Keresés

Részletes keresés

Villámhetes Creative Commons License 2016.09.09 -1 16 106871

Nekem is jutott egy kis csemege:

 

 

:))

Villámhetes Creative Commons License 2016.09.09 -1 10 106870

Kollégám küldött egy régebbi képet:

 

Előzmény: Villámhetes (106869)
Villámhetes Creative Commons License 2016.09.09 -1 13 106869

Mégse éjjel:

 

Előzmény: Villámhetes (106868)
Villámhetes Creative Commons License 2016.09.09 0 5 106868

X-190 @ 279,most.Nemsokára 278.

 

Kép lesz,majd éjjel:)

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.09 0 1 106867

A valós, reális szorzó a forgalmi járműszám és az ahhoz szükséges állományi járművezető között egy a háromhoz.

Ha és amennyiben elogadjuk azt az amúgy helyes alapvetést, hogy a létszám-start aránynak 1:1,5, azaz -vagyis helyesebben forítva- a napi teljesítendő stratok számának a járművezetői szám a másfélszerese kell legyen.

Előzmény: BX 59-76 (106866)
BX 59-76 Creative Commons License 2016.09.09 -1 0 106866

Akarod mondani, hogy a legjobb 600 járművezetőjét. 

Mivel 150 kocsi, naponta két műszak már 300 ember. de mivel max 20-22 napot dolgozhatnak ezt is megszorozzuk kettővel ami ugye 600. És akkor lehet menni szabadnapra, szabadságra, betegállományba és ha nem tetszik, el lehet menni. 😃

Előzmény: Irisbus (106864)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.09 -1 2 106865

:D :D :D

Előzmény: Irisbus (106864)
Irisbus Creative Commons License 2016.09.09 0 11 106864

Nekem már összeállt a fejemben a szlogen.

 

,,Keressük az ország 200 legjobb buszvezetőjét!" 

Előzmény: Törölt nick (106863)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.09 -1 2 106863

Ez amit írsz, ez nem BKV csak a BKV-ra jellemző, hanem egy országos jelenség. A BKV-nál még mindig van annyi járművezető, akikkel meg lehet csinálni ezt a pótlást. De honnan akasztana le ennyi embert egy újonnan belépő? Főleg metrópótlásra... ami a legszarabb járművezetői feladat.

Előzmény: daveszka (106862)
daveszka Creative Commons License 2016.09.09 -5 1 106862

Ember van? Ez egész biztos?
Elég sok garázsból vándorolnak el mostanság az emberek, és jóval kevesebb jön, mint amennyi megy.

Előzmény: Törölt nick (106851)
zoli07 Creative Commons License 2016.09.08 0 0 106861

Nálam a fekete dobozban tárolt topikok mind eltüntek

 

Előzmény: 430 322 (106857)
Joe0401 Creative Commons License 2016.09.08 0 0 106860

Nálam is ezt van.... :S

Előzmény: 430 322 (106857)
BX 59-76 Creative Commons License 2016.09.08 0 2 106859

Akkor legalább érthető a Honfoglaló játék minőségi színvonala. 

Élő közvetítések alapján lettek feltöltve a kérdések a Honfoglaló Magyaroktól. 😃

 

Előzmény: John Howard (106858)
John Howard Creative Commons License 2016.09.08 0 4 106858

Nálam is. Van olyan topik, aminek -1 az évszáma...

Előzmény: 430 322 (106857)
430 322 Creative Commons License 2016.09.08 0 2 106857

Csak nálam rakoncátlankodik a fórum, vagy másnál is? :/

 

attah Creative Commons License 2016.09.08 0 0 106856

BPI-544 le van állítva selejtezésre, az említett topikon hiányzik a felsorolásból.

Előzmény: BX 59-76 (106854)
430 322 Creative Commons License 2016.09.08 0 1 106855

Nem csak le van állítva, selejt is. Az a kocsi elkerülte a figyelmem.

Előzmény: BX 59-76 (106854)
BX 59-76 Creative Commons License 2016.09.08 0 0 106854

Ha a Kiliánban még mindíg ott van a selejtsor ahol régen volt, akkor a 14-esben van leállítva. 

http://online.winmenetrend.hu/futar/history/vehicles/BPI544

Előzmény: Viko88 (106853)
Viko88 Creative Commons License 2016.09.08 0 0 106853

A 15-44-es kocsi most végül le lett állítva vagy sem? HB szerint igen, a BKV selejtezés topic szerint nem! Üdv!

430 322 Creative Commons License 2016.09.08 0 1 106852

Megtudja valaki mondani, hogy 1996-ban, az akkor még BU 87-40 (később 05-60) milyen esemény érte?

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.08 -1 18 106851

Pénz jelentős részben megvan, ember van.

És itt hagyom abba, csak a korrektség kedvéért írtam.

Előzmény: Törölt nick (106834)
ujfigura Creative Commons License 2016.09.07 -1 17 106850

Nekem inkább a hülyékkel sakkozni c. eset jutott eszembe a vergődésedről, nem a nagy filozófiai merengés, hogy a BKV miért alkalmas vagy nem a metrópótlásra. Persze, ezt sem értheted meg, mert ha megértenéd, az egész hülyeség el sem kezdődött volna.

Előzmény: Törölt nick (106844)
Zahnrad Creative Commons License 2016.09.07 0 4 106849

http://vs.hu/kozelet/osszes/penteken-dont-a-bkv-az-obudai-buszgarazs-sorsarol-0907?utm_source=hrkrs&utm_medium=rss&utm_campaign=main

 

Nem belemenve az alábbi vitába, de a hiányzó telephelyre lehet csak meglesz a válasz. Azok a fránya véletlenek?

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 0 10 106848

Én is azt írtam le részben, mint Grimbusz. 

 

"Akkor miért is kellene automatikusan kikiáltani a pótlók királyává?"

 

Egyetlen egy indokkal is meg érthetnéd: A BKV fele annyiért megcsinálja a pótlást, mintha kiszerveznék. A kiszervezés többletét az állam állja, amit az emberek adóiból szed ki. Saját érdeked is az, hogy a legolcsóbb, hosszú távon kifizetődő, és legegyszerűbb verzió legyen, ami az ha a BKV bonyolítja le a metrópótlást. 

Előzmény: Törölt nick (106845)
Irisbus Creative Commons License 2016.09.07 -3 8 106847

Elolvastam a #106843-at, és számomra egyértelmű a BKV előnye.

Előzmény: Törölt nick (106846)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -11 3 106846

Kérlek, olvasd el amit Grimbusznak írtam a vélemény kifejtéséről.

 

Nem a BKV ellen vagyok, hanem az automatikusan elfogadandó kinyilatkoztatások ellen. Egyáltalán nem egyértelmű a BKV előnye mással szemben. 

Előzmény: trizs77 (106841)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -10 2 106845

Nem tudom, hogy miért folytál bele, de egyrészt, köszönöm: a szükséges szakmai alázattal együtt megvan a topik látogatásához elengedhetetlen minimális szakmai tudásom és tapasztalatom. Kijártam az isit, operátorral és megrendelővel is volt már dolgom. :-)

 

 

Nem tudom milyen sűrűn utazol VB-s, vagy VT-Arrivás járműveken, de ha utazol észre veheted, hogy ott is piszkosak a pár éves buszok, és náluk is meglátszik a takarítás hiánya. 

A mondandómat támasztod alá: Ott is piszkosak. Tehát a BKV és a többi operátor nem válik el egymástól érdemiekben. Akkor miért is kellene automatikusan kikiáltani a pótlók királyává? (Grimbusz végre leírta, nekem az elegendő volt. Kérlek, ne vedd a fáradtságot)

Előzmény: Törölt nick (106842)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -19 1 106844

Látod? Végre leírtad a véleményedet.

 

Eddig mindent elsöprő arroganciával hangoztattál valamit és mikor rákérdeztem a háttérre, lekezelő beszólogatásokat kaptam csak, ahelyett, hogy ezt a pár sort bepötyögted volna.

Nem a BKV-val volt gondom, hanem azzal, hogy automatikusan el kellett volna fogadni amit írsz, mert csak. Legközelebb az érzelmi túlcsordulás helyett a szakmailag releváns véleményed próbáld leírni, ahelyett hogy érzelmi alapon hergeled a topikot olvasókat.

 

Szakmai fórum, szakmai vita. A seggem. 

 

Most pedig, hogy végre mindketten leírtuk az érveket az on-topik témában, ha gondolod lezárhatjuk ezt a beszélgetést.

Előzmény: Törölt nick (106843)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -1 16 106843

Próbáltam lezárni, de csak belerángatsz... Már eleve a felvetésed hülyeség.

Melyik az a cég, aki a saját dolgozóit irányította a Volánbuszhoz, mert nem volt járművezetője? Gyorsan felejtesz...
Melyik az a cég, aki már rendelkezik metrópótlásra félretett állománnyal? Ha beüt a szar, biztos jó lesz az is...
Melyik az a cég, aki rendelkezik infrastruktúrával?
Melyik az a cég, akinek a legnagyobb a járművezetői létszáma még mindig? (Nem mindegy, hogy a nem létező állományból kell kigazdálkodni 100 járművezetőt, vagy mondjuk 2000-ből kell 100-at kigazdálkodni túlórával, szabadságok átütemezésével, vagy a forgalmi számok megvariálásával)


Tkp. itt a BB, amiről szó volt, mindent a BKV-tól akar bérelni, csak akkor mi szükség rá? És mitől alkalmasabb a BB, mint a BKV?

Előzmény: Törölt nick (106840)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 -2 6 106842

"Momentán ott tartunk, hogy a BKV-nak és a többi lehetőségnek ugyanannyira nincs busza, pénze és embere."

 

Te nem vagy tisztában alapvető dolgokban e téren. A szolgáltatás megrendelés azt jelenti, hogy a főváros+állam hallom pénzt fizet (dupláját fizeti, mintha a BKV végezné a metrópótlást), hogy egy adott szolgáltató lebonyolítsa a metrópótlást. A szolgáltató különféle banki hiteleken keresztül szerzi meg az új buszokat. Ez a metrópótlás több milliárdos tétel, és nagyon nem mindegy, hogy a BKV csinálja meg, vagy dupla annyiért szolgáltatást rendelünk meg.

 

"Nem tudom, hogy a BKV milyen tapasztalattal válik ki a többi cég közül, mert még ha nyernek is: a forgalmat nem ők szervezik, a járműveket nem ők veszik. "

 

 

Ráadásul a másik probléma ez, hogy a VT-Arriván, és a VB-n kívül olyan cégek jelentkeztek, amelyeknek nincs tapasztalatuk a budapesti tömegközlekedésben, illetve nincs egy sofőrjük se, és telephelyük sincs. A BKV sokkal nagyobb tapasztalattal rendelkezik, mivel eddig az összes metrópótlást ők bonyolították le. Egy új cég aki nem volt jelen eddig a budapesti tömegközlekedésben érthető, hogy hátrányosabb egy metrópótlásnál. 

 

"Ezért vannak táblák a kijelzős buszokban, ezért nem kapcsolják be a klímát, ezért áll bokáig a por az utastérben, ezért van hasig kigombolt ingben a buszvezető."

 

Nem tudom milyen sűrűn utazol VB-s, vagy VT-Arrivás járműveken, de ha utazol észre veheted, hogy ott is piszkosak a pár éves buszok, és náluk is meglátszik a takarítás hiánya. Illetve nem egyszer ültem úgy VB-s Volvokon, vagy VT-s Merciken, Manokon, hogy a belső kijelző egyáltalán nem működik, és stb. Ez a két szolgáltató csak látszatra nyújt jobb szolgáltatást, mint a BKV. Nyilván pár éves kocsikkal könnyű jobban szolgáltatni, illetve ha a VT megkapná a 10-12 éves Volvokat biztos vagyok benne, hogy ők se tudnák jobban kiadni, illetve karbantartani. A BKV-s járművekben ugyanúgy megy a klíma, de nyilván érthető, hogy egy egy éves Conectoba jobb a klíma, mint egy 10-12 éves Volvóban, vagy egy használt Merciben. Amióta Vitézyt elzavarták, és a BKV is hozzájut vadonatúj buszokhoz látszik a színvonal emelkedés. Ezért is szükséges, hogy a BKV kapja a metrópótlást, mivel 150 vadonatúj busszal tudná fiatalítani a járműparkját, amivel a színvonalát nagyban növelné. Az elmúlt időszakban figyelem a BKV-s kocsik tisztaságát, és én javulást vélek felfedezni az elmúlt időszakban. 

Előzmény: Törölt nick (106837)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!