A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Ezenkívül van még ugye 2 csuklós (280) GT (Bogdáni út. Szilágyi utca). meg talán egy szóló (260) a Bogdáni úton, bár ez utóbbiban nem vagyok most biztos.
Én is nagyon jó kocsiknak tartom a VH-s csuklósokat, főleg a MUT/MUU-s (new AG300-as) szériát. A MUT/MUU-s széria egy idős a Volvokkal, és sokkal jobb állapotúak, és jobbak műszakilag a VH-s kocsik a Volvonál. Így legalább több Van Hool-al találkozhatunk a 85/85E, és a 136E vonalakon. Úgy néz ki, hogy mától a 9-en is rendszeresek a Van Hool-ok.
A Volvoba sokkal jobb az utasáramlás mint a Vanholl-ban, lehet hogy egy év után erre mások is rájöttek ? (Mondom ezt úgy hogy,talán én vagyok az ország egyetlen embere akinek a Vanholl a kedvence,még a Brüsszeli kocsikat is imádom, de a 200E-re nem szabad kiadni egyiket se).
FKU-917 sky kék+ narancs led kijelző. Ma 200E-n rendelt. Ehhez kapcsolódóan kérdesem lenne. Ha csak knorr van a héten 200E-n, akkor miért kapott ez a kocsi a harmadik ajtóval szemben csomag tartót? Mint amilyen régen is volt a repteres kocsikban. Szép új sky kék színe van a csomagtartónak is, rendesen oda rögzítve, nem csak úgy bedobva a knorr idejére.
A hídcseréket [kishíd > nagyhíd] (nem beleértendő a BPO-800-as 280-asok nagy részénél történt hídcsere) gyorsan elkezdtem magamnak összeírni, de aztán rájöttem, hogy egy-kettő hibádzik. Kérem, segítsen, aki tud :) - a 01-50-be a 16-20,
- a 03-58-ba a 04-47,
- a 06-68-ba a 03-56, - a 08-12-be a 15-58,
- a 12-79-be a 04-47 hídja került.
A kérdés annyi, hogy mely gépek hídja került
- a 01-27-be,
- a 04-37-be (ez már korábban elhangzott itt, de nem tudtam visszakeresni),
- a GXW-442-be? (Itt ugye fordított az irány, mert középhíd helyett kapott kishidat.)
15, 115-ösön csak hétvégén van Óbuda C1, Kelenföld villany Modulo felosztás, vagy hétköznap is pont ez van? Mert kis Volvokat nem nagyon láttam a vonalon mostanában.