A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Az MHK-kat úgy ahogy vannak, el kéne felejteni már, egyik vonal utasainak se kívánom őket. Egyik nap pont a 904-hez volt "szerencsém", ablak nincs (azt a vékony csíkot ott felül nem nevezem ablaknak), klíma nincs, soha többé fel nem szállok rá. Ha ezek a fosok jönnek, inkább megvárom a következőt, vagy egy 30-ast.
Amit Cinkota Volvoi művelnek a 20E-n tanítás óta, az vállalhatatlan.
Főleg amit MHK-904 az F59-ben. Szinte kivétel nélkül szedi össze a 10! perces késéseket nap mint nap, mögötte a Bogáncs utcai Merci, vagy az óbudás Volvo nem győz lassítani (előzés is volt már). Mai esemény: Hősök tere Káposztás megyer felé: 4 percen belül MHK-904 (+8,5), MHU-707 (+3,0), MHU-758 (+0,5)... Hogy van az, hogy mindig úgy állnak a csillagok, hogy ez a kocsi mindig kifog valamit...?
F3 MHK-924/925-je sem tesz ki különösképp magáért... Még egyszer sem értek be sehova +2,5 alatt
Mi értelme volt ennek az átcsoportosításnak? Random dobáltak be forgalmikba Bogáncs/Óbuda helyett Cinkotai kocsikat, csak a baj van velük. Kérjük vissza a Citarokat!
Valamint ha ennyi késés van egy vonalon az adott garázstól, mennyi idő után lehet ennek érdekében intézkedés (személyzetcsere / garázscsere)?
Ez a gyors, frappáns utcáradobás a rendelkezésreállásos kocsikról (NTM) már nem mondható el, ott gyakori az 1-1,5 hetes eltérés az adminisztratív állományba vétel és a fizikai utcára bocsájtás között.
Egy ekkora volumenű pótlásra még békeidőben sem lehet leakasztani a szögről annyi járművezetőt amennyi ideális lenne. Jelen esetben a BKV van legkevésbé távol attól, hogy ezt megoldja. Nem utolsó szempont (nekem), hogy a BKV-nál jellemzően gyakorlat teszi a csuklós sofőrt, míg máshol a tinta sem szárad meg a jogsiban, máris csuklóson találja magát a járművezető. Végülis, ha jön a maszek, azért az is lehet egy forgatókönyv, hogy hagyni megdőlni, mert a szögről ő sem fog leakasztani ennyi embert, hogy meg tudja csinálni.
Attól tartok az utasokat nem fogja érdekelni, hogy műszaki vagy pénzügyi okok miatt nem megy a járműveken a légkondicionáló berendezés, és szerintem ez teljesen jogos, ők csak azt érzékelik, hogy nem működik megfelelően.
Ilyenkor sajnos mindig arra kell gondolnom, hogy a nem műszaki okokat ugyan sokkal nehezebb kezelni (fegyelmivel), mégis muszáj.
Sokan meg voltak illetődve a nemrég kirúgott offtopik szolgáltató bünti-listája miatt. Miért? Érdekes, azokon a járműveken mindig ment a légkondi, amikor kellett.
Igen általánosan igaz, de hidd el, hogy nincs annyi ember, amennyivel meg lehetne csináltatni a pótlást, a jelenlegi kapacitás megtartásával. Max úgy, ha egy rakat vonalat átvesz egy másik alvállalkozó.
U-933-on speciel műszaki ok, a kondenzátor ventilátorokat jól lehetett hallani, ergo nincs gáz. A többit nem tudom, lehet, de azért csak nem az utasnak kéne rendet tartania.
MBK-620: klíma sz@r. De, úgy önmagában az egész kocsi is az... Kerepesin Vmax: 20km/h, aztán hirtelen felélénkült és a Keresztúrin már tudta az 50-et...