Keresés

Részletes keresés

JLA160 Creative Commons License 2016.10.20 0 0 107606

NCZ-562-t egy picit megtörték a Ferenciek terén. (Szerintem nem súlyos; bal eleje sérült.)

gorcher Creative Commons License 2016.10.20 0 0 107605

A BKK az szolgáltatóknak átadott menetrendben kiejti a buszt a végállomáson, onnan minden a szolgáltatón múlik, csak a BKV köteles utast vinni, a VT meg nem.

 

Oh, egészen nem így tudtam. De akkor megfordítva, a BKV holnapra mondhatja azt, hogy akkor nyaljon sót a garázsmeneti utasszállítás? Ha már a VT-nek fizetett kilométerdíjba ez is bele van számolva, de mégsem visznek utast, akkor ezt a BKV is meglépheti?

Előzmény: zsig (107602)
IAtilla Creative Commons License 2016.10.20 0 0 107604

Logikusnak tűnik. De ebben az esetben vajon hárommal több 405-ös lenne kiadva hétköznap, vagy esetleg visszaszólósodna a 102-es?

Előzmény: Dr.V.ker. (107600)
zoli07 Creative Commons License 2016.10.20 0 5 107603

120 feletti a felmondások száma Óbudán.Ma hallottam  2 biztos forrásból is.

zsig Creative Commons License 2016.10.20 -3 2 107602

Figyi, a garázsmeneti útvonalat és a menetidőt a BKV veszi föl. A BKK az szolgáltatóknak átadott menetrendben kiejti a buszt a végállomáson, onnan minden a szolgáltatón múlik, csak a BKV köteles utast vinni, a VT meg nem. 

 

Néha megy a kamerázás, de amúgy meg pl. az Óbudai garázsmenetek 0%-a vitt utast a Bécsin, este 7 körül 5 percenként mentek a buszok, amik a villamosvégállomásnál zárt ajtónál várták ki a zöldet a megállóban, esetleg ha BKV-s volt, akkor azt a megálló előtt külön felvették. 

Előzmény: gorcher (107592)
bpi-211 Creative Commons License 2016.10.20 0 1 107601

Nincs probléma. :) Csak kíváncsi vagyok, hogy vajon A vagy B verzió lesz e. Szóval elvileg jön még 7 pkd, meg 15 Conecto. Ez darabra valóban ki is váltja az Óbudás 260-asokat. De Cinkotán ebben az esetben nem igazán csökken a magaspadlós kiadás, csak ahol eddig Volvo ment, most majd megy helyette az új Merci, de ugyanannyi 260-as fog mászkálni. A B verzió, hogy a Kelenföldi 415-ösök egy része megjelenik ex Óbudás vonalakon és a helyükre meg majd Cinkota/Kőbánya áll be (magaspadlóval).

Előzmény: g86 (107598)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2016.10.20 0 1 107600

Ahogy nézem, a Szentlélekről nagyjából el is tűnnek majd a 200-asok, a 118-ason lesz gondolom, a kőbányás szám(ok). Illetve a 160/260-ra is jut akkor még 260-as talán.

 

Remélem, hogy azzal, hogy a 237-est Kf adja majd, újra midik lesznek a vonalon, és nem csak poénból került oda, míg a párja, a 137 VT.

Előzmény: Humarci (107599)
Humarci Creative Commons License 2016.10.20 0 0 107599

én úgy tartanám jónak, ha mindenhova jutna az újabb kocsikból

most óbudát tömik majd ki, az eddigi észak-pesti rész kárára

 

azért egyetértünk abban, hogy nem mindegy valahol c2 vagy c1 ill. c2g vagy volvo jár

remélem

Előzmény: KápCity (107590)
g86 Creative Commons License 2016.10.20 0 0 107598

Tulajdonképpen mi a probléma? Az a ~20 start decemberben jórészt már kiskanál lesz, ahogy írtad, jönnek a Conectók.

Előzmény: bpi-211 (107597)
bpi-211 Creative Commons License 2016.10.20 0 0 107597

Ha már ennyire megy a számolgatás. A kikerült tervezet alapján ami még érdekes lehet: Óbuda most kiad 19-20 db magaspadlós startot. Azt azért nem hiszem, hogy ezek mind lecserélődnének ap-re (persze pár db pkd készül még decemberig). Kelenföldes 415-ösök helyére várható Troli+Cinkota? 103+212 úgyis volt már Trolis, 112 meg Cinkotás. Persze jönnek még a Conecto-k is, de az húzós lenne, ha egész Budán maradna összesen 10-12 415-ös, míg a túloldalon nem nőne az új kocsikkal sem az arány...

08-73 Creative Commons License 2016.10.20 0 2 107596

Tudtommal a 20E, 34, 106 full VT lesznek, a 30-as család meg full Kőbánya. Most már törekedni fognak arra csomó vonalon, hogy csak egy BKV-garázs, vagy csak az off VT adja a vonalat. Nyilván a leghosszabb vonalaknál (5, 7, 9, stb.)  továbbra is több garázsból lesznek kiadva a kocsik. 

Előzmény: gorcher (107592)
Lucky76 Creative Commons License 2016.10.20 0 1 107595

Ha már trollkodás...lássuk csak...a 196-ra kell 18 kocsi? Annyit csak ki lehet adni a 25-ből...:))

Előzmény: gorcher (107592)
gorcher Creative Commons License 2016.10.20 0 0 107594

20E, 34, 106, 109 pont 18-ra jön ki, de akkor még nem nyúltál az 5-öshöz. Vagy a 20E-n marad Cinkota, vagy az 5-ösre visszatér, de ahogy te mondod, úgy nem jön ki a matek.

Előzmény: BENczúr utca (107593)
BENczúr utca Creative Commons License 2016.10.20 0 0 107593

Ha már a 196-osról kivonul a VT, az túl egyszerű lenne, hogy az a pár forgalmi onnan átmenne a 20E-re, amit még Cinkota ad, 20E-ről pedig a Cinkotás kocsik 196-osra?

Előzmény: gorcher (107592)
gorcher Creative Commons License 2016.10.20 0 0 107592

Pedig de. Nagyon nem egy vezér várja most büntetését ebből kifolyólag. Mondjuk idő nincs rá, de ez meg a BKK-t nem érdekli. Ha nem viszel utast és időben beérsz a garázsba az a baj, ha viszel utast és késel a garázsból az a baj...

 

Humarci: akartam írni, hogy a 7, 9, 32, 276E vonalakra van kiadva 20 ITK-s ConectoG, aztán most nézem, hogy a 7-esen levesfőzés van.

Mindegy, szerintem a 9-est Cinkota feladja, bár a 196-oshoz még így is kell kocsi, ha trolival közösen adja, ha nem, mert 9-esről mindössze 9 kocsi szabadulna fel (ugye Cinkota nem kap csuklóst, max a 3 280-ast Óbudáról), 196-hoz meg kell 18 és az izgulóknak nyugi, Cinkotán csak FLR van, vagy trollkodni genfi Volvó, semmi FJX :)

 

97E-t meg megint csak akkor tudná átvenni a garázs, ha valamit feladna. Ez lehetne akár Délpest javára a 202E (belefér, ha már a 168E is, mondjuk a Bakancsos utcán kell menni és a Bányapartnál át a vasúton, ha vkp-ban végzel), vagy a VT javára a... hogy mit vegyen át a VT? Mondjuk a 7-es eléggé adná magát, de csak Bogáncsból, tehát ez sem teljesül feltétlenül. Vagy az Andor kap csuklós startokat Észak-Budán a Bogáncs kárára és akkor utóbbiból kiadhatóak a 7-es Palotán kezdő/végző számai.

Előzmény: LoviGabi (107591)
LoviGabi Creative Commons License 2016.10.20 0 2 107591

Múlt héten a Kerepesi utat megszállták a BKK-sok és kőkeményen figyelték a garázsmeneti utasszállítást.

Lol... hagyott már ott sofőr az Árpád utcai megállóban, akkora krafttal robogott DélPest fele; hiába álltam ott teljes BKV öltözetben... ugyan már.

Előzmény: gorcher (107555)
KápCity Creative Commons License 2016.10.20 -1 2 107590

Annyira szeretem az ilyen dögöljön meg a szomszéd tehene hozzáállást, amikor Dél-Budán és Dél-Pesten is tonna számra vannak olyan járatok amiket 1-2 éves buszokkal adnak... -.-'

Előzmény: Humarci (107589)
Humarci Creative Commons License 2016.10.20 0 0 107589

az se járja, hogy észak-pesten meg bizonyos részeken csak pár éves kocsik mennek teljes vonalakon :)

 

nyilván a volvo és az új merci nem egy színvonal

 

97E: egész napos számot cinkotai merci, kétrészek volvok

Előzmény: 18-09 (107582)
Humarci Creative Commons License 2016.10.20 0 0 107588

azért csökken mert a vt-t külditek messze, a bkv meg közelebbre megy mint előtte

Előzmény: zsig (107578)
KápCity Creative Commons License 2016.10.20 -1 3 107587

Ha kormányzati szinten egyes hiénák nem szórakoznának ennyire (az emberek életével), hogy kinek jusson a döghús (metrópótlás), akkor lehet nem kerülne szóba az hogy "roncsderbi" legyen...

Előzmény: Dante001 (107575)
Villámhetes Creative Commons License 2016.10.20 0 0 107586

Úgy néz ki,igen.

Előzmény: BU 20-26 (107585)
BU 20-26 Creative Commons License 2016.10.20 0 7 107585

Tökéletes időzítés volt ez a garázsbezárás, most, hogy a bkv jó eséllyel metrót is fog pótolni... (csak halkan jegyezném meg, hogy ilyenkor persze jó a bkv, egyébként meg sz@rik rá mindenki a városvezetés részéről...). Most olvastam hbweb facebookon, hogy akkor az óbudás c1ekből végülis kelenföldre is kerül? 

Előzmény: Törölt nick (107584)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.20 0 0 107584

"Szerintem az több mint 100 fő, emiatt felmondó buszsofőr, a valóságban max 10-20 fő lesz."

Eddig telefonban 10-20 érdeklődést kaptam olyanoktól akik Óbudán dolgoznak/tak. És jött 5 önéletrajz óbudai BKV-soktól. Vidékről beszélek. Nem Piliscsaba meg hasonló Pest megye. 

 

Jó páran jelezték a telefonban

-1 több tucat kolléga felmondott

- mindegy, csak el innen, ő elalszik a buszban vagy szállón is (nekünk ez nincs és valszeg.ezért nem fogja vállalni egyiksem).

Előzmény: trizs77 (107569)
toto92 Creative Commons License 2016.10.20 0 1 107583

Meg már le is vannak amortizálva.

Előzmény: Törölt nick (107579)
18-09 Creative Commons License 2016.10.20 -2 3 107582

Inkább, mint hogy a 196-oson legyen színvonalcsökkentés. 

 

Azért nem egy kategória a 12 éves, hugyos FJX és a 2,5 éves C2. 

Előzmény: Humarci (107572)
Villámhetes Creative Commons License 2016.10.20 -1 3 107581

Egy kis éjszaka,erősen dok. jelleggel..

 

Lucky76 Creative Commons License 2016.10.20 0 2 107580

Nem akarom tudni, hová ad Cinkota a saját Conectóiból, ami logikusabb és közelebb lenne az Andor utcához. :) 

Előzmény: gorcher (107559)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.20 -5 6 107579

Nem ettől fog romlani. Amúgy pár járatra 3-4 magaspadlós forgalmit ha beteszünk egy nap (pl: 5, 7, 8E, 9, 36, 133E, 151), akkor nem fog nagy feltűnést kelteni. A másik, hogy pótlásra kiválók az Ikarusok, mivel nagyon nagy a férőhely kapacitásuk, és amortizálhatók. 

Előzmény: Dante001 (107577)
zsig Creative Commons License 2016.10.19 0 1 107578

Hülyeséget írtam, annyi lett volna a mondanivalóm, higy arezsifutás napi kb. 1ekm-mel nő, az össz rezsi meg mégis csökken. Bocsánat!

Előzmény: Átlag utas (107574)
Dante001 Creative Commons License 2016.10.19 -3 1 107577

A vége ugyanaz: jelentősen romlik a szolgáltatás színvonala.

Előzmény: Törölt nick (107576)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!