A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
A BKV saját döntése, hogy KT-vel kell pótolni (és kötbért fizetni) ahelyett, hogy a saját tartaléka menne kötbérmentesen. Az is le lett vezetve, hogy ez így mennyire jó. Lelkük rajta, bár innentől kezdve senki ne sírjon azért, hogy a szemét BKK agyonkötnérezteti a szegény BKV-t.
Persze megértem, hogy Óbuda bezárása miatt mindenképp muszáj volt belerúgnod egyet a BKK-ba, hogy megnyugodjon a lelked, van ez így.
Akkor kezd el. Sajnos nincs felvételem,de ha lenne akkor se publikálnám. Sőt még a lámpa is piros volt a mosónál és átfértünk De, mellettem egy srác mondta a haverjának hogy b.... meg nem szoktunk itt így száguldozni.
Az lenne a kérdésem, hogy a 2000-2005 közötti időszakban mik voltak még a vonalcsoport kocsijai? Mivel akkor még ezzel nem foglalkoztam, kíváncsi lennék rá.
a bkk-nak lehetne szemrehányást tenni miért csökkentette le a tartalékok számát,
miért sok esetben szólók a járművek...
másik, hogy az nem idegesít, hogy pl. a vt buszai üresen járják a várost, így rengeteg busz jár üresen ahogy te fogalmazol. pedig ezek, utasszállításra vannak!
Szerintem itt iszonyú sakkozás lesz a vonalakkal november-decemberben, amit előre nem fogunk tudni kitalálni, hiszen nem csak az adott darabszám számít (pl. a 34-esre kell 5 db. az óbudás számok pótlására), hanem a forgalmik hossza is.
A 34, 106 full VT-sedése megoldható azzal, ha a 20E-ről munkanapokon levonul az Arriva, és a 30-as családon is kevesebb busszal van ott. 122 szerintem Kőbányás és Cinkotás lesz.
A Bogáncsos VT kiadás már így is csúcson van (a 81 csuklósból 75 forgalmi van kint munkanapokon). A 34, és 106 csak úgy tud full VT-s lenni, ha más vonalakról lejön pl. 8E, 133E-ről, és átvesz pár forgalmit Kelenföld, Kőbánya, Cinkota. Kíváncsi leszek, hogy a 122-re majd melyik garázs fog adni.
Ha az Óbudai telephely, mint ingatlan -gondolom- nem kerül egyből eladásra december 1-jén (egyelőre), így az "elfekvő készletet", mint a leállított autóbuszokat/trolibuszokat oda lehetne szállíttatni megőrzésre, ezáltal a többi telephelyen lenne hely.