A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
15, 115-ösön csak hétvégén van Óbuda C1, Kelenföld villany Modulo felosztás, vagy hétköznap is pont ez van? Mert kis Volvokat nem nagyon láttam a vonalon mostanában.
Ma például a 8E-n (2 darab), 30A-n (1 darab), 66-on (1 darab), 97-n (1 darab), 139-n (1 darab) VT-s/VB-s kocsit kellet pótolni az alábbi vonalakon szólóval a csuklós helyett. Nem csak a BKV-nál fordul elő, hogy napközben kocsit kell pótolni. Ezért még mindig az lenne a legértelmesebb, és legjobb döntés ha az összes KT csuklós lenne. Ehhez viszont a BKK-nak kell tennie, hogy a tartalékokat csuklós kocsikkal rendelje meg a BKV-tól.
Csak költői kédés: ha a nosztalgia üzemre megőrzött I-007-est a 194-esen, a NCA-263-ast pedig a 99-esen hajszolják, az biztos azt jelenti, hogy a BKV képes kiállni a megfelelő számú szólókocsival?
Vagy meg kell járatni néha ezeket a kocsikat is, és miért ne a lexarabb vonalakon?
Vagy nincs ilyen összefüggés, mindig járnak valahol?
A klíma pont hogy csökkenti a levegő páratartalmát, tehát ha párásodott az ablak, akkor valószínűleg csak a szellőzés ment, és a kinti 10 fokot hozta be. Mondjuk ebben a járványos időben nem akkora baj, ha szellőzik a busz.
A slusszpoént majdnem elfelejtettem: reggel kb 10 °C-os külső hőmérséklet mellett felszálltam az MHK-906-ra. Mondom mi ez a hideg? Furcsa zúgás az utastérben, mindenki fázik.
Örsön megkérdeztem a vezért, hogy ezt így hogy? Nem lehet kikapcsolni a klímát, a fűtéscsap meg nem akarta az igazságot, szóval az utasok fáztak, az ablakok meg a szélvédővel az élen párásodtak folyamatosan. Délután ugye nem vele jöttem, de mivel 2 rész között Kőbányán tárolt a kocsi, biztos, hogy hozzá sem nyúltak.