Keresés

Részletes keresés

diamond way Creative Commons License 2016.09.29 0 0 107248

Komolyan megszűnik november 30.-án az Óbudai buszgarázs?? 

toto92 Creative Commons License 2016.09.28 -10 5 107247

A BKV saját döntése, hogy KT-vel kell pótolni (és kötbért fizetni) ahelyett, hogy a saját tartaléka menne kötbérmentesen. Az is le lett vezetve, hogy ez így mennyire jó. Lelkük rajta, bár innentől kezdve senki ne sírjon azért, hogy a szemét BKK agyonkötnérezteti a szegény BKV-t.

 

Persze megértem, hogy Óbuda bezárása miatt mindenképp muszáj volt belerúgnod egyet a BKK-ba, hogy megnyugodjon a lelked, van ez így.

Előzmény: Humarci (107239)
rusenuxu Creative Commons License 2016.09.28 0 0 107246

MHU-val meg FLR-rel is utaztam már ott 60-nal. Feltéve ha tényleg jól működött a busz kilométerórája. :)

Előzmény: BENczúr utca (107241)
AegonT Creative Commons License 2016.09.28 0 1 107245
BENczúr utca Creative Commons License 2016.09.28 -1 1 107244

Jóóó. 100-ból, vagy 1000-ből 1 eset.

Még bőven a piros 20-as idejében én is értem be az Árpád üzletháztól a Keletibe 17 perc alatt, mégsem az volt a rendszeres. :)

Előzmény: zoli07 (107243)
zoli07 Creative Commons License 2016.09.28 0 1 107243

Akkor kezd el. Sajnos nincs felvételem,de  ha lenne akkor se publikálnám. Sőt még a lámpa is piros volt a mosónál és átfértünk De, mellettem egy srác mondta a haverjának hogy b.... meg nem szoktunk itt így száguldozni.

Előzmény: BENczúr utca (107241)
BENczúr utca Creative Commons License 2016.09.28 0 0 107242

Amúgy amit az MHK-k művelnek, az tényleg vicc.

A végállomásról is 6-7 perc késéssel tud csak indulni csak és gondolom ez így megy a következő pihenőjéig.

Előzmény: zoli07 (107240)
BENczúr utca Creative Commons License 2016.09.28 -1 1 107241

Megeszem a kalapom, ha utasokkal a Vágány utcán bármilyen alacsonypadlós busz 50-nel megy... :)

Előzmény: zoli07 (107240)
zoli07 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 107240

Főleg, és csak úgy,  ha a Vágány utcában 50Km/h száguldunk.Pedig van egy 30-as sebességkorlátozó tábla oda és vissza felé is.

 

Előzmény: BENczúr utca (107235)
Humarci Creative Commons License 2016.09.28 0 0 107239

Én evvel tisztában vagyok!

Csak topiktárs mondandójára reagáltam.

 

Minden amit kifogásol az a bkk spórolása miatt van...

Azért is a bkv-val KT-ztat mert ő a legolcsóbb, meg a vonalismeret ugye. Bár már bőven ment át ex-bkv-s mind2 helyre.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (107238)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2016.09.28 0 1 107238

A VT és a VB üres buszai miatt a BKK-nál tessék kopogni, ők rendelték meg így.

Előzmény: Humarci (107236)
JLA160 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 107237

Egy kis segítséget kérnék.

Én 2005/2006 óta figyelem a buszokat. A 25-ös vcs.-n akkoriban, egészen a 2008-as paraméterkönyvig az alábbi kocsik voltak állandók:

03-09, 03-10, 03-12, 03-13, 03-23, 03-27, 03-30, 03-31, 03-34, 03-35, 03-41, 03-68, 03-69, 03-70, 03-72, 06-49, 06-56, 12-20, 12-21, 12-68, 15-50.

 

Az lenne a kérdésem, hogy a 2000-2005 közötti időszakban mik voltak még a vonalcsoport kocsijai? Mivel akkor még ezzel nem foglalkoztam, kíváncsi lennék rá.

Humarci Creative Commons License 2016.09.28 -3 0 107236

a bkk-nak lehetne szemrehányást tenni miért csökkentette le a tartalékok számát, 

miért sok esetben szólók a járművek...

 

másik, hogy az nem idegesít, hogy pl. a vt buszai üresen járják a várost, így rengeteg busz jár üresen ahogy te fogalmazol. pedig ezek, utasszállításra vannak!

Előzmény: toto92 (107090)
BENczúr utca Creative Commons License 2016.09.28 0 2 107235

Remélem a 20E-n marad a VT, legalább azokkal a kocsikkal többnyire lehet tartani a menetidőt.

Előzmény: 08-73 (107233)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2016.09.28 0 2 107234

Szerintem itt iszonyú sakkozás lesz a vonalakkal november-decemberben, amit előre nem fogunk tudni kitalálni, hiszen nem csak az adott darabszám számít (pl. a 34-esre kell 5 db. az óbudás számok pótlására), hanem a forgalmik hossza is.

Előzmény: 08-73 (107233)
08-73 Creative Commons License 2016.09.28 0 1 107233

A 34, 106 full VT-sedése megoldható azzal, ha a 20E-ről munkanapokon levonul az Arriva, és a 30-as családon is kevesebb busszal van ott. 122 szerintem Kőbányás és Cinkotás lesz.

Előzmény: Törölt nick (107232)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.28 -2 2 107232

A Bogáncsos VT kiadás már így is csúcson van (a 81 csuklósból 75 forgalmi van kint munkanapokon). A 34, és 106 csak úgy tud full VT-s lenni, ha más vonalakról lejön pl. 8E, 133E-ről, és átvesz pár forgalmit  Kelenföld, Kőbánya, Cinkota. Kíváncsi leszek, hogy a 122-re majd melyik garázs fog adni.

Előzmény: 08-73 (107227)
attah Creative Commons License 2016.09.28 0 1 107231

Úgy látom októberben végig marad.

Előzmény: Villámhetes (107229)
08-73 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 107230

Mondjuk akkor már azok visszajöhetnek, mert szólóból így rengeteg lesz Cinkotán.

Előzmény: Popey88 (107224)
Villámhetes Creative Commons License 2016.09.28 0 0 107229

Nem tudom.Még kb. 3 hétig tart a pótlás,utána kiderül.

Előzmény: lapaj74 (107228)
lapaj74 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 107228

Délpest is csak addig van 9-en míg Kelenföld villamospótlót ad ?

Előzmény: Villámhetes (107226)
08-73 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 107227

Magyarán az 5, 9 Óbudás forgalmijait, meg teljes egészében a 109-est Kelenföld veszi át (VT helyett)?

A 34, 106 gondolom full VT lesz.

Előzmény: Red October (107225)
Villámhetes Creative Commons License 2016.09.28 -1 3 107226

Kelenföldön így is túltengés van csuklósból.

 

Ez nem igaz,határon van a kiadás.És a 9/109-re is kell 12 kocsi,pont ennyi van most a 61-esen.

Előzmény: 08-73 (107223)
Red October Creative Commons License 2016.09.28 -1 1 107225

Egyáltalán nincs túltengés, nem is értem honnan veszed.

Előzmény: 08-73 (107223)
Popey88 Creative Commons License 2016.09.28 0 1 107224

Lacus, az MFW-k visszakerülnek Kelenföldre, illetve oda kerül az MZE-415-ös is?

Előzmény: Törölt nick (107200)
08-73 Creative Commons License 2016.09.28 -6 0 107223

Citarokat miért nem lehetett Délpestre, ha már a CNG-s társaik ott vannak??

Illetve a Volvoakt elég lenne Kőbányára és Cinkotára rakni, Kelenföldön így is túltengés van csuklósból.

Előzmény: Törölt nick (107200)
Obsitos1663 Creative Commons License 2016.09.28 0 1 107222

Budapest/fővárosi autóbuszgarázsok :

 

 - Récsei (Domonkos)......................1930-2000 = 70 év.

 - Fürts (Kelenföld)..........................1949 - ??

 - Kilián (új Kilián) Dél-Pest..............1958 - 1983 - ??

 - Mező..........................................1958 - 1996 = 38 év.

 - Óbuda........................................1970 - 2016 = 46 év.

 - Cinkota.......................................1976 - ??

 

Bár a Kilián újjá épült más helyen.  kiegészítettem, hogy minden évszám meglegyen.

 

 

Előzmény: trizs77 (107216)
KápCity Creative Commons License 2016.09.28 0 0 107221

Ha az Óbudai telephely, mint ingatlan -gondolom- nem kerül egyből eladásra december 1-jén (egyelőre), így az "elfekvő készletet", mint a leállított autóbuszokat/trolibuszokat oda lehetne szállíttatni megőrzésre, ezáltal a többi telephelyen lenne hely.

Előzmény: Törölt nick (107201)
KápCity Creative Commons License 2016.09.28 0 0 107220

Az FKU-s Volvok egységessége már akkor borult, amikor Délpest kapott 20 darabot.

Előzmény: L45H (107210)
trizs77 Creative Commons License 2016.09.28 0 1 107219

Jogos.

Előzmény: gorcher (107218)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!