A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Hát mert nem lett beléjük áttelepítve a műszer valamelyik exKNORR-os, mára már selejt Ikarusból, az új mérőmódszert, ami a futárhoz kapcsolódóan kéne, hogy működjön, még nem megy bennük, egyszer majd fog, addig megy utasszám méréskor a kocsikiadási cserebere, mivel pl Cinkotán csak egy pár kisVolvó tud mérni (501, 504, 505, 506, 508, 509, 522, 532?) és ezért kell 412-est is kiadni.
És ezzel kb megválaszoltam a 2-es pontot is, mert a PKD-k/M108d-k sem tudnak mérni, így helycsere volt a kelenföldi mérős kisVolvókkal és ennyi.
2. Mi abban a logika, hogy a jelentősebb kisebb forgalmú 155/156-ra küldik a nagyobb befogadó képességű PKD-kat, míg a kisebb befogadó képességű Volvo 7000/7700-asokat meg az eléggé nagy forgalmú 110/112-re küldik?
Igen, valami hasonló, bár pont egy fél pillanatra láttam, mert előttünk állt egy másik busz és az előtt ez. És valóban, nem is volt egyenruhában a sofőr (mondjuk pl. VT-s vonalon múltkor a sofőr kék Puma sapi, meg valami feliratos hosszú ujjú kombóban tolta :-)), meg azt hiszem zöldes színű, de tuti külföldi rendszáma volt.
A Conecto-k nem tudnak KNORR-ozni, ezért megy helyettük Cinkota részéről 412-es. És ez olyan érdekes helyzeteket szül, hogy pl ma délelőtt a 00-01-et fotóztam a vonalon
De jó... remélem annyira be fognak válni, mint a genfi Volvók, C1-ek, gázos Citarók, VH A300-ak, AG300-ak, 7000-ák és 7700-ák. Remélem egy csont új típust szerez be a BKV (mondjuk MAN meg Solaris nincs még) és a beszerzett flottán belül is lesz 57 altípus.
Nem baj, lefestik őket, aztán le lesz tudva a BKV jármű állományának modernizálása...
A T&J Hybridjeit pedig eddig nem akarta megvenni a BKV, most mégis? Kényszer?