Keresés

Részletes keresés

IAtilla Creative Commons License 2016.09.28 0 1 107211

Tudomásom szerint 111-et.

Előzmény: abauj (107208)
L45H Creative Commons License 2016.09.28 -11 0 107210

"A most folyó forgalmi üzem megszüntetése során a Citaro buszok Cinkotára, a Volvok Cinkotára, Kőbányára és Kelenföldre kerülnek hellyel-közzel azonos mértékben. A 260-asok a Conecto beállás és a PKD építések miatt már nem relevánsok."

 

Nem lesz abból gond, hogy a Volvok egységessége megborul? Jól számolom, hogy akkor Kb., Kf. és Ct. esetében garázsonként 8-9 Volvoval bővül az állomány?

A Masterek hova kerülnek?

Előzmény: Törölt nick (107200)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.28 0 6 107209

Ütemesen, nem egyszerre fog kiürülni.

 

Bucsú lesz, november 30-án az utolsó forgalomba álló járművet el fogjuk bucsúztatni.

Ehhez leginkább egy 260-as illik, leginkább "a" 260-as, a BPO-609.

Evvel egyidőben lenne praktikus dokumentációs szempontból a MZE-415 távozása.

Előzmény: Hangya Szövetkezet (107203)
abauj Creative Commons License 2016.09.28 0 0 107208

Hány forgalmit ad ki jelenleg hétköznap reggeli csúcsra Óbuda?

Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2016.09.28 0 0 107207

'70-ben.

Előzmény: trizs77 (107206)
trizs77 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 107206

Az óbudai autóbusz garázs 1970-ben, vagy 1971-ben nyílt meg ?

 

 

Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2016.09.28 0 2 107205

Valóban jól nézne ki, csak az a baj, hogy csak hétvégén lenne látványos (akkor van annyi szabad kocsi), november 30-a meg szerda. Pedig a garázst egy ilyen látványos kivonulásnál elhagyhatná utoljára valamelyik ős Óbudás kocsi (pl. 06-62, 06-67, 08-59) :)

Előzmény: P.stephenson (107204)
P.stephenson Creative Commons License 2016.09.28 0 1 107204

Tyű, egy ilyen Mezős kirajzás itt is állat lenne:

https://www.youtube.com/watch?v=s8qmRlktgqk

Előzmény: Hangya Szövetkezet (107203)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2016.09.28 0 2 107203

Sajnálom :( Bár tudom, hogy ebben a döntésben az érzelmek már nem játszhatnak szerepet, csak a racionalitás. És azért az is nagy dolog, hogy nem lesz elbocsátás.

 

Azt már lehet tudni, hogy a garázs buszos kiürítése hogy fog törtnéi? Ütemesen, vagy november 30-án reggel kiáll az kb. 110 busz és este meg az új telephelyre állnak be?

Illetve az utolsó nap lesz-e valami "garázsbúcsú"? :) 

Előzmény: Törölt nick (107200)
gorcher Creative Commons License 2016.09.28 -3 6 107202

Az óbudai Citarok hány félék is, már típusilag? Mert több féle verzió van, ha jól emlékszem. De így is úgyis Cinkotán lehet ünnepelni minimum a 13. féle típus érkezését...

 

kamionos80: pont Lacus le is írta, hogy takarítani kell. Az lehet, hogy kevesebb buszt ad ki a garázs, de annyi selejt, meg ideiglenesen leállított, meg donor autó van a garázsban, hogy kizártnak tartom, hogy akár csak 45 is elférjen. Már normális körülmények között és nem cipős kanállal, ha ez szempont.

Előzmény: Törölt nick (107200)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.28 0 2 107201

Azért nem árt ha van elképzelése a dologról:-)

Ami még komoly feladat a már kivont és vagy selejtezett eszközök elszállítása, elszállítatása annak érdekében, hogy legyen hely a járművek számára.

Előzmény: trizs77 (107180)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.28 -1 10 107200

Teljesen kizártnak tartom, hogy ilyen mennyiségű öreg Ikarusra legyen szükség. Maximum 50 darab környéke a reális, az emlegetett vészforgatókönyv erre készül, pont ezért is csökkentjük most a félretett kocsik száz feletti számát.

Sajnos félek tőle, hogy ha és amennyiben lesz feladatunk a metrópótlásban az nagymértékben Óbuda nélkül megoldható.

A most folyó forgalmi üzem megszüntetése során a Citaro buszok Cinkotára, a Volvok Cinkotára, Kőbányára és Kelenföldre kerülnek hellyel-közzel azonos mértékben. A 260-asok a Conecto beállás és a PKD építések miatt már nem relevánsok.

Előzmény: Hangya Szövetkezet (107195)
JLA160 Creative Commons License 2016.09.27 0 0 107199

Igen, már letárgyaltuk, csak azt hittem a még állományban levőket sorolta fel. Én is mentem vele nemrég, sőt, felvételt is csináltam :)

Előzmény: Hangya Szövetkezet (107198)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2016.09.27 0 0 107198

11-37 még fut, ma is ki volt adva.

Előzmény: JLA160 (107176)
kamionos80 Creative Commons License 2016.09.27 0 0 107197

Simán befér Cinkotára annyi.Mikor régen eléggé televolt a garázs 16sort használtak,és volt még mögötte hely.Most jóval kevesebb kocsijuk van,ugye onnan esett ki a 169e,97e,68as egyrésze196,196a,sok 280ast,435öst selejteztek azóta.Ez jóval több mint 45 autó.

 

Előzmény: gorcher (107182)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2016.09.27 0 0 107196

Bezár az óbudai autóbuszgarázs

A BKV a döntést az üzemeltetett buszok számának jelentős csökkenésével indokolta. Tovább »

forrás: Index.hu

Előzmény: Hangya Szövetkezet (107195)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2016.09.27 0 0 107195

A másik kérdés ami felmerült bennem, hogy a tegnap délután nyilvánosságra került hír, miszerint a pótlóbusz tendert a KDB felfüggesztette nem módosítja-e a garázsbezárás időpontját. Hiszen telnek a napok, és az új buszok egyre távolibb álomnak tűnek tavaszra. És ha tényleg elkezdődik jövő év első felében a metrópótlás azt a 130-140 Ikarust fel kell újítani valamilyen szinten, akkor aztán mind a 4 (5) garázs kapacitására szűkség lesz -szerintem. 

Előzmény: siófoki35 (107194)
siófoki35 Creative Commons License 2016.09.27 0 0 107194

Ezérdekes, mert múlt héten még arról volt szó a közgyűlésen, hogy egyelőre nem aktuális a bezárás... :o

Előzmény: P.Box (107165)
JLA160 Creative Commons License 2016.09.27 -1 2 107193

Ilyenkor látszik, hogy az egyetem lefáraszt. Hirtelen azt hittem, a még forgalomban levőket írta össze...

Előzmény: gorcher (107181)
BP-1 Creative Commons License 2016.09.27 0 0 107192

Ne viccelj már!

A bezárás nem új történet.

Előzmény: trizs77 (107180)
autro Creative Commons License 2016.09.27 0 0 107191

Az 5 bérelt Citaro sorsa mi lesz, úgy tudom e hónap végén lejár a bérlés?

zoli07 Creative Commons License 2016.09.27 0 0 107190
Előzmény: Villámhetes (107189)
Villámhetes Creative Commons License 2016.09.27 0 0 107189

Óbuda bezárásáról van valahol hivatalos infó?

KápCity Creative Commons License 2016.09.27 0 0 107188
A 3 ?es ex.gyros már végleg ki lett vonva.
Előzmény: FKU-911 (107185)
IAtilla Creative Commons License 2016.09.27 0 3 107187

Logikus, amit mondasz, de én valahogy nem tartom valószínűnek, hogy a Citarókat Kelenföldre küldenék. Dél-Pestre inkább, hiszen ott már üzemelnek a CNG-s Citarók. De tulajdonképpen úgy is ki lehet alakítani, hogy Kelenföldre menjenek. Eszerint

– Cinkotára mennének: a kelenföldi Volvo 7000-esek, 7700-asok és az óbudai 260-asok nagy része;
– Cinkotáról elmennének: a 412-esek;
– Dél-Pestre mennének: a cinkotai 412-esek és az óbudai Volvo 7700A-k egy része;
– Dél-Pestről nem menne el semmi;
– Kelenföldre mennének: az óbudai Citarók és az óbudai Volvo 7700A-k egy része;
– Kelenföldről elmennének: a Volvo 7000-esek és 7700-asok;

– Kőbányára mennének: az óbudai 260-asok kisebb része.

A darabszámok hasonlóan alakulnának, mint a korábbi hozzászólásomban.

Előzmény: bpi-211 (107184)
IAtilla Creative Commons License 2016.09.27 0 0 107186

Semmi értelmét nem látom annak, hogy Kőbányára bedobni pár Volvót. Az kifejezetten a típushomogénség ellen menne.

Előzmény: 08-73 (107183)
FKU-911 Creative Commons License 2016.09.27 0 1 107185

Nincs már: 08-32, 11-91, 19-82

 

Vannak még: 08-69, 17-56, 17-72,  (427,445,458?)

Előzmény: KápCity (107172)
bpi-211 Creative Commons License 2016.09.27 0 1 107184

Lehet számolgatni, de azért vannak itt más szempontok is, amit remélhetőleg figyelembe is vesznek (a mostani felállás alapján úgy tűnik, hogy igen, mert a PKD-k inkább hegyi vonalakra kerültek). A szóló Volvo-k nem valóak hegyi pályára, az NCZ-k egyáltalán nem, de az MFW-k is szenvednek. 11/111, 29, (57/257), 65, 91/291, 128/129, 137, 149, 165, 237, ahol cserélni kéne (ez kb. 45-50 db Citaro), ennyi Volvo nincs is. Oké, az még játszhat, hogy sok Bogáncsos C2 kerül át óbudai területre (nagyjából a flotta fele), meglátjuk ezt meglépik e. A másik, hogy Kelenföld szerintem a sok szóló vonal miatt többet fog kapni. Ami házon belül megeshet, hogy másik garázs adja, 11, 15, 91, meg talán Békás, de a többi szóló vonal Kelenföldről van a legközelebb (persze láttunk már Kőbányás 57-est is :D; lehet most is ilyesmi lesz, hogy pl. csak a magaspadlósokat ők adják). Csuklós nincs olyan sok Óbudán, ott vszeg könnyebb lesz a variálás, 5, 9, 109 Klf, 34/106 Bogáncs, többi Cinkota.

Előzmény: IAtilla (107175)
08-73 Creative Commons License 2016.09.27 0 0 107183

Kőbányára nem raknál FKU-kat? Ott még nincs ap csuklós.

Előzmény: IAtilla (107175)
gorcher Creative Commons License 2016.09.27 -2 3 107182

Viszont így emlékképeim elkezdtek zaklatni, hogy Cinkotára vajon befér +45 autó? Mert nekem nagyon úgy rémlik, hogy nem.

Hacsak nem kezdik el nagyon nagy tempóban kidobálni a selejt autókat és a csacsikkal kisebb helyre nem rakják össze az "ideiglenesen" leállított csuklósokat, amikkel viszont lassan kezdeni kéne valamit, mert a minimum fél év állás biztos nem tesz nekik jót...

Előzmény: gorcher (107181)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!