Keresés

Részletes keresés

siófoki35 Creative Commons License 2016.09.12 -5 2 106901

Pedig az elején 1-2 évig azért viszonylag jó tapasztalatok voltak az MHK-kkal...

Előzmény: rusenuxu (106900)
rusenuxu Creative Commons License 2016.09.12 0 4 106900

Az MHK-kat úgy ahogy vannak, el kéne felejteni már, egyik vonal utasainak se kívánom őket. Egyik nap pont a 904-hez volt "szerencsém", ablak nincs (azt a vékony csíkot ott felül nem nevezem ablaknak), klíma nincs, soha többé fel nem szállok rá. Ha ezek a fosok jönnek, inkább megvárom a következőt, vagy egy 30-ast.

Előzmény: Sneaker21 (106899)
Sneaker21 Creative Commons License 2016.09.12 0 7 106899

Amit Cinkota Volvoi művelnek a 20E-n tanítás óta, az vállalhatatlan.

Főleg amit MHK-904 az F59-ben. Szinte kivétel nélkül szedi össze a 10! perces késéseket nap mint nap, mögötte a Bogáncs utcai Merci, vagy az óbudás Volvo nem győz lassítani (előzés is volt már). Mai esemény: Hősök tere Káposztás megyer felé: 4 percen belül MHK-904 (+8,5), MHU-707 (+3,0), MHU-758 (+0,5)... Hogy van az, hogy mindig úgy állnak a csillagok, hogy ez a kocsi mindig kifog valamit...?

F3 MHK-924/925-je sem tesz ki különösképp magáért... Még egyszer sem értek be sehova +2,5 alatt

Mi értelme volt ennek az átcsoportosításnak? Random dobáltak be forgalmikba Bogáncs/Óbuda helyett Cinkotai kocsikat, csak a baj van velük. Kérjük vissza a Citarokat!

Valamint ha ennyi késés van egy vonalon az adott garázstól, mennyi idő után lehet ennek érdekében intézkedés (személyzetcsere / garázscsere)?

Dante001 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 106898

Akkor annyi. Reméljük a maradék 45 is jön még a lehívható mennyiségből idővel.

Előzmény: Törölt nick (106897)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.12 0 0 106897
Előzmény: Dante001 (106896)
Dante001 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 106896

A 10-es Conecto opció akkor le lett hívva? Nem tudom már követni a metrópótlós bohóckodás miatt. Ha igen, mikor érkeznek?

HBweb hu Creative Commons License 2016.09.12 0 0 106895

Állományba vétel: 2016.08.25:

http://hbweb.hu/jarmu/bkv_arcv127_cim.htm

Első üzemnap: 2016.08.25:

http://hbweb.hu/fg/fg0103291/html/kep243.htm

 

Ez a gyors, frappáns utcáradobás a rendelkezésreállásos kocsikról (NTM) már nem mondható el, ott gyakori az 1-1,5 hetes eltérés az adminisztratív állományba vétel és a fizikai utcára bocsájtás között.

Előzmény: 430 322 (106888)
430 322 Creative Commons License 2016.09.12 0 1 106894

Akkor voltaképpen semennyire, annyira nem követem az üzembe helyezéseket.

Előzmény: Aron_son (106889)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.12 -1 0 106893

NTP-526 és 527 (genfi Volvok) meg mindennap adnak magukról életjelet a VJSZ-ből legalább 1 hete.

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.12 0 0 106892

538 is forgalomba áll hamarosan, a Futár szerint ma volt vizsgázni a Mozaik utcában.

Előzmény: 430 322 (106888)
BX 59-76 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 106891

a BPO-323 100%, hogy motorcsere miatt, ugyanis a végén már a lejtőn lefelé elindulás is kihívás volt számára. 

Előzmény: .BPO-346. (106885)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.12 0 0 106890

HB Úr weboldala szerint augusztus 25-ei állományba vétel.

Előzmény: 430 322 (106888)
Aron_son Creative Commons License 2016.09.12 0 0 106889

Augusztus 26-a óta közlekedik.

Előzmény: 430 322 (106888)
430 322 Creative Commons License 2016.09.12 -1 1 106888

Az mennyire számít újdonságnak, hogy ma láttam az NTP-537-es Modulot?

Előzmény: Aron_son (106887)
Aron_son Creative Commons License 2016.09.12 -2 5 106887

NMP-854 ismét forgalomban.

 

430 322 Creative Commons License 2016.09.12 0 1 106886

A 03-23 2016. 09. 02-a, péntek, a 03-70 2016. 07. 28-a, csütörtök óta áll, az okokat nem tudom.

Előzmény: .BPO-346. (106885)
.BPO-346. Creative Commons License 2016.09.12 0 0 106885

Sziasztok!

Óbudán mivel áll a BPO-323 és a BPO-370 és mióta?

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.12 -1 7 106884

Kb egyről beszélünk, csak a két végéről :)

Egy ekkora volumenű pótlásra még békeidőben sem lehet leakasztani a szögről annyi járművezetőt amennyi ideális lenne. Jelen esetben a BKV van legkevésbé távol attól, hogy ezt megoldja. Nem utolsó szempont (nekem), hogy a BKV-nál jellemzően gyakorlat teszi a csuklós sofőrt, míg máshol a tinta sem szárad meg a jogsiban, máris csuklóson találja magát a járművezető. Végülis, ha jön a maszek, azért az is lehet egy forgatókönyv, hogy hagyni megdőlni, mert a szögről ő sem fog leakasztani ennyi embert, hogy meg tudja csinálni.

Előzmény: daveszka (106880)
Il Leone Creative Commons License 2016.09.12 0 9 106883

Attól tartok az utasokat nem fogja érdekelni, hogy műszaki vagy pénzügyi okok miatt nem megy a járműveken a légkondicionáló berendezés, és szerintem ez teljesen jogos, ők csak azt érzékelik, hogy nem működik megfelelően.

Előzmény: Törölt nick (106878)
g86 Creative Commons License 2016.09.12 -1 10 106882

Érdekes, azokon a járműveken mindig ment a légkondi, amikor kellett.

 

Meg a lónak a f@szát. Már elnézést. 

Előzmény: Törölt nick (106881)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.11 -7 1 106881

Ilyenkor sajnos mindig arra kell gondolnom, hogy a nem műszaki okokat ugyan sokkal nehezebb kezelni (fegyelmivel), mégis muszáj.

 

Sokan meg voltak illetődve a nemrég kirúgott offtopik szolgáltató bünti-listája miatt. Miért? Érdekes, azokon a járműveken mindig ment a légkondi, amikor kellett.

Előzmény: Törölt nick (106878)
daveszka Creative Commons License 2016.09.11 0 0 106880

Igen általánosan igaz, de hidd el, hogy nincs annyi ember, amennyivel meg lehetne csináltatni a pótlást, a jelenlegi kapacitás megtartásával. Max úgy, ha egy rakat vonalat átvesz egy másik alvállalkozó.

Előzmény: Törölt nick (106863)
Zahnrad Creative Commons License 2016.09.11 0 6 106879

U-933-on speciel műszaki ok, a kondenzátor ventilátorokat jól lehetett hallani, ergo nincs gáz. A többit nem tudom, lehet, de azért csak nem az utasnak kéne rendet tartania.

Előzmény: Törölt nick (106878)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.11 -5 0 106878

felek hogy ennek a nagy resze nem muszaki ok

Előzmény: Zahnrad (106876)
dcs100 Creative Commons License 2016.09.11 0 0 106877

MBK-620: klíma sz@r.  De, úgy önmagában az egész kocsi is az... Kerepesin Vmax: 20km/h, aztán hirtelen felélénkült és a Keresztúrin már tudta az 50-et...

Előzmény: Zahnrad (106876)
Zahnrad Creative Commons License 2016.09.11 0 1 106876

H5 pótló: 10-ből 3 kocsin működik a klíma.

 

FKU-933: nem működik a klíma, 11-ből 5 ablak nyithatatlan és egyről hiányzik is a fogantyú.

Villámhetes Creative Commons License 2016.09.11 0 1 106875

Persze.Délelőtt 2,délután 3 kanyarom volt.De ez nem az első eset..:)

Előzmény: Törölt nick (106873)
CLY-802 Creative Commons License 2016.09.11 0 0 106874
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.11 -1 1 106873

Fel tud az menni oda egyáltalán? >:)

Előzmény: Villámhetes (106872)
Villámhetes Creative Commons License 2016.09.10 -1 10 106872

Semmi különös...:)

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!