A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
A hídcseréket [kishíd > nagyhíd] (nem beleértendő a BPO-800-as 280-asok nagy részénél történt hídcsere) gyorsan elkezdtem magamnak összeírni, de aztán rájöttem, hogy egy-kettő hibádzik. Kérem, segítsen, aki tud :) - a 01-50-be a 16-20,
- a 03-58-ba a 04-47,
- a 06-68-ba a 03-56, - a 08-12-be a 15-58,
- a 12-79-be a 04-47 hídja került.
A kérdés annyi, hogy mely gépek hídja került
- a 01-27-be,
- a 04-37-be (ez már korábban elhangzott itt, de nem tudtam visszakeresni),
- a GXW-442-be? (Itt ugye fordított az irány, mert középhíd helyett kapott kishidat.)
15, 115-ösön csak hétvégén van Óbuda C1, Kelenföld villany Modulo felosztás, vagy hétköznap is pont ez van? Mert kis Volvokat nem nagyon láttam a vonalon mostanában.
Ma például a 8E-n (2 darab), 30A-n (1 darab), 66-on (1 darab), 97-n (1 darab), 139-n (1 darab) VT-s/VB-s kocsit kellet pótolni az alábbi vonalakon szólóval a csuklós helyett. Nem csak a BKV-nál fordul elő, hogy napközben kocsit kell pótolni. Ezért még mindig az lenne a legértelmesebb, és legjobb döntés ha az összes KT csuklós lenne. Ehhez viszont a BKK-nak kell tennie, hogy a tartalékokat csuklós kocsikkal rendelje meg a BKV-tól.
Csak költői kédés: ha a nosztalgia üzemre megőrzött I-007-est a 194-esen, a NCA-263-ast pedig a 99-esen hajszolják, az biztos azt jelenti, hogy a BKV képes kiállni a megfelelő számú szólókocsival?
Vagy meg kell járatni néha ezeket a kocsikat is, és miért ne a lexarabb vonalakon?
Vagy nincs ilyen összefüggés, mindig járnak valahol?
A klíma pont hogy csökkenti a levegő páratartalmát, tehát ha párásodott az ablak, akkor valószínűleg csak a szellőzés ment, és a kinti 10 fokot hozta be. Mondjuk ebben a járványos időben nem akkora baj, ha szellőzik a busz.