A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
A klíma pont hogy csökkenti a levegő páratartalmát, tehát ha párásodott az ablak, akkor valószínűleg csak a szellőzés ment, és a kinti 10 fokot hozta be. Mondjuk ebben a járványos időben nem akkora baj, ha szellőzik a busz.
A slusszpoént majdnem elfelejtettem: reggel kb 10 °C-os külső hőmérséklet mellett felszálltam az MHK-906-ra. Mondom mi ez a hideg? Furcsa zúgás az utastérben, mindenki fázik.
Örsön megkérdeztem a vezért, hogy ezt így hogy? Nem lehet kikapcsolni a klímát, a fűtéscsap meg nem akarta az igazságot, szóval az utasok fáztak, az ablakok meg a szélvédővel az élen párásodtak folyamatosan. Délután ugye nem vele jöttem, de mivel 2 rész között Kőbányán tárolt a kocsi, biztos, hogy hozzá sem nyúltak.
A BKV saját döntése, hogy KT-vel kell pótolni (és kötbért fizetni) ahelyett, hogy a saját tartaléka menne kötbérmentesen. Az is le lett vezetve, hogy ez így mennyire jó. Lelkük rajta, bár innentől kezdve senki ne sírjon azért, hogy a szemét BKK agyonkötnérezteti a szegény BKV-t.
Persze megértem, hogy Óbuda bezárása miatt mindenképp muszáj volt belerúgnod egyet a BKK-ba, hogy megnyugodjon a lelked, van ez így.
Akkor kezd el. Sajnos nincs felvételem,de ha lenne akkor se publikálnám. Sőt még a lámpa is piros volt a mosónál és átfértünk De, mellettem egy srác mondta a haverjának hogy b.... meg nem szoktunk itt így száguldozni.
Az lenne a kérdésem, hogy a 2000-2005 közötti időszakban mik voltak még a vonalcsoport kocsijai? Mivel akkor még ezzel nem foglalkoztam, kíváncsi lennék rá.
a bkk-nak lehetne szemrehányást tenni miért csökkentette le a tartalékok számát,
miért sok esetben szólók a járművek...
másik, hogy az nem idegesít, hogy pl. a vt buszai üresen járják a várost, így rengeteg busz jár üresen ahogy te fogalmazol. pedig ezek, utasszállításra vannak!
Szerintem itt iszonyú sakkozás lesz a vonalakkal november-decemberben, amit előre nem fogunk tudni kitalálni, hiszen nem csak az adott darabszám számít (pl. a 34-esre kell 5 db. az óbudás számok pótlására), hanem a forgalmik hossza is.
A 34, 106 full VT-sedése megoldható azzal, ha a 20E-ről munkanapokon levonul az Arriva, és a 30-as családon is kevesebb busszal van ott. 122 szerintem Kőbányás és Cinkotás lesz.
A Bogáncsos VT kiadás már így is csúcson van (a 81 csuklósból 75 forgalmi van kint munkanapokon). A 34, és 106 csak úgy tud full VT-s lenni, ha más vonalakról lejön pl. 8E, 133E-ről, és átvesz pár forgalmit Kelenföld, Kőbánya, Cinkota. Kíváncsi leszek, hogy a 122-re majd melyik garázs fog adni.