzmény: Hyperfilter (107675)
Zahnrad Creative Commons License 2016.10.25 0 8 107676

Alison váltó és az ő olajhűtő köre... Hallgatni is rossz, milyen magasan tartja a fordulatszámot. Occó vót'.

Előzmény: Hyperfilter (107675)
Hyperfilter Creative Commons License 2016.10.25 0 9 107675

A 110/112-esen voltam egy ideig, a Modulo többet fogyaszt az Ikarushoz képest picivel. A mercik  kevesebbet fogyasztanak a hegyi szakaszokon mint a Modulo/Ikarus páros, pesten azonban nincs nagy különbség.

g86 Creative Commons License 2016.10.25 0 5 107674

Fogyasztásügyileg azt gondolom, egyedül a 110/112 vonali adatok relevánsak, lévén ott jár mindkettő. Mert ha általában a budai hegyi vonalakon a Modulók többet esznek, mint a Conectók a cinkotai alföldön, azzal még önmagában semmi probléma nincs. 

Előzmény: kristoof (107672)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!