Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.10.14 -1 3 107445

 :))))))))))))))))))

Előzmény: P.stephenson (107444)
P.stephenson Creative Commons License 2016.10.14 0 1 107444

Szia! Te vezettél már buszt? És átkozottul veszélyes volt? :-)

Előzmény: Törölt nick (107443)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.14 0 0 107443

OFF mióta nálunk kamerás 1-2 renitens kocsi azóta nőtt a vonal bevétele (hirtelen megéri járatni....) és nem fogyaszt a credo ec12 sem 100on 60 litert. :)))))))))))))))))))))))))))

Előzmény: fberci (107437)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2016.10.14 0 0 107442

Pedig korábban tuti, hogy egymás felett volt a kettő. ÉS úgy rémlett vissza is kerültek csak 40-50 centivel feljebb.

Előzmény: Obsitos1663 (107440)
Obsitos1663 Creative Commons License 2016.10.14 -1 0 107441

ha nem szerelték fel, akkor nem is hiányzik onnan. nem feltétlenül szükséges.

Előzmény: Hnorbert (107431)
Obsitos1663 Creative Commons License 2016.10.14 0 0 107440

nincs a kapaszkodókon. azok "csak" leszállásjelzők.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (107421)
Obsitos1663 Creative Commons License 2016.10.14 0 0 107439

az ajtók feletti dobozon. piros színű gomb.

Előzmény: etomcat (107416)
g86 Creative Commons License 2016.10.14 0 0 107438

Hol van ezzel az eszközzel tömegközlekedési környezetben érdemi mennyiségű üzemi tapasztalat?

Előzmény: nohab (107436)
fberci Creative Commons License 2016.10.14 0 0 107437

OFF Nem véletlenül kezdtek el volános buszokat kamerával felszerelni, adott esetben járművenként csak egyet.

Előzmény: nohab (107436)
nohab Creative Commons License 2016.10.14 0 0 107436

Ez jó cucc, sok Volán, de akár MÁV járaton is hatékony eszköz lehetne a hivatalos bevétellel kapcsolatos kérdésekben.

Előzmény: Dante001 (107434)
fberci Creative Commons License 2016.10.13 0 0 107435

Az a két oldalán egy-egy lámpa?

 

Ugye infra alapú (time of flight), nem sztenderd kamerás?

Előzmény: Dante001 (107434)
Dante001 Creative Commons License 2016.10.13 0 0 107434
Előzmény: Dante001 (107433)
Dante001 Creative Commons License 2016.10.13 0 0 107433

Utasszámláló berendezés?

Előzmény: D Carlos (107428)
18-09 Creative Commons License 2016.10.13 0 0 107432

Értéknövelés :)

Előzmény: D Carlos (107428)
Hnorbert Creative Commons License 2016.10.13 0 0 107431

NHB-035-ről hiányzik a kerekesszék rögzítésére szolgáló biztonsági öv. Fel sem szerelték.

FKU-911 Creative Commons License 2016.10.13 0 2 107430

Inkább átkötni kellett volna, hogy a kapaszkodókon lévőkkel is, és az ajtókon lévőkkel is lehessen nyitni. Persze lemezelni könnyebb volt...

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (107403)
FKU-911 Creative Commons License 2016.10.13 0 0 107429

Ez melyik kocsi? A 15-60-ban (is) volt.

Előzmény: D Carlos (107428)
D Carlos Creative Commons License 2016.10.13 0 0 107428

Ez mi lenne? 

18-09 Creative Commons License 2016.10.13 0 1 107427

Készültek gyönyörű elképzelések, igen patent lenne az egész Gyorsforgalmi. Kár, hogy még évekig a mai állapotokat kell élvezni. 

Előzmény: Lucky76 (107426)
Lucky76 Creative Commons License 2016.10.13 0 0 107426

Minimális beavatkozás? Azon az úton a kritikus szakaszon a minimális beavatkozás a faltól-falig felújítás... :)

Előzmény: 18-09 (107425)
18-09 Creative Commons License 2016.10.13 0 0 107425

Inkább terelnék el kerülő útra az aszfalt rendbe hozásáig

 

Ó, hol van az még...............................

 

Engedélyezések, kiviteli tervekre közbeszerzés talán még idén kiírásra fog kerülni. Mivel pénz még nincs a teljes átépítésre, csak minimális beavatkozás lesz majd lehetőség. Az érdemi munka pedig csak 2018. őszén indulhat el. Talán.

 

Addig talán lesz kopóréteg csere a legkritikusabb szakaszokon. Az meg túl sokat nem ér. Viszont hunyorítva, 200 méterről jól nézne ki :) 

Előzmény: etomcat (107418)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.12 -1 0 107424
Előzmény: Törölt nick (107423)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.12 -1 0 107423
Előzmény: Törölt nick (107422)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.12 0 0 107422

Hogy került ma egész napos fordákra 2 db délpesti 280-as 17-23, és 08-81, valamint az óbudai 08-59 a 276E-re? Illetve hétfő óta lejöttek az NNE-k a 9-ről, és helyettük FLR-ek futnak. 

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 107421

Van a kapaszkodókon is. A csuklónál pedig általában a takaróanyag szerkezete szokott leérni. A felújítás előtt a jó utak miatt már majdnem az összesnek le volt esve.

Előzmény: 430 322 (107419)
Fzolee Creative Commons License 2016.10.12 -1 2 107420

A 200E útvonalának egy jó szakaszán olyan egyenetlen állapotban van a gyorsforgalmival párhuzamos aszfalt, hogy az a csoda, ha a számítógépekkel zsúfolt Volvo egyszer is végig tud menni rajta lefagyás nélkül!

 

Hát, ehhez képest lehúztak ott laza 10 évet a Volvok, nagyobb gondok nélkül...

Előzmény: etomcat (107418)
430 322 Creative Commons License 2016.10.12 0 1 107419

Ha a VanHool AG318-ra gondolsz, akkor úgy emlékszem, az ajtók felett van elhelyezve egy "gombakapcsoló", mintha az lenne a vészjelző, de erre nem innék mérget.

Előzmény: etomcat (107416)
etomcat Creative Commons License 2016.10.12 -3 3 107418

> Valószínűleg kocsikiadási problémák miatt van most 2 db Van Hool a Volvok mellett a 200E-n

 

A 200E útvonalának egy jó szakaszán olyan egyenetlen állapotban van a gyorsforgalmival párhuzamos aszfalt, hogy az a csoda, ha a számítógépekkel zsúfolt Volvo egyszer is végig tud menni rajta lefagyás nélkül!

 

(Nem értem miért kell ezt csinálni az utasokkal, a sofőrrel, a vassal? Inkább terelnék el kerülő útra az aszfalt rendbe hozásáig vagy legalább tegyenek ki 30-as lassújelet!)

 

Lehet, hogy a New Age kivitelű Van Hool jobban bírja azt a járatot gépészetileg, viszont annak meg a könnyű, utánfutó jellegű hátsórésze olyan bakugrásokat tesz 50-es tempónál a ramaty úton, ami az érzékenyebb utasok számára állat-egészségügyileg problémás, mármint róka.

Előzmény: Peto (107417)
Peto Creative Commons License 2016.10.12 0 1 107417

Valószínűleg kocsikiadási problémák miatt van most 2 db Van Hool a Volvok mellett a 200E-n, ezért egyértelműen nem jelenthető ki, hogy visszakerültek a vadnyulak. Beosztás szerint továbbra is Volvokkal adják a vonalat.

Előzmény: MCA-001 (107415)
etomcat Creative Commons License 2016.10.12 -3 1 107416

Botrányos állapotban vannak a kőbányai 85-ös járaton közlekedő régi / kockalámpás "van hool" autóbuszok. Szerintem ezekre már csak az szálljon fel, akinek "nincs hol"... Pár napja rögtön az Örstől indulva valami éktelen visító-nyüszítő hangja volt a csukló szerkezetnek, de az utastérből nem lehetett eldönteni, hogy mechanikus vagy inkább elektromos eredetű? Mikor leszálltam csak akkor vettem észre, hogy a csukló harmónika szerkezet egész alja lent van a földig és azt vonszolja a busz olyan földöntúli hangon.

 

Amúgy a vanhol-ban hol van az utastéri vészjelző gomb?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!