A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Pláne, hogy a negyven hibridben az akkupakkok nem ugyanolyan állapotban vannak. Szóval nehéz egyszere elcserélni őket, meg aztán elég valószínű, hogy kezdveménnyel is simán kicsengeti a BKV buszágazat azt a félmilliárdot.
Anno arról volt szó, hogy néhány 280-as lesz/marad Óbudán, mivel több olyan kötött pályás pótlás is lesz, ahová ebből a garázsból lett volna a legoptimálisabb kocsikat kiadni. Jövőhéten H5-ös, 12/14-s pótlás is lesz egyben, ezen kívül marad a pótlás a 61-en és 4-6-os pótlás is lesz. A H5-ös teljesen mp-s kiadás lesz munkanapokon, a 12 és 14 is nagyrészt mp-s kiadás lesz, 4-6-os pótlás kapcsán körülbelül fele-fele arányban lesznek az ap-s és mp-s kocsik, a 61-en meg elvétve marad mp-s kiadás. Aztán annyi változott, hogy nagyrészt Cinkota kapja a 12/14 és a H5-ös pótlás feladatát is.
A Volvo hibridek buszokban (7900-as) 19 kilowattórányi akkupakk van. Egy Tesla Modell S-ben 100 kWó. Az általad linkelt cikk szerint a Chevrolet Bolt 60 kWórás akkupakkja 4,3 millió Ft. Morzsolgasd egy kicsit ezeket a számokat.
Ezért illik tisztában lenni azzal, hogy mihez kell az akku a hibridben és mihez a full elektromosban.
MUU-907 (tegnap 23) "C" tengelye minden apróbb úthibán erőteljesen kopog-zörög-csattog, ha van rá mód, Délpesten legyenek kedvesek ránézni, ha lehet! Köszönöm
A 10-44 májusi vizsgás, viszont a sajnálatos balesete előtt közvetlenül nem állt hosszabb ideig, így több mint valószínű, hogy nem vizsgázott le. És ugye ki tudja meddig rendőrségi zár alatt is van az autó, szóval elképzelhető az, hogy ő már nem is állományi autó? Már nem selejt persze, csak egyszerűen leketyegett a vizsgája és kiadhatatlan is mellé természetesen. Vagy van egy inaktív állomány, amiben benne van a 19-40 (neki van még élő vizsgája novemberig), meg a VH ami szintén ott van, a kicsit kiégett MFW-525 és mondjuk a 00-29 is?