A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Ha az Óbudai telephely, mint ingatlan -gondolom- nem kerül egyből eladásra december 1-jén (egyelőre), így az "elfekvő készletet", mint a leállított autóbuszokat/trolibuszokat oda lehetne szállíttatni megőrzésre, ezáltal a többi telephelyen lenne hely.
"A most folyó forgalmi üzem megszüntetése során a Citaro buszok Cinkotára, a Volvok Cinkotára, Kőbányára és Kelenföldre kerülnek hellyel-közzel azonos mértékben. A 260-asok a Conecto beállás és a PKD építések miatt már nem relevánsok."
Nem lesz abból gond, hogy a Volvok egységessége megborul? Jól számolom, hogy akkor Kb., Kf. és Ct. esetében garázsonként 8-9 Volvoval bővül az állomány?
Valóban jól nézne ki, csak az a baj, hogy csak hétvégén lenne látványos (akkor van annyi szabad kocsi), november 30-a meg szerda. Pedig a garázst egy ilyen látványos kivonulásnál elhagyhatná utoljára valamelyik ős Óbudás kocsi (pl. 06-62, 06-67, 08-59) :)
Sajnálom :( Bár tudom, hogy ebben a döntésben az érzelmek már nem játszhatnak szerepet, csak a racionalitás. És azért az is nagy dolog, hogy nem lesz elbocsátás.
Azt már lehet tudni, hogy a garázs buszos kiürítése hogy fog törtnéi? Ütemesen, vagy november 30-án reggel kiáll az kb. 110 busz és este meg az új telephelyre állnak be?
Illetve az utolsó nap lesz-e valami "garázsbúcsú"? :)
Az óbudai Citarok hány félék is, már típusilag? Mert több féle verzió van, ha jól emlékszem. De így is úgyis Cinkotán lehet ünnepelni minimum a 13. féle típus érkezését...
kamionos80: pont Lacus le is írta, hogy takarítani kell. Az lehet, hogy kevesebb buszt ad ki a garázs, de annyi selejt, meg ideiglenesen leállított, meg donor autó van a garázsban, hogy kizártnak tartom, hogy akár csak 45 is elférjen. Már normális körülmények között és nem cipős kanállal, ha ez szempont.