A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Királyság az előzmény, csak a 2000-es gyártást nem nagyon értem, ugyanis papírokkal tudom bizonyítani, hogy 2001-es gyártású és 2001. október 11-én helyezték először forgalomba.
Az Európai Mobilitási Hét program keretében a BKV az NLE-864-es, az NTM-436-os rendszámú buszokkal és a 9009-es pályaszámú Skoda Solaris trolibusszal vonult fel az Andrássy úton.
Ehhez a reinkarnációhoz is gondolom, egy Fehér-piros szoló, donor Volvot használtak fel Kelenföldről. De ha már itt tartunk, akkor tegnap a garázsnál járva, feltűnt nekem egy érdekesség: 2 NCZ-540-es kocsi van egyszerre a telepen! A régi sárga Berlini Volvo az egyik, ami bár kapott Matricákat és Rendszámot, de elég régóta megbontva áll, és a másik a 4 kis donor egyike, vagyis a 3. felhasznált már, az első az NCZ-563 lett, a második talán a volt MFW-535-es, a harmadik a mostani leírt. Még egy maradt ezen kivül, az szvsz az elözetesen lekért rendszámok között volt, de közben a hozzá kijelölt kocsi már nincs meg, de az NCZ-574-es még szabad! :)
A másik, melyik FJX-es Volvot Újítják most éppen a Kelenföldi garázsban? Tegnap láttam egyet, már Skyblue volt.
Itt van a ígért galéria az említett 2 körről. Valaki meg tudná mondani annak az okát, hogy miért nem az NTM-es kocsikról ismert ajtónyitó gombokat kapta meg, hanem a régebbi fajtát?