A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
OFF mióta nálunk kamerás 1-2 renitens kocsi azóta nőtt a vonal bevétele (hirtelen megéri járatni....) és nem fogyaszt a credo ec12 sem 100on 60 litert. :)))))))))))))))))))))))))))
Inkább terelnék el kerülő útra az aszfalt rendbe hozásáig
Ó, hol van az még...............................
Engedélyezések, kiviteli tervekre közbeszerzés talán még idén kiírásra fog kerülni. Mivel pénz még nincs a teljes átépítésre, csak minimális beavatkozás lesz majd lehetőség. Az érdemi munka pedig csak 2018. őszén indulhat el. Talán.
Addig talán lesz kopóréteg csere a legkritikusabb szakaszokon. Az meg túl sokat nem ér. Viszont hunyorítva, 200 méterről jól nézne ki :)
Hogy került ma egész napos fordákra 2 db délpesti 280-as 17-23, és 08-81, valamint az óbudai 08-59 a 276E-re? Illetve hétfő óta lejöttek az NNE-k a 9-ről, és helyettük FLR-ek futnak.
Van a kapaszkodókon is. A csuklónál pedig általában a takaróanyag szerkezete szokott leérni. A felújítás előtt a jó utak miatt már majdnem az összesnek le volt esve.
A 200E útvonalának egy jó szakaszán olyan egyenetlen állapotban van a gyorsforgalmival párhuzamos aszfalt, hogy az a csoda, ha a számítógépekkel zsúfolt Volvo egyszer is végig tud menni rajta lefagyás nélkül!
Hát, ehhez képest lehúztak ott laza 10 évet a Volvok, nagyobb gondok nélkül...
Ha a VanHool AG318-ra gondolsz, akkor úgy emlékszem, az ajtók felett van elhelyezve egy "gombakapcsoló", mintha az lenne a vészjelző, de erre nem innék mérget.
> Valószínűleg kocsikiadási problémák miatt van most 2 db Van Hool a Volvok mellett a 200E-n
A 200E útvonalának egy jó szakaszán olyan egyenetlen állapotban van a gyorsforgalmival párhuzamos aszfalt, hogy az a csoda, ha a számítógépekkel zsúfolt Volvo egyszer is végig tud menni rajta lefagyás nélkül!
(Nem értem miért kell ezt csinálni az utasokkal, a sofőrrel, a vassal? Inkább terelnék el kerülő útra az aszfalt rendbe hozásáig vagy legalább tegyenek ki 30-as lassújelet!)
Lehet, hogy a New Age kivitelű Van Hool jobban bírja azt a járatot gépészetileg, viszont annak meg a könnyű, utánfutó jellegű hátsórésze olyan bakugrásokat tesz 50-es tempónál a ramaty úton, ami az érzékenyebb utasok számára állat-egészségügyileg problémás, mármint róka.
Valószínűleg kocsikiadási problémák miatt van most 2 db Van Hool a Volvok mellett a 200E-n, ezért egyértelműen nem jelenthető ki, hogy visszakerültek a vadnyulak. Beosztás szerint továbbra is Volvokkal adják a vonalat.
Botrányos állapotban vannak a kőbányai 85-ös járaton közlekedő régi / kockalámpás "van hool" autóbuszok. Szerintem ezekre már csak az szálljon fel, akinek "nincs hol"... Pár napja rögtön az Örstől indulva valami éktelen visító-nyüszítő hangja volt a csukló szerkezetnek, de az utastérből nem lehetett eldönteni, hogy mechanikus vagy inkább elektromos eredetű? Mikor leszálltam csak akkor vettem észre, hogy a csukló harmónika szerkezet egész alja lent van a földig és azt vonszolja a busz olyan földöntúli hangon.
Amúgy a vanhol-ban hol van az utastéri vészjelző gomb?