Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.10.12 -1 5 107413

"Az utast nem érdekli, és nem is várhatod el tőle, hogy érdekelje, éppen melyik típuson utazik, azon éppen hogy vannak a dolgok"
B@szod, még én sem tudom, pedig autóbusz üzemi ü.mérnök vagyok... :)))))))))

Előzmény: Lucky76 (107412)
Lucky76 Creative Commons License 2016.10.12 0 6 107412

Ehhez talán szükséges lenne a leszállásjelzők és vészjelzők egységes megjelenése, feliratozása (és annak megléte), elhelyezése, illetve a le- és felszállási szándék jelzésének mikéntje is egységes kellene hogy legyen.

 

Az utast nem érdekli, és nem is várhatod el tőle, hogy érdekelje, éppen melyik típuson utazik, azon éppen hogy vannak a dolgok (ugye legalább azonos típuson egységes - ja, nem), és hogy a műszak éppen mennyit foglalkozott a (nem) meglévő egységesség fenntartásával. Az utasnak nem ez a dolga.

 

A közlekedésszervezőnek lenne a dolga az egységesítést megrendelni, az üzemeltetőknek végrehajtani, előbbinek pedig ezt ellenőrizni. 

 

 

Előzmény: Red October (107405)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.12 0 1 107411

Akkor meg pláne... 

Előzmény: Közlekedésguru (107410)
Közlekedésguru Creative Commons License 2016.10.12 0 1 107410

Miközben a gázosokon ugyanott leszállásjelző van...

Előzmény: Törölt nick (107409)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.12 -1 4 107409

2 éve egy szakadt MCA valamennyi, Van Hool, 4 es ülésnél két ablak között rányomok a gombra erre elkezd csengeni... felirat nuku. Kaptam én is az áldást, 3 lámpaváltáson keresztül magyarázott az jvez. a Szarvas Csárda téren... teljesen logikus egyébként 4es ülésnél a két ablak között vészjelző legyen és ne leszállásjelző....

Előzmény: g86 (107408)
g86 Creative Commons License 2016.10.12 -1 7 107408

+1

 

Tegnap este MCA-009 @ 914A. Megállunk két megálló között, sofőr kiszáll, kérdezi, mi a probléma, miért nyomkodják a vészjelzőt. Az történt, hogy valaki le szeretett volna szállni, és az ülése mellett az ablakoszlopra szerelt gombbal próbált jelezni. Ezután a sofőr részéről kocsmai stílusú kioktatás következett arról, hogy az a vészjelző, csak el kellene olvasni, ki van írva. Nem volt kiírva. 

Előzmény: toto92 (107407)
toto92 Creative Commons License 2016.10.12 -1 7 107407

Mondjuk találkoztam én már vészjelző gombbal a leszállásjelző helyén, a feliratok (nem) létét nem is említve. Szóóóval nem ártana előbb házon belül is kicsit rendet tenni az utas barmozása mellett.

Előzmény: Red October (107405)
MCA-001 Creative Commons License 2016.10.12 0 1 107406

Az NTP527 hogy került Vecsésre?

 

ÉS milyen járművet rejtegetnek NA-422 és NA-424 azonosító alatt a VJSZ-ben?

 

Köszönöm:)

Red October Creative Commons License 2016.10.12 -6 6 107405

Nem volt az baromság, időbe kéne jelezni, és nem akkor kapkodni amikor már áll a megállóban a busz. Fel kell nőni a technikához, csak sajnos ez nem sikerült. Meg nem a vészjelzőt nyomkodni, mint a hülye gyerek, ha már az olvasás nem erősség, remélhetőleg nem színvak az illető...

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (107403)
Villámhetes Creative Commons License 2016.10.12 0 7 107404

Pontosan.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (107403)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2016.10.12 -3 6 107403

Remélhetőleg azért, mert végre elfelejtődik az a baromság, hogy csak azokkal nyithatóak a megállóban álló busz ajtajai.

Előzmény: 1244 (107402)
1244 Creative Commons License 2016.10.12 0 2 107402
Kelenföldön az FJX-es volvokból miért tűnnek el az ajtókon lévő nyitógombok?
És nem csak a lelakott példányokban, hanem a felújítottakban (189, 204, 212, 213..) is csak a helye maradt meg.
nemeza Creative Commons License 2016.10.11 0 1 107401

winmenetrend alapján Almádiban voltak vele (7-es út, 71-es úton és vissza)

Előzmény: gorcher (107392)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.11 0 1 107400

A teljesség igénye nélkül: 

 

A_HP

Kf: 10db Volvo

 

A_SZ

Kf: 6db Volvo

 

ÜN_VV

Kf: 6db Volvo

 

TE_HP

Kf: 3db Ik435; 3 db Volvo

Kb: 4db Ik280

 

TE_SZ

Kf: 6db Volvo

 

TE_VV

Kf: 6db Volvo

Előzmény: 08-73 (107399)
08-73 Creative Commons License 2016.10.11 0 0 107399

Apropó: 14 pótló kiadása Kőbánya 280 és Óbuda Volvo lesz?

08-73 Creative Commons License 2016.10.11 0 0 107398

Tegnap saját szememmel láttam a Nyugatinál...

Előzmény: MIHI (107396)
MIHI Creative Commons License 2016.10.11 0 1 107397

Bocsánat, látom, NGC tegnap, de a késői kezdés miatt erősen Volvo-pótlónak tűnik. 

Előzmény: MIHI (107396)
MIHI Creative Commons License 2016.10.11 0 0 107396

Eddig volt 2 munkanap a héten - hol van a 91/291-esen PKD?

http://online.winmenetrend.hu/futar/history/lines/0910

Előzmény: 08-73 (107391)
farago.dani17 Creative Commons License 2016.10.11 0 0 107395

Volt már kelenföldes kocsi ott úgyis...:) Igaz méréskor. 

Előzmény: Dr.V.ker. (107394)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2016.10.11 0 0 107394

Nem, 143, 186 és az esti összevonásuk, a 243 nálam a Békás helyi. :)

Előzmény: Villámhetes (107383)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2016.10.11 0 0 107393

"szóló" korszak kezdete óta van Off C2 a 109-esen. 91/291-esen pedig szerintem utasszámlálás miatt van Modulo.

Előzmény: 08-73 (107391)
gorcher Creative Commons License 2016.10.11 0 7 107392

Újra a pályán a próba csuklós Modulo, Rákóczi úton láttam Buda felé úgy egy órája. Lefedték a kipufogóját olyan Cívis szerű módon. Képet nem tudtam lőni sajnos, mert úgy elrepesztett mellettem, ahogy voltam :)

08-73 Creative Commons License 2016.10.11 0 0 107391

Kisebb variálások:

 

91, 291: munkanap PKD is van a vonalon.

178: itt is van munkanap PKD.

109: munkanap a C1-esek mellett C2 szóló is van (+csúcsban az FKU-k).

Közlekedésguru Creative Commons License 2016.10.11 0 0 107390

A kelenföldi garázsba tárolósok mennek az Etelére, mert onnan ott a metró. Nehezen, de elérték ezt, ha már a város túlvégén végez és kezd vissza. Amúgy igen, ma már követhetetlen mi honnan, hová és hogyan, az óbudai bezárásával ez még jobb lesz. :)

Előzmény: John Howard (107389)
John Howard Creative Commons License 2016.10.11 -1 1 107389

Lehet, hogy olyan is van. Meg ami a Kelenföldi garázsban tárol a két rész között (a kőbányás sofőrök nagy örömére...)

 

Amiről beszélek, az a 110/64. Mindkét része Kőbányán kezd és végez, mindkét része Aporra áll ki. Lerí róla, hogy tulajdonképpen Kelenföldes start lenne. Bár mindkét része a Bosnyákról áll garba, úgyhogy...

Előzmény: Közlekedésguru (107387)
Közlekedésguru Creative Commons License 2016.10.11 0 0 107388

Kösz, bár ez túl sokat nem segít. A tarifáját se tudom, de nem is megy oda, ahova pl. a felségem menne (Anna kápolna) ráadásul babakocsival, ami a transporterrel nehéz ügy. De nem egyéni érdek miatt írtam be, a 10-es út fb csoportban többen kritizálták már, hogy nincs semmi lehetőség Solymár felé eljutni akár Pesthidegkútra stb. Ami autóval 20 perc, közösségi módon lehetetlen ügy. Ezen ez a kisbusz nem segít.

Előzmény: Snake-Mojzi (107382)
Közlekedésguru Creative Commons License 2016.10.11 0 0 107387

A két rész között az Etelére állnak ki.

Előzmény: John Howard (107378)
KápCity Creative Commons License 2016.10.11 0 0 107386
*kifejezetten
Előzmény: KápCity (107385)
KápCity Creative Commons License 2016.10.11 0 0 107385
Általánosabban írtam nem kifejezett Kőbányára kihegyezve.
Előzmény: John Howard (107378)
HBweb hu Creative Commons License 2016.10.11 0 2 107384
Festékszag témájjja: NTP-539@21/14.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!