Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2016.09.14 0 0 106947

a Credo szóló helyközi autóbuszai és a MABI városi csuklósa nem egy pályán játszanak.

Két külön világ.

Mindkettő másra jó.

 

 

Előzmény: Humarci (106944)
BPO-105 Creative Commons License 2016.09.14 0 0 106946

Igen, 2004-ben történt a váltás. Hogy miért, azt rejtély övezi. (Biztos van rá hivatalos magyarázat, csak éppenséggel annyi értelme van, mint szippantós kocsiban a Wunderbaumnak.)

Előzmény: 18-09 (106945)
18-09 Creative Commons License 2016.09.14 0 0 106945

A gyártás ideje számít. 2004 előttiek a 7000/7000A-k, az az utániak a 7700/7700A-k. Az utóbbiba tartozik az 527, 528, 529, míg az 526 az egyedüli 7000A, mivel 2 évvel idősebb, mint a másik három kocsi. 

Előzmény: BX 59-76 (106943)
Humarci Creative Commons License 2016.09.14 0 0 106944

mért, a cretyo kiüríti az udvarát, azt nesze neked magyar

busz a többi meg vesz külföldit...

Előzmény: trizs77 (106942)
BX 59-76 Creative Commons License 2016.09.14 0 0 106943

Az NTP-528 ami a VJSZ területén van plusz 3 testvére, 7000a vagy 7700A? Mert a winmenetrend 7700A-nak hozza, de ha ugyanolyan genfiek, mint az MHK-sok akkor 7000A-nak kéne lenniük.

trizs77 Creative Commons License 2016.09.14 0 4 106942

ha adnának időt, a MABI csuklós el tudna készülni

 

--------------

 

Nosza.

Rajta.

 

Varga és fullajtárjai havi 4 cikkben sírják tele a magyar médiát, hogy az üzemeltetők nem vesznek magyar csuklóst.

 

Elmondta már valaki Vargának, hogy az Ő közvetlen alárendeltségében van a 24 volán?

Miért nem rendel pl. 200 db városi, új, MABI csuklóst a 24 volán által üzemeltetett, kb. 70 városi helyi közlekedésbe ?

 

Vagy ha azt a városok gondjának tekinti,  akkor rendeljen 200 db MABI csuklóst elővárosi kivitelben és ossza szét a volánok között szíve szerint.

Ez az Ő dolga.

 

Ki tiltja meg neki?

 

Belenéz a tükörbe, engedélyt kér saját magától és a tükörkép megtiltja ?

 

 

Előzmény: Humarci (106941)
Humarci Creative Commons License 2016.09.14 -1 0 106941

ha adnának időt, a MABI csuklós el tudna készülni

jó lenne ha legalább 150db elkészülne, és a másik 150db meg lenne a solaris akár

 

de az hogy majd jönnek a rába volvok... na azt neeee mint magyar!

Előzmény: trizs77 (106939)
MIHI Creative Commons License 2016.09.14 0 0 106940

A 370 elvileg ma a (1)11-esen van.

Előzmény: 430 322 (106886)
trizs77 Creative Commons License 2016.09.14 0 0 106939

Nekem az a fura, hogy tárgyév február+5 hónapos tendert legjobb esetben is tárgyév október+5 hónapos határidejűvel helyettesítenek. Tessék mondani, ha tárgyhó+10 hónapra írjuk ki, akkor mi történt volna? Nem lázad fel senki a lehetetlen szállítási határidő miatt?

 

---------------

 

Nekem az is jó.

 

De ha ma kiírnak egy T+10 hónapos tendert, akkor azt lezárják kb. 2017.02.28-án.

OK.

 

Az első kocsi onnan számítva megjöhet kb. 2017.05.31-én.

Ok.

 

Onnan számítva 10 hónap = 2018. 03.31.

Ok

 

Metró felújítás kezdődhet = 2018.04.01-én.

 

 

AegonT Creative Commons License 2016.09.13 0 0 106938

Kellene hozzá eredeti papír, nem? Az meg nem maradt. Ezért nincs rendszáma az OFF Mávaut városnézőnek sem.

Előzmény: nemeza (106937)
nemeza Creative Commons License 2016.09.13 0 0 106937

A MÁVag miért nem?

Előzmény: AegonT (106936)
AegonT Creative Commons License 2016.09.13 0 0 106936

Van. 
Ikarus 280.00 (BU 86-67)
Ikarus 521
meg remélhetőleg a BU-nál előrehaladottabb állapotban van még egy.

A Mávag soha nem kaphat rendszámot, a faros eddig nem kapott. 

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (106934)
Zahnrad Creative Commons License 2016.09.13 0 8 106935

Szóval a lényeg:

 

- Tök mindegy mikor írjuk ki a tendert, tök mindegy mennyit szerencsétlenkedünk vele, de valahogy mindig T+5 hónapra kérjük a buszokat.

 

Nem számít, hogy ha külföldi, akkor drágább lesz. Nem számít, hogy valamit nem tudunk belespecifikálni. Nem számít, hogy szűkítjük a versenyt. Nem számít, hogy evvel kizárjuk a hazait.

 

Nekem az a fura, hogy tárgyév február+5 hónapos tendert legjobb esetben is tárgyév október+5 hónapos határidejűvel helyettesítenek. Tessék mondani, ha tárgyhó+10 hónapra írjuk ki, akkor mi történt volna? Nem lázad fel senki a lehetetlen szállítási határidő miatt?

 

Ez projektmenedzsment? Ez közlekedési fejlesztések előkészítése? Mit csinált az elmúlt 5 évben? Fékszelepes, utastér nélküli trolibuszt specifikált félre? Ennyit tud a BKK? Ennyit engednek neki? Akkor minek van?

Előzmény: trizs77 (106916)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2016.09.13 0 1 106934

Nosztalgia kocsi van még másik?

MZE-415 (IK415), LZZ-330 (IK180), BPO-671 (IK260), ? (MÁVAG TR5), BPO-477 (IK280), ? (IK55), MTZ-970 (IK280 MALÉV), MZE-284 (IK284)

kijelölve: BPO-100, 146(?), 301, 609(?) (IK260), BPI-007 (IK412), BPO-583 (IK435), BPO-001, BPO-449 (IK280), NCA-263 (IK263)

Zahnrad Creative Commons License 2016.09.13 0 6 106933

Kapacitáshoz nem csak darabszám, hanem időtáv dimenziót is illik megadni. Namost ez utóbbi azért eléggé rugalmas, mert valahogy nyúlik, de nem szállítói, hanem megrendelői oldalról.

 

Tudod mikortól lesz szükség a pótlóbuszokra? Szerintem még a BKK-ban sem tudják, mert ugyan itt az első félévben még mindenki megesküdött a próféta szakállára, hogy novembertől, de ez látványosan nem lesz igaz.

 

Lassan oda jutunk, hogy az eredeti tenderből a 150 csuklóst a magyar gyártó is le tudta volna szállítani, a tényleges pótlás kezdetére, ha már megrendelték volna tőle.

 

De valamiért fontos addig halasztani, amíg a 2-es verzió és a cikkben nem is nevezett MAN be nem fut, mert sajnos a magyar gyártó, amire kitalálják, addigra így már nem tud szállítani. De tudna, ha rendelnék tőle, ehelyett még mindig a szarrágás és az időhúzás megy. És még mindig nem tudjuk meddig.

Előzmény: trizs77 (106916)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2016.09.13 0 0 106932

FKU-941 is. (kívül-belül).

Továbbá a 906, 932, 933, 937 (délpesten még lehet, hogy van ilyen vegyes...) csak kívül világos kék. Belül még 2005-ös arculatú.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (106930)
Aron_son Creative Commons License 2016.09.13 0 0 106931

FLR-700 2014. ősz, Nova-Busz (korlátok, üléshuzat, külső fényezés).

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (106930)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2016.09.13 0 0 106930

Egy kis (további) segítséget kérnék csuklós Volvo-felújítás/átfestés ügyben.

FJX:

KF 2015 felújítás: 194, 212

CI 2015 felújítás: 203, 204

? 2015 felújítás: 205

? ? ?: 213

FKU: 902,903,905,906,907,908,911,912,913,914,915,918,919,921,922,923,924,925,926,928,929,930,931,932,933,934,935,936,937,938,939,942,944,945,947,948 (?)

FLR: 700(?2015festés)

felújítás 2015? DP: 747

felújítás 2016: 705(CI), 711(NOVA-Busz), 713(NOVA-Busz), 721(CI), 723(?), 727(CI), 728(CI), 739(?), 740(CI)

volt repteres DP-n festett (2014?):707, 709, 722, 725, 731, 736, 738, 742, 745, 749

A felsoroltakon kívül van még felújított/skyblue színre festett? Illetve melyik hol lett felújítva és mikor? Melyik a valódi felújítás és melyik csak festés?

Előzmény: gorcher (106237)
Aron_son Creative Commons License 2016.09.13 0 0 106929

Igen. 

Előzmény: BPO-105 (106928)
BPO-105 Creative Commons License 2016.09.13 0 0 106928

Hadd találjam ki: az NNB-s az a gép, amelyik világoskék, de nem BKV-s?

Előzmény: Aron_son (106926)
AegonT Creative Commons License 2016.09.13 -2 0 106927

Mészáros Csaba a neve. Ő a vezér a skizogyárban. 

Előzmény: trizs77 (106925)
Aron_son Creative Commons License 2016.09.13 0 0 106926

Az megvan, igen, de lassan két hete, hogy végetért az esemény. Meg nem azt váltotta le az NNB-s rendszámú darab valahol útközben?

Előzmény: Dante001 (106920)
trizs77 Creative Commons License 2016.09.13 0 0 106925

Ne 3000 buszozzon ez a sületlen nem tudom ki.

 

Írja le, hogy :

 - 2000-ben gyártottam......db új buszt,

 - 2001-ben gyártottam......db új buszt,

 - 2002-ben gyártottam......db új buszt,

 -...............

 -...............

 -...............

 - 2014-ben gyártottam..........db új buszt,

 - 2015-ben gyártottam..........db új buszt,

 - 2016-ban.......................

Előzmény: AegonT (106923)
prOBIgy95 Creative Commons License 2016.09.13 0 0 106924

NJV-170 (C1 CNG) váltójára érdemes lenne ránézni, 1-esből szörnyen nehezen vált fel 2-esbe, és minden váltásnál hatalmasat ránt. Szerencsétlen sofőr már a saját lendületével tolná.

AegonT Creative Commons License 2016.09.13 0 0 106923

De hát a megintevopro, ezek a szerencsétlenek döntsék már el, hogy kik ők, és mit csinálnak, éves kapacitása 3000db PKD busz.

https://www.facebook.com/magyarbusz.info/posts/1057292920977493

Előzmény: BPO-105 (106922)
BPO-105 Creative Commons License 2016.09.13 0 1 106922

Tény és való, hogy nem boncolgatja, miért nem fog 150 csuklós MABI itt járni (érdemes visszagondolni egy régebbi hozzászólásomra, amiben a több lépcsős, egyre növekvő szállítmányokról írtam*), viszont azt is leírja (helyesen), hogy a Solaris olcsón és gyorsan képes lett volna minőségi buszt szállítani. (De mint tudjuk, a szakmai szempontból döntés kis hazánkban mérgező.)

 

* Habár ki tudja, mire végre elkezdik a metrópótlást, addigra a MABI-t is fel lehetne pörgetni akkora céggé húszas, harmincas, ötvenes rendeléseken és fokozatos kapacitásnövelésen keresztül.** 

Előzmény: trizs77 (106916)
BPO-105 Creative Commons License 2016.09.13 0 1 106921

24-én fotóztam a Moszkván, akkor 16A volt.

Előzmény: Aron_son (106918)
Dante001 Creative Commons License 2016.09.13 0 1 106920

Az a kocsi volt a 80 napos földkörüli túrán.

Előzmény: Aron_son (106918)
BP-1 Creative Commons License 2016.09.13 0 0 106919

De nem is kellene messzebbre menni!

A 20E  és a 30-asok között is le lehetne játszani a garázskiadások rendezését.

Vagy teljesen másként kezelik a két vonalat?

 

Előzmény: KápCity (106913)
Aron_son Creative Commons License 2016.09.13 0 0 106918

Az NLE-865 azonkívül, hogy létezik, közlekedik? Legutóbb 08.21-én adott jelet, és térképen a szlovák-magyar határon van az utolsó pozíciója...tesztbusz?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!