A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
OK, bejön ez a +150 busz, amelyeket a metrópótlás befejeztével szépen be kell rakni a napi rendszerbe. Mennyi kiadott forgalmija maradna így a BKV-nak? Mikor jár le a külső operátornak szerződése? Mondjuk a C2-es buszoké?
Egy jó keresővel, meg egy hozzáértő és ráérő kereső személlyel, könnyen megtalálod azt a kb. 6-10 nyilvános nyilatkozatot, amit a kormánypárt illetékesei a BKV autóbusz alágazat feleslegességéről mondtak.
ha holnaptól egy másik agytröszt kitalálná, hogy a buszok eladásával lehet nagyobbat lopni (ugye volt ilyen), akkor más lenne a kinyilvánított politikai szándék
Szerintem nincs ilyen egyértelmű szándék, hogy a BKV-t ki akarják nyírni. Csak a saját befolyásukat szeretnék még jobban növelni, mint látjuk többen is, annak meg velejárója, hogy a köztulajdonú cég egyre kevésbé kap szerepet. Akarták ezt sokan, nincs miért siránkozni.
És ami most még nem volt beírva:
FJX-224: 2016. július, Kf+Lanta (??)
FKU-949: 2016. július, Dp, csak külső
FKU-917: 2016. szeptember, valamelyik külsősnél szépen rendbe lett rakva, csak fújtat, mint egy gőzmozdony
FKU-ból így már csak hat kék-szürke van forgalomban: 901, 904, 910, 920, 940, 950
Ezek pedig készülnek: 909, 916, 927, 943, 946
2016.9.14 11:15 Kiírták a kivitelezési tendert a 3-as metró felújítására, a befejezés reális időpontja 2020 lehet.
Tarlós István főpolgármester az Inforádiónak nyilatkozva elmondta: határidőre megérkezett a fővároshoz a metrófelújítás kormányzati támogató tanúsítványa. Így most már ki lehetett írni a kivitelezési közbeszerzést, amely pár napon belül megjelenhet. Tarlós cáfolta, hogy Orbán Viktor miniszterelnökkel folytatott tárgyalása eredménytelen lett volna, ám – ahogy mondta – az optimálistól egyelőre elmarad az eredmény.
A főpolgármester 2020 tavaszát jelölte meg tartható határidőnek a metró felújításának elkészültére, a felújítás idején közlekedő pótlóbuszoknak (de milyeneknek? – a szerk.) 2017 februárjára kell megérkezniük.
Akkor ezúton elárulom nektek, hogy a BKV múlt kedden (azaz szeptember 6-án) a MABI-BUS Kft.-vel (új nevén Ikarus Egyedi Kft.) is és a Solaris-szal is felmondta a szerződéseit.
Tehát se Modulo M168d, sem pedig Solaris Urbino 18 nem lesz. Legalábbis BKV színekben biztos.
----------------
Ezt nyilvános közleményben közzé is tették ?
Nem kell túltolni, csak olyan mértékben, akkora betűkkel, annyi újságban, annyi TV-ben, mint mikor a szerződést megkötötték, amikor a nyerteseket kihirdették.