Keresés

Részletes keresés

D Carlos Creative Commons License 2017.06.07 0 1 113218

03-53 Cinkotán helyben és tavaly

Előzmény: KápCity (113212)
Dante001 Creative Commons License 2017.06.07 0 0 113217

Akko' mégse lesznek bérelve a BKV által a hibridek?

Előzmény: KápCity (113216)
KápCity Creative Commons License 2017.06.07 0 5 113216

Napközben volt ott néhány csuklós is, még talán van is. 99,9%-os valószínűséggel mondom, hogy nincs ott semmilyen hibrid Volvo, mindössze a MYK391 volt OBU-ját szerelték be az egyik Conectoba. Teljesen normális és bevett szokás, hogy a leállított vagy szolgáltatásból már kiesett kocsikból az OBU-kat más járművekben tovább használják, csak nem az az első a járműbe való beszerelés közben, hogy átírják a járműazonosítót az OBU-n.

Előzmény: Törölt nick (113215)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.07 -1 0 113215

FUTÁR szerint a Pappasnál vannak a BKV új szóló Conectói. 

Mellettük mit keres az egyik csuklós hibrid? Vagy csak a FUTÁR hülyesége (rossz azonosító)?

KápCity Creative Commons License 2017.06.07 0 0 113214

1181 Gyöngyös

 

RP írta korábban az eddig elkészült "metrópótlós" kocsik felújítási helyét itt:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=143931558&t=9157561

Előzmény: ujfigura (113213)
ujfigura Creative Commons License 2017.06.07 0 0 113213

Én meg becsatlakoznék a hol? kérdésben a 11-81-gyel. A felújítás minősége a régi idők nagyjavításait idézi, az anyagokban azért látszik, hogy költséghatékonyan kellett dolgozni.

Előzmény: KápCity (113212)
KápCity Creative Commons License 2017.06.07 0 0 113212

BPO353 volt esetleg mostanában esztétika javításon, felújításon? Ha igen, akkor annak éve és helyszíne érdekelne.

Ugyan ez a kérdésem a BPI263-ra és az MTZ-644-re. Köszönöm!

attah Creative Commons License 2017.06.07 0 0 113211

Igen.

Előzmény: g86 (113207)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.07 -3 0 113210

5 év golyó...

Előzmény: attah (113205)
gorcher Creative Commons License 2017.06.07 0 7 113209

Ezt így egy az egyben be kéne rakni a topik leírásába. Minden benne van, amit a BKV buszágazatának általános helyzetéről tudni kell, no meg a BKK-ról: tudás és tudatlanság, erőlködés és nyugodtság, elszántság és beleszarás, szenvedély és ármány, felkészültség és meglepődés, nagy akarás és nyögés, e-ticket rendszer és lyukasztó, Futár és Fok-Gyem, tények és az átmosott valóság, stb. :)

Előzmény: RózsaszínPárduc (113191)
kristoof Creative Commons License 2017.06.07 -7 5 113208

Gondolom azt te is látod, hogy ez egy akkora bullshit, mint ide Nagykáta. Ezeknek a szétdarabolásoknak egyetlen célja van, mégpedig az, hogy kádertemetők legyenek, hozzánemértő barátok és rokonok kifizető helyei ezek a cégek. (A BKK megalapításának is ez volt a célja.) Olyan ez, mint a buszok beázása, húsz évvel ezelőtt is kádertemetők voltak ezek a cégek és húsz év m7lva is azok lesznek.

Előzmény: zsig (113204)
g86 Creative Commons License 2017.06.07 0 0 113207

Figyelemre érdemes körülmény, ami mást is megmagyaráz. Él az itt megadott címed?

Előzmény: attah (113205)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.07 0 0 113206

http://online.winmenetrend.hu/futar/history/vehicle-models

A buszgarazsokban az Autóbusz szóló teszt illetve Auobusz csuklós teszt azok amugy milyen tesztbuszok?

a Kelenföldi létezik hogy a E91E lesz?

attah Creative Commons License 2017.06.07 0 0 113205

Járművezető tette, úgy mint a Van Hool-os műszerfali leragasztásoknál. Éjszakai vizsgálatnál rendesen működött a jegykezelő, és nem volt a műszaki könyvben és máshol sem hibajelzés.

Előzmény: g86 (113177)
zsig Creative Commons License 2017.06.07 -3 1 113204

Hülye kérdésre itt a válasz: 

 

"A Főváros alapítói célja a működés átláthatóságának növelése, az együttműködés hatékonyabbá tétele, a Főváros szakmai és tulajdonosi kontrolljának erősítése, a létszám- és költségracionalizálás, a feladatok ellátásának ésszerűsítése és a párhuzamosságok megszüntetése a közösségi közlekedési intézményrendszerben." (bku.hu)

Előzmény: kristoof (113200)
diamond way Creative Commons License 2017.06.07 -1 1 113203

-1x jövőre kormány!

Előzmény: Dante001 (113188)
Villámhetes Creative Commons License 2017.06.07 0 9 113202

 

Ismét a gerincjáraton:)

Zahnrad Creative Commons License 2017.06.06 -1 22 113201

Hol tart az e-jegyrendszer? Az milyen hozzáállás?

 

Mi is történt a futárral a bevezetése óta? Hol tart a Combinók futárosítása? Miért nincs futár oszlop a város egyik, ha nem A legfogalmasabb buszmegállójában? Hol tart az átszállási kapcsolatok kijelzése?

 

Nekem utasként a BKK hozzáállása is tud azonos szintet képviselni a nem működő jegykezelőkkel. Ami röhej, hogy lassan az utolsó balkáni putriban is különb jegyrendszer lesz, mint a magyar fővárosban. Szégyellje magát minden érintett.

Előzmény: g86 (113199)
kristoof Creative Commons License 2017.06.06 -4 2 113200

OFF

 

Tök véletlenül egész mélyen átlátom, hogy hogyan működnek az állami és önkormányzati cégek Magyarországon. Gyakorlatilag semmilyen információáramlás sincs köztük, az a jó mindnek, ha az egyik minél kevesebbet tud a másikról, még akkor is, ha ezek a cégek, legalábbis papíron, partnerek. Ezek után mégis megdöbbentő, és nem ez az első eset, hogy két önkormányzati cég képviselői egy nyilvános fórumon beszélik meg azt, amit valójában a tárgyalóasztalnál kellene.

 

Főleg ezért teljesen érthetetlen számomra, hogy kinek vagy minek jó az, ha a főváros cégeit teljesen felaprózzák?

 

ON

Előzmény: Törölt nick (113195)
g86 Creative Commons License 2017.06.06 -11 3 113199

Két gondolatot fűznék hozzá ehhez. 

 

1. A jegykezelős történet évekre visszamenő előzményekkel rendelkezik. Amit tegnap írtam, az egy tüneti jelensége a hozzáállásnak, ahol egy nem működő jegykezelő nem hiba, hanem jellemző állapot. Ez megengedhetetlen, nincs mit részletezni rajta, nincsenek mérlegelendő egyéb körümények. 

 

2. Azért jó, hogy a VT-nél is vezetek, mert így lehetőségem nyílt meglátni, hogy a szomszéd fűje sem zöldebb. Amit tudok, ott is megteszek, csak érthető okból nem az index fórumon, ahogyan korábban a KV tekintetében sem. Hidd el, egynéhányan ott is legalább annyira kedvelnek érte, mint itt. 

Előzmény: RózsaszínPárduc (113191)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2017.06.06 0 0 113198

A kérdés természetesen elméleti síkon merült fel. :) 

Előzmény: Törölt nick (113196)
nohab Creative Commons License 2017.06.06 0 1 113197

Vagy ha már éppen a jegykezelő készüléknél vagyunk, akkor éppen ennél is volt nem is olyan régen egy nem is olyan kicsi ellenszél onnan (de nevezhetném totális mindennek keresztbe fekvésnek is).

Előzmény: Törölt nick (113195)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.06 0 8 113196

Első héten 3 Nünü (aka NNE) meghib per esemény volt nulla menetkimaradással köszönhetően a GAME-k gyöngyének LJ szaktársnak, szóval életszerűtlen a kérdés😄. Az egyetlen eseményest egy ITK-s VAC12 LMG pótolta

Előzmény: Hangya Szövetkezet (113194)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.06 -1 29 113195

Jól megaszontad. Alapvetően igazad van. Ami energiát egyes BKK-s kollegák a mi lenezésünkbe, kioktatásunkba meg a saját dili projektjei önigazolásába beletett abból már egy-két plusz buszunk lenne..

Előzmény: RózsaszínPárduc (113191)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2017.06.06 0 0 113194

Amúgy róla jut eszembe: Az ITK-s kocsikat lepótolhatja Óbudás GT? Teszem azt ledöglik a 9-esen az egyik NNE, beállhat a helyére mondjuk a Bogdáni úti GT, amíg ki nem áll a csere ConectoG? :)

Előzmény: Hangya Szövetkezet (113193)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2017.06.06 0 2 113193

BPO-859 VSZ.

RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.06.06 -2 2 113192

Ja, az előző választ csak azért írtam, mert nem vártál választ. Ha vártál volna, nem írtam volna le... :-):-):-)

Előzmény: g86 (113183)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.06.06 -1 28 113191

El kell hogy szomorítsalak, a JK51 és JK52 típusú fos-szar jegykezelőt már a VJSz Kft. se hajlandó javítani (azért ez nagy szó), mert a forgalmazó nem ad el hozzá alkatrészt. Marad az a cigánykodás, hogy meglévő kocsik jegykezelőiből szerelgetnek át, vagy azokat használják fel alkatrésznek. Ettől viszont fogynak a készülékek. Nyilván elsőként a gyrosokból, aztán a felújított TW6000-esekből. De ettől ez még cigánykodás. Azt pedig nyilvánvalóan te sem várod el, hogy egy kifuttatni kívánt flottára (vagy teljes járműállományra) olyan értékű eszközöket szerezzünk be (az általatok beígért, soha meg nem valósuló e-ticket rendszer előtt ... idővel), ami esetenként többet ér a jármű értékénél.

Mindannyian tudjuk, hogy a jó megoldás új járművek beszerzése volna, de attól, hogy próbáltok megalázni ilyen hülye szövegekkel, hogy milyen gazdag cég, meg satöbbi, csak magatokat járatjátok le, mert mindenki tudja, hogy az új autóbuszok nem a BKV miatt nem jönnek. Nem is a BKK miatt, bár néhány éve ez még nem így volt.

 

Ez most csak egy kiragadott példa volt, nyilván vannak olyan dolgok amikben igazatok van, meg nyilván nem a jegykezelők miatt kell új kocsikat venni, de elég unalmas kezd lenni már - főleg tőled, mint BKK-stól - ez a napi szintű demagógia, amit itt nyomsz, csak azért mert már nem nálunk, hanem a VT-nél segítesz be.

Előzmény: g86 (113183)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.06 0 0 113190

241~313 busz zártfülkéssé alakítása.

Törölt nick Creative Commons License 2017.06.06 -2 1 113189

Mármint, selejtsori húsz-harminc éves sz@rokat? Yepp, kinda' sad. Három ilyenből rendbe lehet rakni gyönyörűen két Volvot... 

Előzmény: Joe0401 (113187)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!